Teraz jest 24 lis 2024, 16:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 gru 2007, 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Nowy news na RealityMod.com :

[R-DEV] JS.Fortnight.A napisał(a):
The entire Project Reality Team would like to wish everyone a Happy Holiday and Happy New Year! While this time of year is all about spending time with your friends and family, indulging in your favorite holiday foods, and enjoying all you’re recently opened gifts, we would like to take a moment to step back from all the splendor to remember the active military troops who are currently serving their respective countries away from their homes and loved ones this holiday season. We thank you for all of your sacrifices and pray for your safe return home. PR will be here waiting here for you!

Now, seeing that it is the Holiday Season and everyone is exchanging presents, the Project Reality Team felt it just wouldn’t be right if we didn't give the public another taste of our highly anticipated Project Realty v0.7 release. So, here is yet another small glimpse at what is coming in PR v0.7.


New Feature – JDAM Air Strikes
One of the many new features you’ll find in Project Reality v0.7 is the ability for players to call in Air Strikes on enemy targets. These strikes will be delivered in the form of a 2,000 pound Joint Direct Attack Munition (JDAM). Needless to say, the last sound an enemy being targeted will ever hear is the roar of the bomb cutting through the air as it plummets down to deliver its unforgiving wraith. Words cannot even begin to describe it, so here is some visual goodness:

LINK DO FILMU W SERWISIE YOUTUBE.
View High Quality Version Here


Project Reality v0.7 Player Manual and Change List
In order to better prepare you for the numerous changes and additions coming in PR v0.7, we are releasing the Official Project Reality v0.7 Player Manual and Change List prior to the release of the Mod. These two documents contain some very helpful information about features coming in PR v0.7. Read through them and you will be sure to be prepared to squad up and hit the battlefield come release day. Time to do a little homework soldier! Click below to download the Project Reality v0.7 Player Manual and the Project Reality v0.7 Change List!

Obrazek Obrazek

Also due to the amount of changes that have been made to how jets work in Project Reality to prepare you for the next version, we have made a small 5 minute video tutorial of how one should taxi, take-off, and land the jets in 0.7

LINK DO FILMU W SERWISIE YOUTUBE.

We would also like to show off one of our next maps known as “Fools Road”, which will be a British vs Militia map featuring some asymmetrical gameplay with the British having to push up though the map though dangerous paths and open planes in there APCs trying to push through the militia's tough defenses consisting of many AT Gun emplacements and bunkers!

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


As always, make sure you keep a close eye on the Project Reality Forums for more information, updates and of course the illusive Project Reality v0.7 release date. It’s a lot closer then you think…maybe.


-The Project Reality Team

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 01:14 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
wlasnie chcialem dodac tego news-a no ale cóż byles pierwszy :) , osobiscie jestem, ciekaw tej nadchodzącej mapy ,,Fools Road'', napewno bedzie duza noi... zalesiona :D oraz te AT w bunkrach-groźnie to brzmi... :) , o JDAM juz słyszałem i trzeba przyznac, że robi wrażenie
Obrazek
tu wygląda przewspaniale, ciekawe ilu mm-owe 8)

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Ostatnio edytowano 26 gru 2007, 01:57 przez Kan3ra, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 01:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Mam nadzieję że JDAM nie podniesie baserape'u na zupełnie nowy (masowy) poziom. Jedno duże BOOOM! i respawn czołgów oraz innego ciężkiego sprzętu w głównej bazie dopiero za 20 minut.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Ostatnio edytowano 26 gru 2007, 01:59 przez Ragni, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 01:53 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
bądźmy dobrej myśli Ragni i wierzmy w ,,Stwórców''

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 02:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Ragni napisał(a):
Jedno duże BOOOM! i respawn czołgów oraz innego ciężkiego sprzętu w głównej bazie dopiero za 20 minut.

tak dokładnie będzie. :twisted: Warto jednak wspomnieć, że JDAM można użyć tylko raz na godzinę gry. Poza tym sprzęt z bazy na ogół wyjeżdza na bierząco. Prawdopodobnie więc zrzucenie JDAMa na główną bazę będzie nie tylko nieekonomiczne ale po prostu głupie. Tak mi się przynajmniej wydaje, choć nie raz widziałem kolumnę czołgów w bazie, których nikt nie używał i się wkurwiałem co nie lada, bo przez to przegrywaliśmy. Ja osobiście zrzuciłbym takie cacko na bunkry + infrastruktura (działka PLot, druty, truck), albo na jakieś kampiące czołgi, które blokują atak.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 14:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Ja bym zrzucał na samotnych snajperów :twisted: To by było lepsze niż nożowanie :D

(żart)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2005, 09:15
Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
Od razu walić pod nogi i sprawdzać czy się ucieknie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 18:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Już sobie wyobrażam tą dramaturgię na polu walki:

SL oddziału delta do COMa
- oddział delta przestał już istnieć! Jestem otoczony! Zrzućcie JDAM na moją pozycję! :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
o nie! straszne! :D a jakie wzruszajace... :D nie chcial bym byc wtedy COMem i brac go na sumienie :D

mam nadzieje ze nie da sie tego na lotnisko rzucic bo bedzie zle...
mi sie bardzo podoba nowy system pokazywania mapek podczas wczytywania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 21:22 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Przeczytałem listę zmian, zapowiadają się apetycznie.

Niestety nie widzę zapowiadanej mapy miejskiej - remake tej z atakiem Amerykanów z lotniskowca.

Za to bardzo mnie ucieszył efekt "zmęczenia po biegu", który nie pozwala na celne "strzały z biodra" i promuje celnością żołnierzy czających się bez ruchu w krzaczorach.

Ogólnie - czekam z utęsknieniem, choć planują usunąć mojego ulubionego (obecnie) Feniksa - Operation Phoenix.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 00:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
mam nadzieje ze bedzie jakas mapka miejska wieksza niz streets bo to porazka :/ zaczynają mnie nudzic mapki w stylu pustynia + 5 domkow na srodku. chce wiezowce, bloki, centra handlowe, ciasne uliczki :D chce amerykanow w iraku, ich czolgi ! :D

tak gadam gadam,ale i tak czekam na tą wersje bo wystarczy dobry templay i jest GIT !!! 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 00:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
pan_michal napisał(a):

tak gadam gadam,ale i tak czekam na tą wersje bo wystarczy dobry templay i jest GIT !!! 8)


można grać nawet bez tekstur :wink: Mnie ta mapka a la Bashar też zaciekawiła, ale to jest raczej odleglejsza przyszłość.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 03:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Uncle Blues napisał(a):
Ragni napisał(a):
Jedno duże BOOOM! i respawn czołgów oraz innego ciężkiego sprzętu w głównej bazie dopiero za 20 minut.

tak dokładnie będzie. :twisted: Warto jednak wspomnieć, że JDAM można użyć tylko raz na godzinę gry.


Cytat z change loga:
Cytuj:
* JDAM ordinance can now be dropped on targets specified by Squad Leaders. This new system relies on using the SOFLAM laser designator to point out hard targets to be destroyed, and must be approved by the commander. These massive bombs are only avaliable after 1 hour of fighting so they will only be used once or twice during an engagement, but the whole battlefield will be aware when one of these devastating bombs hits a target. This will be a key tool for commanders to break a long standing stalemate and should be used wisely.


W zaznaczonym miejscu jest wspomniane tylko, ze bombka bedzie dostępna po pierwszej godzinie grania a nie, że co godzinę. Chociaż z tego zdania: only be used once or twice during an engagement wnioskować tak jak wujek. Pożyjemy zobaczymy. Jak tylko beta się pojawi to CoD pójdzie na półeczkę i zaczniemy testować. Nie martw się wujek, opiszemy ci nasze wrażenia ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 16:38 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Bomba będzie dostępna co 30 minut. Pisano o tym w poradniku gry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 17:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Martin5_PL napisał(a):
Bomba będzie dostępna co 30 minut. Pisano o tym w poradniku gry.


fajnie :? Szykuje się postapokaliptyczny klimat :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL