Teraz jest 16 kwi 2024, 23:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 11:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2006, 16:50
Posty: 71
LoL PR na glownej stronie onet.pl xD

http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 149uv6.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 786js8.jpg

recenzja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Seraphim to Keyser Soze z ECTS wiec nie dziwi mnie, ze reklamuje moda gdzie moze ;]

Dziwi natomiast bezkrytycznosc ale choc jego teksty lubie to przyzwyczailem sie do pewnej obludy. Np taki Oblivion gdy Seraphim pisywal dla gry.wp.pl dostal od niego 8.6/10 a recka poza wytknieciem drobnych wad(jak np glupi system skalowania wrogow/skarbow) byla zachwalajaca. Jak tylko przeszdl do onetu to bah o w recenzji dodatku mozemy przeczytac

Cytuj:
Kilka tygodni po premierze miałem już gry dosyć do końca życia - ba, zadziwiony byłem niepomiernie, jakim cudem mogłem tak długo bawić się tą monotonną, nudną i nieciekawą gierką. Cóż, pewnie wynikało to z tego, że głupi jestem i tą jednostajną monotonię dostrzegłem dopiero po kilkudziesięciu godzinach grania - ale nie o tym chciałem mówić.


Czyli juz nagle Oblivion jest nudny i neiciekawy. Ciekawe...tak samo teraz ukochanemu PR nie wypomni tego, ze serwery padaja czesciej niz ktos zostaje u nas wywalony z rzadu, ze gra jest slabo zoptymalizowana i gracze narzekaja na lagi sprzetowe, ze wymuszenie teamplay'a spraiwa iz 8/10 gier to debilna walka o jakikolwiek sens w grze.

Cytuj:
Zawsze pełne squady, rozmawiający ze sobą żołnierze, dowódcy wydający rozkazy, komendant kierujący poszczególnymi drużynam


A to cos nowego, zawsze? :roll: :lol:


Ostatnio edytowano 15 lut 2007, 13:27 przez Lailonn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
ze serwery padaja czesciej niz ktos zostaje u nas wywalony z rzadu, ze gra jest slabo zoptymalizowana i gracze narzekaja na lagi sprzetowe,

Wiesz Lailonn, recenzja będzie jeszcze długo w necie. Te wszystkie problemu znikną już niebawem. Serwer w wersji 0.507/8 juz jest testowany i problem crashy rostal rozwiazany. Jest w niej tez DUUUZO optymalizacji w kodzie.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Moze i tak ale recenzje pisze sie na podstawie stanu aktualnego a nie tego co moze byc w przyszlosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 14:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Zagdzam się z przedmówcą, bo neistety takie recenzje zakłądające "słoaw twórców" które mają się spełnić to poprostu tak jak "prawda" u politykó :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
Moze i tak ale recenzje pisze sie na podstawie stanu aktualnego a nie tego co moze byc w przyszlosci.


ja nigdy tak nie piszę, bo wtedy recenzja, gry sieciowej na przykład, przestaje być aktualna po miesiącu najdalej. Ogólnie nie lubię piętnować gier za bugi, zwłaszcza dobrych gier.

co do Obliviona to nie masz racji :) w recenzji na WP dostał ocenę najniższą w Polsce i było w niej najwięcej narzekania - nie tylko na level scaling, za co mi się później zresztą nieźle oberwało na forach fanowskich, bo już wtedy fanboje nie mogli spojrzeć prawdzie w oczy :P przy Knights of the Nine napisałem prawdę - przestałem grać w Obka gdy tylko napisałem jego recenzję i siłą by mnie nikt nie zmusił do powrotu. Z perspektywy czasu to był przeciętniak po prostu.

I jeszcze odnośnie recenzji PR, owszem, to jest przede wszystkim reklama tego moda, ale nie dlatego, że osobiście bardzo go cenię (indoktrynacja Wujka działa:D), tylko dlatego, że mody ogólnie wymagają reklamy (z czym się pewnie zgodzisz) - a na Onecie ten tekst przeczyta jakieś 50 tysięcy ludzi (lub więcej, jak dłużej powisi na głównej). Żebyś nie marudził :), to Ci powiem, że w recenzji PoE2 (i FH2) też będę chwalił i reklamował te mody - okazało się, że ludzie chcą czytać o nich czytać :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
ja nigdy tak nie piszę, bo wtedy recenzja, gry sieciowej na przykład, przestaje być aktualna po miesiącu najdalej. Ogólnie nie lubię piętnować gier za bugi, zwłaszcza dobrych gier.


Chcielismy z Uapa potestowac PR i potem cos o nim napisac(Uncle Blues zarzucal, ze ostatnia recka to z wersji 0.2 czy jakos tak) "gralismy' jakies 2 godziny i mozna to skrocic tak:

-crash, bieg z bazy na front, crash, crash, proba walki z nieistniejacym wrogiem(skampili w bazie), crash, bieg. Nie dalo rady w ogole zobaczyc co nowego w modzie!! Co do bugow to wystarczylo napisac, ze wersja 0.5 boryka sie z pewnymi bledami jednak tworcy juz pracuja nad ich wyeliminowaniem i bylby wilk syty i owca cala.

Cytuj:
co do Obliviona to nie masz racji Smile w recenzji na WP dostał ocenę najniższą w Polsce i było w niej najwięcej narzekania - nie tylko na level scaling, za co mi się później zresztą nieźle oberwało na forach fanowskich, bo już wtedy fanboje nie mogli spojrzeć prawdzie w oczy Razz przy Knights of the Nine napisałem prawdę


Zdajesz sobie sprawe, ze wy tutaj(fani pr) jestescie wlasnie takimi fanboyami PR i udajecie, ze tych wszystkich problemow nie ma? Piszac o obludzie mialem wlasnie na mysli to, ze juz za 1 razem powinienes napisac, ze gra jest NUDNA(znaczy sie Oblivion) ja takie zdanie wypracowalem po 1h nie calej w grze. Nie wierze, ze tobie to zajelo tyle czasu(az do dodatku)

Cytuj:
tylko dlatego, że mody ogólnie wymagają reklamy (z czym się pewnie zgodzisz) - a na Onecie ten tekst przeczyta jakieś 50 tysięcy ludzi


Ale ja sie pod tym podpisuje rekami, nogami i uszami. Jak najbardziej za tylko imho grunt to obiektywizm. Piszac "zawsze gra sie zespolowo" mijasz sie mocno z prawda bo wszyscy wiemy, ze spora czesc graczy PR to jednak dzieciaki ni w cholere nie rozumiejace zasad. Szczerze mam nadzieje, ze "reklama" na onecie odniesie pozytywny skutek. Niestety czytajac fora zagraniczne jak i to tu widze, ze po prostu ludzie maja w dupie mody i wola kupic dodatek dajacy 5x mniej niz one niz grac w fajna produkcje za free. :roll:

Niech teraz ktos kto uwierzy w te zawsze idealna rozgrywke sciagnie PR i okaze sie, ze zostal oszukany. Myslisz, ze zainteresuje sie jeszcze jakimis modami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Co do crashy to się nie zgodzę. Pocinam ostro od wyjścia 0.5 i owszem się zdażają ale żeby
Lailonn napisał(a):
-crash, bieg z bazy na front, crash, crash, proba walki z nieistniejacym wrogiem(skampili w bazie), crash, bieg.
to na pewno nie. Chyba musiałeś mieć jakiegoś pecha.
Lailonn napisał(a):
Piszac "zawsze gra sie zespolowo" mijasz sie mocno z prawda bo wszyscy wiemy, ze spora czesc graczy PR to jednak dzieciaki ni w cholere nie rozumiejace zasad.

Dzieciaki są wszędzie. Ale jak się poszuka to się zawsze trafi na dobry squad. Tylko trzeba chcieć.

Piszesz że my jesteśmy skrzywieni i nie zauważamy wad. Ale wydaje mi się że ty znowu jesteś wyjątkowo uprzedzony.

IMO recka Keysera jest faktycznie mocno entuzjastyczna ale nie uważam żeby jakoś specjalnie przegiął.

EDIT:
Przeczytałem reckę jeszcze raz i jedyne co moge zarzucić to że że nacągnąłeś trochę o "zdażających" się ludkach z vanilli. Tak naprawdę jest ich sporo. Ale jak pisałem wcześniej trzeba sobie poszukać drużyny. No i niech crashe. Które owszem są ale nie w takiej ilości jak narzeka Lalion. Tak poza tym to sama prawda :D

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lut 2007, 15:08 przez pasqdnick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
-crash, bieg z bazy na front, crash, crash, proba walki z nieistniejacym wrogiem(skampili w bazie), crash, bieg. Nie dalo rady w ogole zobaczyc co nowego w modzie!! Co do bugow to wystarczylo napisac, ze wersja 0.5 boryka sie z pewnymi bledami jednak tworcy juz pracuja nad ich wyeliminowaniem i bylby wilk syty i owca cala.


zabawne, ale chyba już z 15 czy 20 godzin grałem w nowego PRa i z crashem serwera spotkałem się może ze dwa razy (dwa inne przypadki to były restarty admina, który miał dość danej mapy) - za to z sześć czy siedem z flagbugiem :) a o problemach nie pisałem, bo zanim ci ludzie ściągną 0.5, to będzie już fix serwerowy

Cytuj:
Zdajesz sobie sprawe, ze wy tutaj(fani pr) jestescie wlasnie takimi fanboyami PR i udajecie, ze tych wszystkich problemow nie ma? Piszac o obludzie mialem wlasnie na mysli to, ze juz za 1 razem powinienes napisac, ze gra jest NUDNA(znaczy sie Oblivion) ja takie zdanie wypracowalem po 1h nie calej w grze. Nie wierze, ze tobie to zajelo tyle czasu(az do dodatku)


a są jakieś problemy? :D no i przeczytaj moją recenzję Obliviona i napisz mi jeszcze raz, że nie wspomniałem w niej, że gra jest nudna :) poza tym, gdybym był fanbojem PRa, to teraz zwyzywałbym cię od idiotów, baranów, lamerów nie mających pojęcia o czym mowa i ogólnie zrobiłbym z siebie prawdziwego idiotę, jak to zwykle czynią fanboje. Fan to nie fanboj.

Cytuj:
Niech teraz ktos kto uwierzy w te zawsze idealna rozgrywke sciagnie PR i okaze sie, ze zostal oszukany. Myslisz, ze zainteresuje sie jeszcze jakimis modami?


szczerze? nie obchodzi mnie to - bo na każdego takiego malkontenta będzie dziesięciu tych, którzy PR zachwyci całkiem odmienną, o wiele lepszą niż w vanilli rozgrywką. I o to chodzi.

Cytuj:
IMO recka Keysera jest faktycznie mocno entuzjastyczna


taka miała być w założeniu. Mod to nie jest zwykła komercyjna gra, więc nawet jak zbytnio go pochwalę i zareklamuję, to nikt nie straci 100 zlych kupując bubla. To raz. A dwa, że jak już pisałem, mody trzeba reklamować i upowszechniać, a najłatwiej to zrobić zarażając innych entuzjazmem. Całkiem prawdziwym zresztą i uzasadnionym w tym przypadku.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lut 2007, 15:09 przez ImRo|Keyser.Soze, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Uprzedzony? Dla mnie PR to kawal dobrej roboty tylko mogli postarac sie robic go tak by to czy jest sens odpalac gre czy nie nie zalezal od tego czy znajdziemy 5 myslacych ludzi na serwie. Z tego samego powodu RO okazala sie klapa. Dobra gra, dobra cena ale gameplay taki, ze 90% zwyklych graczy osiwieje przy niej :P

Efekt rozmazania przy byle drasnieciu, nic nie dajace prywatne opatrunki, brak informacji skad obrywamy(zreszta jak obrywamy to i tak juz za pozno) Mialem akcje gdzie to caly squad spawnowal sie na APC a w lasku za nim byl 1 wrogi zolnierz. Zgadnij ile razy zgineli ludzie z tego APC zanim udalo im sie zabic 1 czlowieka? Powiesz, ze torealistyczne bo w kocnu skad mogli wiedziec gdzie jest. Niby tak ale w realu armia nie wysyla zolnierzy w niepewne miejsca. Zwiad lotniczy, naloty, heli wspierajace piechote itd itd. A tu mamy totalnie NIC nie wiedzacych zolnierzy na polu walki gdzie od "dowodztwa" nie dostaja ZADNEGO wsparcia. Juz nie mowiaco zasadzie wojskowej by wysylac taka ilosc zolnierzy by zminimalizowac straty. Stosunek 1:1 jest totalnie NIE REALISTYCZNY i chocby dlatego, ze inaczej tego zrobic sie nie da powinni stworzyc srodki pomocnicze.

edit: Ja tych crashy nie wymyslam. Uapa byl przy tym wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Wybacz ale to że nie wiesz skąd do ciebie strzelają to już twoja wina. Może po prostu nie ogarniasz. Może też skrzywienie z vanilli bo na KD 20:1 piechurem nie ma co liczyć. Są mapy na których jedna strona ma miażdżącą przewagę. Jakaś pustynna w wąwozie czy tak mapa na której angole szturmują wzgórza trzymane przez Chińczyków ale jaki to fun jest kiedy się uda. :lol:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lut 2007, 16:50 przez pasqdnick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hmm gram online od wielu, wielu lat. OFP, RO,AA,(nie wymienie xx strzelanek arcade) ogarnialem i uwierz, ze tu tez ogarniam. Problem tkwil nie w tym, ze nie wiedzialem skad dokladnie tylko, ze po wyspawnowaniu sie od razu kula w leb. Odjechac APC sie nie dalo(nie zdazylo sie wziac kita) a na innych flagach spawnowac sie nie da. jako, ze caly squad byl uwieziony to caly ginal. Biec od bazy na 2 koncu mapy na nogach? No bo przeciez nawet jeepow w PR nie uswiadczysz w przyzwoitej ilosci(czasie repsawnu). TU tkwi problem(jeden z kilku)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
Efekt rozmazania przy byle drasnieciu, nic nie dajace prywatne opatrunki, brak informacji skad obrywamy(zreszta jak obrywamy to i tak juz za pozno) Mialem akcje gdzie to caly squad spawnowal sie na APC a w lasku za nim byl 1 wrogi zolnierz. Zgadnij ile razy zgineli ludzie z tego APC zanim udalo im sie zabic 1 czlowieka? Powiesz, ze torealistyczne bo w kocnu skad mogli wiedziec gdzie jest. Niby tak ale w realu armia nie wysyla zolnierzy w niepewne miejsca. Zwiad lotniczy, naloty, heli wspierajace piechote itd itd. A tu mamy totalnie NIC nie wiedzacych zolnierzy na polu walki gdzie od "dowodztwa" nie dostaja ZADNEGO wsparcia. Juz nie mowiaco zasadzie wojskowej by wysylac taka ilosc zolnierzy by zminimalizowac straty. Stosunek 1:1 jest totalnie NIE REALISTYCZNY i chocby dlatego, ze inaczej tego zrobic sie nie da powinni stworzyc srodki pomocnicze.


ale teraz już bzdury wygadujesz :) w realu armia nie wysyła żołnierzy w niepewne miejsca? powiedz to tej setce Amerykanów, którzy co miesiąc giną w Iraku, powiedz to ruskim weteranom z Afganistanu czy też amerykańskim z Wietnamu. Ty mówisz o jakimś idealnym, sterylnym konflikcie a takich nie ma. To nie jest przygotowywana przez dwa miesiące mała operacja sił specjalnych, gdzie wywiad organizuje rozpoznanie, tylko boje spotkaniowe, walki uliczne, potyczki i tak dalej - normalna wojna znaczy się. Wysyła się tylu żołnierzy, ilu się ma - a rozpoznanie i tak jest niezłe, bo masz satelitę i gości z lornetkami. PR jest tak realistyczny jak tylko może być - i weź mnie nie rozśmieszaj tym stosunkiem 1:1 - jak sobie wyobrażasz grę sieciową z nierównymi stronami? Już wystarczy, że na mapach jedni mają więcej sprzętu, inni lepsze pozycje i tak dalej - to daje przewagę taktyczną.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
@ ostatni post Lailonna: ja to rozumiem tak: grałeś pewnie na przypadkowym serwerze w przypadkowym składzie, a może nawet jako lone-wolf. Gdybyś grał w PR'a tak jak się w niego powinno grać to byś miał się gdzie spawnować. Po to są rally pointy.

Jest też inna możliwość włączasz PR'a tylko po to by doszukiwać się w nim błędów, niedopatrzeń. Mówisz, że PR ci się podoba - nie wierzę ci, skoro nie czerpiesz z gry przyjemności. A jeśli ci się nie podoba to nie graj i nie wk,urwiaj tu wszystkich. Nie mów nam, że AA czy inne gry, mody, podstawowe wersje są lepsze, bo DLA NAS nie są. A jeśli dla ciebie są to nie widzę powodu żebyś się zmuszał do gry - recenzja? niech kto inny ją napisze albo wogóle sobie ją odpuść. Czasy kiedy samobiczowanie, umęczanie się, stanie na słupie itp. już minęły. Nie musisz się torturować grą w PR'a. :roll:

BTW: pod jaką ksywką testujesz (no bo chyba nie grasz) PR'a?

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Lailonn Byłem ciekaw kiedy wyjedziesz z tym że od lat i w to i w tamto.
Lailonn napisał(a):
Problem tkwil nie w tym, ze nie wiedzialem skad dokladnie tylko, ze po wyspawnowaniu sie od razu kula w leb. Odjechac APC sie nie dalo(nie zdazylo sie wziac kita) a na innych flagach spawnowac sie nie da. jako, ze caly squad byl uwieziony to caly ginal.

Czyli tak jak w vanilli jak ci jedna flaga zostanie. Norma w grach online. Nic nadzwyczajnego.
Lailonn napisał(a):
Biec od bazy na 2 koncu mapy na nogach?

A zębyś wiedział. Trafiłeś na niekumatego squad leadera który rally pointa nie postawił. Zdaża się dość często. Spróbuj sam założyć drużynę i podowodź nią na voipie. Z twoim doświadczeniem w grach online na pewno pójdzie ci świetnie :D I wtedy może poczujesz o co chodzi w PR.

Wujek ty fanboju :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL