Teraz jest 19 wrz 2018, 18:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 cze 2009, 20:13 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 01:22
Posty: 197
Lokalizacja: Będzin
No problem, nie mialem nigdy tego moda, mialem nuke mod, Kapajak nie wiem co.

Wiec usunelom go, ale jeszcze cos po nim zostalo, wiec BF reinstalowalem i patch.

wiec nie powinno byc problemu.


Dzieki za info.

_________________
Użytkownik zbanowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2009, 14:05 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2009, 11:28
Posty: 2
:stupid: lol, mało powiedziane że facet niekumaty...

A co do marksmana, moim zdaniem średnio sie nadaje do covering fire, bardziej do precyzyjnego zdejmowania kolesiów. I nie nadaje sie na mapy o słabej widoczności, np. Op. Ghost Train. Na ogień osłonowy najlepszy jest ckm z lunetą który wszedł w wersji 0.860.

Co do snipera - ja uważam że obserwator się naprawdę przydaje. Gdy strzelec jest zajęty śledzeniem pojedynczego celu nie jest w stanie szukać jednocześnie celów przez lornetkę - prawda jest taka że lornetka albo GLTD mają większe przybliżenie od lunety sniperskiej. Zresztą nawet przez lunetę nie ma czasu ich szukać. A tak, kiedy strzelec spokojnie poluje, obserwator szuka dla niego odpowiednich celów i ostrzega resztę teamu o tych "odpowiednich" dla czołgów i piechoty AT. Odpowiednie cele dla snipera to oficerowie i medycy (kolejna korzyść z obserwatora - przez lornetkę łatwiej dostrzec jaki kto ma kit) oraz Rally Pointy. Sniper SQ powinien być zalockowany na 2 osobach, obserwatorem powinien być SL (ze względu na możliwość oznaczania celów markerami i bezpośredniego meldowania o nich commanderowi przez VOIP), member strzelcem i obaj powinni mieć kity snajpera - SL/spotter też. Po to każda ze stron ma 2 kity snajpera bez ograniczeń ich ilości w danym squadzie, żeby każdy team miał jedną drużynę snajperską, do rozpoznania i eliminacji kluczowych celów. A po wprowadzeniu patcha 0.860 Rally Point można postawić w 2 osoby z użyciem kita snipera, więc SL może pełnić swoje obowiązki jako snajper. Inna kwestia że zazwyczaj na publicu nie da się dostać obu kitów snipera, bo zawsze jakiś noob albo wejdzie do zwykłego, liniowego, 6-osobowego squadu, weźmie snipera, wyjdzie z drużyny i pójdzie sobie strzelać sam bez kontaktu i współpracy z resztą teamu, albo weźmie snipera zamiast marksmana "dlatemu rze ja nub trohe jestem i gosica z pul metra trawic nie moge za maly lunte maksman ma". A przydaje się żeby i spotter miał snajperkę, bo czasem trzeba dwóch naraz zdjąć i wtedy się drugi snajper przydaje. Poza tym, jeśli trzeba bronić pozycji, to dwóm snajperom łatwiej trzymać wroga na dystans.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2009, 14:31 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
A po wprowadzeniu patcha 0.860 Rally Point można postawić w 2 osoby z użyciem kita snipera, więc SL może pełnić swoje obowiązki jako snajper.

Przecież SL i tak potrzebuje kit oficera

Cytuj:
A przydaje się żeby i spotter miał snajperkę, bo czasem trzeba dwóch naraz zdjąć i wtedy się drugi snajper przydaje. Poza tym, jeśli trzeba bronić pozycji, to dwóm snajperom łatwiej trzymać wroga na dystans.

To jest bardzo zły pomysł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2009, 17:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
mati140 napisał(a):
A co do marksmana, moim zdaniem średnio sie nadaje do covering fire, bardziej do precyzyjnego zdejmowania kolesiów. (...) Na ogień osłonowy najlepszy jest ckm z lunetą który wszedł w wersji 0.860.

Aż się prosi by wstawić obrazek z napisem "O RLY?" ;)

mati140 napisał(a):
Co do snipera - ja uważam że obserwator się naprawdę przydaje. (...) obserwatorem powinien być SL (ze względu na możliwość oznaczania celów markerami i bezpośredniego meldowania o nich commanderowi przez VOIP), member strzelcem

Potwierdzam.... spotter się bardzo przydaje

mati140 napisał(a):
Po to każda ze stron ma 2 kity snajpera bez ograniczeń ich ilości w danym squadzie, żeby każdy team miał jedną drużynę snajperską, do rozpoznania i eliminacji kluczowych celów. A po wprowadzeniu patcha 0.860 Rally Point można postawić w 2 osoby z użyciem kita snipera, więc SL może pełnić swoje obowiązki jako snajper.

Czy ktoś jeszcze mógłby to potwierdzić?
Do tej pory tylko SL z kitem officera mógł stawiać rally pointa... a ja sniper teamów jeszcze nie tworzyłem w PR 0.86..
Kolejna rzecz, pożytek z posiadania rally pointa w przypadku sniper teamu jest połowiczny... a w przypadku twojego modelu "snajper x 2" praktycznie zerowy (jeżeli można postawić rally pointa ze snajperem tak jak twierdzisz i można mieć dwóch snajperów w jednym składzie). Dlaczego? Bo po kit snajpera (najważniejszy element sniper teamu) i tak musisz udać się do głównej bazy lub do firebase'a i poszukać skrzynki/apc gdzieś w swojej okolicy... czyli równie dobrze możesz darować sobie tego rally pointa w przypadku rozwiązania "snajper x2" ....co najwyżej może się przydać jedynie dla spottera który nie byłby snajperem.
To już o wiele lepszym rozwiązaniem jest Officer+Sniper... lub jeszcze lepiej Officer+Sniper+Medic... po co officer? Stawia rally point, spottuje, broni na średnie i bliskie dystanse w przypadku ataku na pozycję.. po co medyk? Podniesie cię gdy padniesz i nie tracisz snajperki, leczy gdy jesteś ranny, broni pleców w czasie gdy snajper snajpi a officer spottuje, szczególnie przydatny na terenie zabudowanym....

mati140 napisał(a):
A przydaje się żeby i spotter miał snajperkę, bo czasem trzeba dwóch naraz zdjąć i wtedy się drugi snajper przydaje. Poza tym, jeśli trzeba bronić pozycji, to dwóm snajperom łatwiej trzymać wroga na dystans.

Jak już Jozi napisał to nie jest zbyt szczęśliwe rozwiązanie ;)
Jeżeli masz dwóch snajperów w składzie to najprawdopodobniej obaj będą zajmowali się zdejmowaniem celów... i nikt nie będzie "spotterem". Przecież nikt nie bierze kitu snajpera by gapić się przez GLTD, to zwykłe marnowanie kitu który mógłby być lepiej użyty w innym składzie :) Jeżeli ktoś wam wejdzie "na plecy" wasze szanse przetrwania i obrony są minimalne na krótki dystans.... Szczególnie na terenach miejskich gdzie bardzo łatwo wejść komuś na flankę będąc niezauważonym. Jeżeli obaj padniecie w krótkich odstępach czasu mając snajperki to wasza kariera snajperów (jak i dostępność kitów dla teamu) skończy się na jakieś 10 minut podczas których najprawdopodobniej będziecie stać bezczynnie czekając na nie (już nie wspomnę sytuacji gdy ktoś je wam zabierze i będziecie musieli czekać trochę dłużej)... :) Nie dasz też rady obronić pozycji tylko dwoma snajperami... a nawet czterema miałbyś problem... no chyba ze grasz przeciw botom a teren przypomina wyglądem płaski naleśnik ;)
Największą bronią snajpera jest właściwa pozycja i nie rzucanie się w oczy oraz możliwie duży dystans do celu. Jeżeli twoja pozycja jest znana to najlepiej ją zmienić bo prędzej czy później ktoś się wstrzeli z najmniej oczekiwanego kierunku albo pofatyguje się osobiście i poczęstuje z bliska nożem, granatem lub serią z karabinu... nie wspominając faktu że każdy średnio rozgarnięty gracz będzie w stanie unikać ognia snajpera ze znanego kierunku wykorzystując teren i obiekty (plus okazyjne granaty dymne).

Mógłbym jeszcze powymieniać kilka spraw ale nie mam na to czasu, na koniec chciałbym tylko przestrzec was przed przecenianiem złudnej potęgi i możliwości tego kitu...

Z mojego doświadczenia (będąc zarówno po tej właściwej jak i niewłaściwej stronie lufy) wynika że najlepszy snajper to taki który celnie strzela a gracze z oddziału wroga zadają sobie odwieczne pytanie "gdzie ten snajper?" biegając w panice jak bezgłowe kurczaki w poszukiwaniu skuteczne osłony :lol:

Pozdrawiam :)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2009, 03:17 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2008, 16:44
Posty: 77
Ja osobiście wole grać bez spotera i głównie grałem bez niego. Moja "przeżywalność" wzrastała wtedy o jakieś 500%. Dlaczego? Bo sam lepiej się ukryłem i mniej rzucałem się w oczy (szkoda tylko że ghillie zabrali, niejednokrotnie uratowało mi to życie gdy search squad przylazł mnie szukać i nie mógł mnie znaleźć). Bardzo ciekawa ta sprawa z tym rally pointem stawianym przez snajpera, o ile autor nie farmazoni (sprawdzę). Jeżeli to prawda to byłaby to opcja świetna bo zawsze można kit trafionego snajpera powachlować do czasu kiedy właściciel się zespawnuje i go sobie odbierze. Co do marksmana, hmm się nie umie tego używać to się myśli że kupowate. ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2009, 01:51 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2008, 16:44
Posty: 77
mati140 napisał(a):
A po wprowadzeniu patcha 0.860 Rally Point można postawić w 2 osoby z użyciem kita snipera, więc SL może pełnić swoje obowiązki jako snajper.

W końcu się wziąłem i sprawdziłem bo cały czas o tym zapominałem. Kolega jednym delikatnym słowem uprawia tutaj herezję. Jednym słowem BULLSHIT jak się spodziewałem ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL