Teraz jest 28 mar 2024, 21:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 gru 2006, 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
prosty topic, który nie ma jednego tematu, którego trzeba się trzymać. Proste i wygodne i dla forumowicza i dla moderatora. Chcesz coś napisać ale nie masz gdzie, a z kolei zakładanie nowego tematu to przesada? Zrób to tu! :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2006, 12:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
dziś rano na :arrow: http://realitymod.com/ pojawił się nowy news zachęcający do oddania głosu na PR'a w konkursie organizowany przez ModDB. Nagroda jest wysoka, więc jeśli chcecie, żeby Project Reality się rozwijał zagłosujcie! Wystarczy wejść na :arrow: http://mods.moddb.com/4338/project-reality/ i kliknąć na VOTE.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2006, 02:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Nowy news na :arrow: realitymod.com:
Cytuj:
Merry Christmas and PR v0.5 Update
Merry Christmas and Happy Holidays to all PR Fans,

The team has been working very hard on PR v0.5. Yes, you heard right! Not v0.41 as we had originally planned since we’ve decided to skip a release and introduce more maps, equipment and a new revised AAS system onto the battlefield. The very first test build of PR v0.5 has been released to our group of testers a few days ago and we expect to release v0.5 in January.

PR v0.5 will include a lot more features than what was originally planned for with the scheduled release of v0.41. Here is a list of features we are currently working on to be included in the PR v0.5 release :

Obrazek

Obrazek

• Vehicle crew kits
• Pilot kits
• Officer kits
• Vehicle systems damage
(highly experimental and may be deferred to a future release)
• AT4 for US Light AT
• Land Rover
• Merlin
• 3 Type 95 variants for PLA: Type 95 w Optics, Type 95 + UGL w Optics, Type 95 w Iron Sights
• Large collection of new sound effects
• Global sound effects volume overhaul
• AAS v2
• Attack Helo audit
• Tank audit
• APC audit
• New maps to explore and to battle in

Note that when we say "audit" we mean that we've gone through the weapon systems and armor of those vehicle types and altered them to have more realistic characteristics.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2006, 14:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
w PR 0.5 będzie zupełnie nowa wersja AAS. [R-DEV]eggman zdradza szczegóły:
Cytuj:
what's new in AAS v2
With v0.5 we've basically completely re-written AAS.

Many of the changes are transparent to players, but important to mappers. We've basically completely redone how we define the CP order. In addition we've added some new flag logic stuff that enables the mapper to set 2 radii on CPs. All of the new stuff is now in the hands of mappers (instead of all the maps needing a coder to make them work). This will greatly simplify adding new maps to the mod and put more dependency on mappers and much less on coders.

As for the stuff that is important to players...

CP Groups
We've added the ability to have 2 or more CPs in a group so that all CPs in the group can be attacked concurrently.

This will mostly be 2 CPs at a time, but there may be cases where mappers will have good reason to put 3 CPs into a group.


Two Flag Radii
When flags are controlled by a team, there is a much larger "neutralize radius" around the CP. Once the CP goes grey, the radius reverts to the smaller capture radius.

Mappers can specify this radius. If it is not specified by the mapper, the size of the nautralise radius is determined by the AAS code and scaled based on the # players on the server (larger # players means larger neutralise radii).

This "dual radii" setup is to facilitate the new capture logic. It also allows for "area control" fights around CPs, but still enables .. at the mapper's discretion .. to have "point capture" dynamics for securing CPs.


New Flag Cap Logic
The intent of the new flag capture logic is to make battles for flags take place over neutralised flags and avoid the spawncamping necessary to capture CPs.

When an attacker has 50% of the defender forces inside the neutrealise radius, the flag will start to go grey. Flags will go grey pretty quickly.

So if there are 10 defenders and 5 attackers inside the nautralise radius, the flag will go grey pretty quickly.

When an attacker has 200% of the defender forces inside the capture radius, the flag will start to turn to attacker control. Flags will typically take a long time to turn to control.

So if there are 2 defenders and 4 attackers inside the capture radius, the flag will start to turn to attacker control.


Two Guys Minimum
All flag actions require a minimum of 2 players to have an effect. So 1 guys doesn't count, but 2 guys count as 2 guys.




I think that's everything. Again lots of work went into making it easier to add maps to PR and putting more of the responsibility for making maps work with PR into the hands of mappers.

Mapper guidelines should be published shortly once we sort out the kinks.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 01:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
kolejne nowości! :D

Model M14 z widoku pierwszej osoby. Narazie w wersji WIP - Work In Progress - jeszcze nie gotowy.
Obrazek

Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Ja tylko chcialem skromnie poinformowac, ze zyje i nie moge doczekac sie kiedy w koncu bede mial swojego kompa i znowu pogram w PR :)

btw. Bede mial 8 lub 24 Megowe podlaczenie, to moze w koncu doczekamy sie stalego polskiego serwerka :)

Stay tuned.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2007, 16:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
mała, acz pocieszająca informacja. Dzisiaj wyszła do testów kolejna wersja PR 0.5. Wierzcie mi - changelog jest IMPONUJĄCY! Chcecie go zobaczyć? Zostańcie testerem. ;)


mil3k napisał(a):
Ja tylko chcialem skromnie poinformowac, ze zyje

Skoro żyjesz to się odezwij do starych, dobrych znajomych! :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2007, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
narazie nie mam jak sie odzywac, bo na wyspach nie mam swojego kompa. Na szczescie niedlugo juz bede go mial.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2007, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
mil3k napisał(a):
Na szczescie niedlugo juz bede go mial.
Pierwsze co zrób to zainstaluj Xfire i pisz! :D

BTW:
Nowy, obszerny news na RealityMod.com
:arrow: http://RealityMod.com/

Akapit, ktory mnie bardzo zainteresował :)
Cytuj:
(...)

Alternative Platforms

In the coming year we're going to investigate the possibility of moving Project Reality to an alternative platform than the BF2 engine. Right now ET:QW is the most probable platform. That dictates a different scope of mod project than BF2 and we're tossing around some design ideas for that platform (but still nothing is finalised). However we're continuing full steam ahead on BF2 for the foreseeable future.

(...)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2007, 01:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Właśnie zauważyłem, że PR ma nową stronę! Odnowiona, łatwiej czyta się newsy (już nie w ramce), bezpośrednie linki do guida i do statsów. Uaktualnione podstrony. Miodzio. Dobry mod - dobra strona główna. I TAK MA BYĆ!

:arrow: http://RealityMod.com

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2007, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
BF2 normalny w porownaniu do PR to "bulka z maslem".

Mozna grac snajperem ? Jesli tak to jak ?
Jak dziala ranking w PR ?


Ostatnio edytowano 7 sty 2007, 23:31 przez Jan_Twardowski, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2007, 22:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Mozna grac snajperem ? Jesli tak to jak ?

Dostęp do niektórych klas został ograniczony. Żeby się do nich dostać po pierwsze musisz być w jakimś składzie, po drugie musisz być do 20 metrów od zajętej przez twoją drużynę flagi. Wtedy przytrzymujesz T i myszką wybierasz klasę. JEŚLI klasa którą wybrałeś jest wolna (bo jest ich ograniczona ilość!) to torba z nią pojawi się pod twoimi nogami. "G" i już jesteś snajperem / strzelcem wyborowym / supportem / żołnierzem z rakietą przeciwlotniczą / przeciwpancerną. Więcej o limitowanych klasach dowiesz się z podrecznika Project Reality. Wystarczy, że wejdziesz na

:arrow: http://RealityMod.com

i w menu na górze klikniesz wybierzesz GUIDE. Możesz też wybrać STATS - przeniesie cię na stronę gdzie możesz sprawdzić swoje statystyki w Project Reality.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2007, 23:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
Dzieki za info Uncle B.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2007, 13:44 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2007, 13:26
Posty: 9
Witam
Jestem nowy w PR i zagrałem już ponad 10h i zauważyłem, że własnie po tym czasie gra sie zaczyna najbardziej podobać. Napewno wiekszość z was na początku przeżyła/przeżyje rozczarowanie, ale nie poddawajcie sie bo najlepsze dopiero przed wami ! : ]

PS: Mam bardzo dobry komputer. Gram na maxymalnych detalach i robie dużo screen'ów. Ale wszystko psuje "hud" ( to wszystko co jest na ekranie, czyli; radar, czat, napisy TEAMKILLi , rozkazy itp ). Czy jest w możliwość usunięcia tego ? Prosze o odpowiedź :P

Z góry dzięki
i pozdrawiam
mulen


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2007, 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
tak wystarczy, że wejdziesz do konsoli tyldą (~) i wpiszesz:
Kod:
renderer_drawhud 0
Wtedy zniknie minimapa, wszystkie komunikaty - cały HUD. Jak będziesz chciał to cofnąć to wpisujesz:
Kod:
renderer_drawhud 1

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL