Nie mam czasu na tworzenie szczegółowego tutoriala więc podam tylko ogólne dane a resztę sam będziesz musiał rozgryźć
1. Najpierw potrzebujesz mieć kit snajpera z .50
- w ...\Battlefield 2\mods\pr_sp_08\objects masz otwierasz archiwum objects_server i wchodzisz do katalogu Kits
- wybierasz sobie armię którą chcesz zmienić (raczej tą z SP w nazwie) i szukasz właściwego pliku .con dla snipera
- otwierasz ten plik, szukasz fragmentu z listą broni i podmieniasz nazwę broni głównej na nazwę .50 (cały sprzęt jest w objects_server.zip\Weapons\Handheld tam znajdziesz właściwą nazwę broni)...
- zapisujesz wszystko, podmieniasz, pakujesz itp
Od tego momentu jak pobierzesz kit snajpera powinien mieć inną broń... no chyba że coś pomyliłeś
2. Podmiana kitu w spawn menu na inny
- otwierasz init.con w server.zip mapy którą chcesz zmienić
- szukasz miejsca z listą kitów
- podmieniasz np. medyka na snajpera (musisz wpisać właściwą nazwę kitu
)
- zapisujesz wszystko, podmieniasz, pakujesz itp
Od tego momentu masz w spawn menu kit snajpera zamiast meda
Wszystko jasne? Nie? To zapraszam na
http://bfeditor.org/forums/ skarbnicę wiedzy każdego moddera i użycie opcji search w celu znalezienia właściwego tematu...
...a jak nie znajdziesz to przejrzyj ten temat tam jest wszystko co potrzebujesz wiedzieć jak zmienić broń a nawet coś więcej
http://bfeditor.org/forums/index.php?showtopic=6769&hl=tank+killer3. Można by było też edytować gameplayobject.con w którejś mapie i podmienić jakiś np. pojazd na pickup kit... ale to już inna bajka.