Teraz jest 28 mar 2024, 16:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2007, 13:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
temat w którym możecie podzielić się swoim doświadczeniem z innymi. Coś jakby tips&tricks:

coś na początek:
jesteś medykiem. kumpel dostał, ale nie możesz go podnieść, bo zablokowało go na przykład w zboczu góry, w drzwiach.
Wyciągnij opatrunek (field dressing) i rzuć nim w jego ciało. Powinno nim rzucić i wtedy będzie można go już reanimować. Poza tym, opatrunek przyspieszy jego leczenie. No i nie zapomnijcie naładować później defibrylatora!

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2007, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Do porady Wujka, uzupelnienie:

Kiedy juz postawicie delikwenta na nogi, to nie zapomnijcie go uleczyc apteczka. To nie vanilla, ze po resie ma pelne hp. ;)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2007, 01:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
I najlepiej uzywajac VOIP proscie swoj squad o wsparcie (osłonę), jako ze medyk to dobry cel i takowego niejednokrotnie wymaga :D

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2007, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Nie róbcie tego co ja :stupid: , chodzi o to że czasami sie zapominam i próbuje akcji rodem z Vietnama (w Bf2 mniej grałem niz w PR :D) chyba tłumaczyc nie trzeba :oops: , (choć trzeba przyznac ze odpowiednie zakradanie się jako sl by postawic rally point jest opłacalne w 50% przypadków)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2007, 13:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
A już w ogóle to najlepiej, poczytać ten przewodnik:
http://guide.realitymod.com/index.php?title=User_Guide
i postępować z nim zgodnie :) To gwarantuje bycie doskonałym gracze w PR...

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2007, 09:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Ja jeszcze powiem tak trzymać się razem... squad to squad, ostatnio często gram jako sl i strasznie mnie wkurza jak wszyscy się gdzies rozbiegną... :!: a i kiedy sl mówi stac tu i bronic to bronic... pare razy miałem tak że zostało ze mną na fladze może z 2 typa a mimo komend żucanych przez Voip reszta sie rozbiegła bo co będą na nieatakowanej fladze siedziec... efekt po "nie"spodziewanym ataku trzeba flage odbijac :x


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2007, 10:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
jest na to proste rozwiązanie. skład nazywasz teamwork albo voip (tym którzy szukają składu dajeszjasny przekaz) jak ktoś nowy się łączy, to mówisz, że za niesłuchanie rozkazów leci się ze składu. Robią jakieś głupoty, któryś z kolei raz nie słuchają się - kick. proste. Jeśli jesteś dobrym SQLem i rzeczywiście używasz VoIPa to nie powinieneś mieć problemów z utrzymaniem tej 4ki potrzebnej do kita oficera. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2007, 10:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Moje osobiste odczucie - nie wiem jak na to inni patrzą. Zresztą tyczy się to i podstawki.
Zanim rzucicie dym pomyślcie dwa razy. Strasznie mnie wkurza jak kolesie dymią podczas de facto obrony. Dym służy IMO do osłony ataku, podczas przebiegania przez otwarte przestrzenie, a nie podczas przejmowania flag. Wielokrotnie się zdarzało że przejmujemy flagę. Jeden kolo rzuci dym, potem kolejny i jeszcze jeden, a wtedy nie można dostrzec zbliżającego się wroga i koniec bardzo często jest taki że w ten dym wpada jakiś Rambo i z zaskoczenia ogniem ciągłym zabija połowę składu przejmującego (w tym zawsze mnie :lol: ) albo rzuca w dym granacik. Trzeba pamiętać że dym niby czyni cię niewidocznym ale sam wroga też nie widzisz.

Czołg i APC. Jest to sprzęt dysponujący w porównaniu z podstawką pewnie dwukrotnie większą siłą ognia. Ale jest też bardziej wrażliwy na ostrzał (APC szeczególnie) zatem nie ma co ładować się nimi w sam środek walki. One służą do kampienia w dobrym znaczeniu tego słowa, a nie do przejmowania flag. Macie nimi zajmować bezpieczne pozycje, z których można osłaniać przejmującą flagi piechotę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2007, 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Zgadzam się co do sprzętu, choć też trzeba wziąć pod uwagę na jakiej mapie aktualnie trwa rozgrywka, bo to też różnie wygląda na różnych mapach.

Jednak co do smoke'a, nie zgodziłbym się w pełni. Racja, dziwne czasami wydać się może rzucanie smoke w sytuacji, która opisałeś, ale czasami w obronie smoke może się przydać.
Spekulatywna sytuacja, bronisz jakąś pozcyję, która jest atakowana przez przeważającego wroga, z którego spora część prowadzi w waszym kierunku skuteczny ogień ze sporej odległości (np snajperzy, albo support). Wtedy, żeby odciąć się od tych punktów ogniowych, warto rzucić pomiędzy właśnie granat dymny, by mieć np. chwilę wytchnienia na przegrupowanie obrony, albo odparcie ataku bliższych jednostek.
Ot, taki przykład :P

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2007, 20:30 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
Roquen napisał(a):
Spekulatywna sytuacja, bronisz jakąś pozcyję, która jest atakowana przez przeważającego wroga, z którego spora część prowadzi w waszym kierunku skuteczny ogień ze sporej odległości (np snajperzy, albo support). Wtedy, żeby odciąć się od tych punktów ogniowych, warto rzucić pomiędzy właśnie granat dymny, by mieć np. chwilę wytchnienia na przegrupowanie obrony, albo odparcie ataku bliższych jednostek.
Ot, taki przykład :P


niby sie zgadzam, ale dym tez moze zdradzic wasza pozycje.Zgadzam sie, przed snajperem was osloni ale support moze strzelac w dym, ma pokaźny magazynek i nie straszna mu zadna mgiełka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2007, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
W sytuacji o ktorej pisalem wrog nie mialby problemow z informacja, ze pozycja jest broniona :) Zreszta, mowie o sytuacji gdy wywiazala sie juz walka ogniowa. A takowe powstaja raczej gdy obie strony sa swiadome istniejacych przeciwnikow :P
Co do supporta, owszem moze strzelac, nie mniej zawsze zmniejszamy w ten sposob skutecznosc jego ognia. Zmiejszamy skutecznosc jego ognia za minimalna cene - paru smokow :)

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2007, 22:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Ale sami nic nie widzimy. A wróg może walić z granatników w dym z co najmniej 50% szansą na frag. Prawie zawsze biegam z granatnikiem. Jak widzę dym to w niego strzelam i właśnie w 50% frag za free bo ten kto siedzi w dymie nie ma najmniejszej szansy na odpowiedź.
Roquen napisał(a):
pekulatywna sytuacja, bronisz jakąś pozcyję, która jest atakowana przez przeważającego wroga, z którego spora część prowadzi w waszym kierunku skuteczny ogień ze sporej odległości (np snajperzy, albo support). Wtedy, żeby odciąć się od tych punktów ogniowych, warto rzucić pomiędzy właśnie granat dymny

A nie lepiej ich zabić? Albo jak już rzucić dym to w kierunku wroga. Z dala od własnej pozycji. Ale nie, na Swaroga, pod własne nogi!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2007, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
No przeciez napisalem tam, zeby rzucac granat pomiedzy siebie a linie wroga :) Czytanko ze zrozumieniem sie klania :P

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2007, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
poradnik PR'a :arrow: http://gry.onet.pl/28060,1394642,1,artykul.html

co prawda do wersji 0.4, ale od tamtej wersji wiele się nie zmieniło. Wszystkim nowym w temacie POLECAM!

EDIT:
a może nawet do 0.5. nie wiem. nie pamiętam jak wyglądało 0.4 :o :lol:

EDIT 2:
Uuuu. Jestem miło zaskoczony! :P
Cytuj:
Oficer - można go zamawiać w dowolnej strefie zaopatrzenia, nie ma ograniczenia czasowego (tzn. można go zamawiać częściej niż co trzy minuty)

To nie tylko wersja 0.5 ale nawet po "serwerowym patchu"!
Poradnik jak najbardziej na czasie! Gorąco polecam wszystkim nowym! :!:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2007, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
moje porady, dosyc rambowskie ale u mnie dziala

jak macie dobry sklad, to poproscie cekaemiste o covering fire (gracie riflemanem) no i troche dymu stawiacie, ale tak przed rozdziawiona ze zdziwienia gemba wroga, wbiegacie w dym...cekaemista nadal strzela a wy spokojnie zdejmujecie wszystkich headami czy strzalami w rece ;) lub pod oslona rzucacie granaty, to juz od waszych prefeencji :P najlepiej to robic calym squadem, w 90% przypadkow atak jest wtedy udany, dobrym pomyslem jest rowniez wsparcie z powietrza jak macie dobra koordynacje, ale niestety do tego potrzebnie sa dobrze grajacy ludzie (np. Polacy:D)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL