Teraz jest 23 wrz 2018, 14:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sie 2013, 10:09 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Project Reality w końcu w wersji 1.0, już za 4 godziny.
Jakie macie oczekiwania i nadzieje związane z wersją 1.0?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 11:09 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
Ja nie wiem czy mój PC pociągnie. W 0.981 grałem, ale wydajność nie była najlepsza...Podobno ta wersja jest mniej zasobożerna, zobaczymy... :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 12:30 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Ogólnie PR jest mniej zasobożerny. Tylko launcher wykorzystuje pełno różnego rodzaju haków, które dość mocno obciążają procesor. Dlatego silnie zalecany jest conajmniej procesor dwórdzeniowy, żeby jeden rdzeń był na silnik, drugi na launcher. Od czasu bety wszystkie hacki zostały zoptymalizowane. Okazało się że wszyscy DEVowie i testerzy mieli dobre kompy i nikt nie zauważył różnicy, teraz powinno być lepiej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 13:07 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
Jeśli będzie lepiej niż becie, to powinno być ok. Zobaczymy za godzinę :wink:
No i dupa, mimo że cały czas miałem otwartą stronę [url]realitymod.com/password[/url] z odliczaniem czasu...równo o 14:00 połączenie zostało zresetowane...i już się nie można połączyć i kodu ni ma :omg:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, 14:05 przez rufinPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 14:03 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
A hasło to 10iK1aEvmZzcGNBkVS17mCzAHzqU2rPva27p3oxM2Rju7SiVQJ

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 14:14 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
Hej dzięki, mi także się w końcu odświeżyła... :wink:
wytłumacz mi jeszcze jedno:
"Friday, 02 August 2013 12:00:00 UTC"
UTC (ang. Universal Time Clock lub Coordinated Universal Time)
Coordinated Universal Time jest wyrażany za pomocą 24-godzinnego zegara i wykorzystuje kalendarz gregoriański. Jest używany w nawigacji lotniczej i morskiej, gdzie jest znany pod swoją wojskową nazwą "Zulu time" ("Zulu" w alfabecie fonetycznym odpowiada literze "z", oznaczającej południk zerowy, czyli długość geograficzną 0, w londyńskiej dzielnicy Greenwich). - ale w Londynie jest teraz 13:13, a nie 12:13...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Bo Londyn też ma teraz czas letni, więc UTC+1, czyli normalny czas Polski, za to Polska korzysta teraz z czasu Moskiewskiego czyli UTC+2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 17:03 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
Nic z tego nie rozumiem:
Czy Mumble nie łączy się automatycznie z serwerem PR? Miało się włączać automatycznie z grą...
Poza tym po uruchomieniu gry, włącza się jakiś proces "WPFFontCache_v0400.exe", wcześniej tego nie było...
Ech, same problemy...z poprzednią wersją tylu nie było, ściągnąłem włączyłem i grałem :roll:
Włączam grę, wchodzę w "options" i włączam Mumble, ok. Mumble włączone, ale jak teraz wejść do gry? Nie ma możliwości zamknięcia okna "options" przy włączonym Mumble, po jego wyłączeniu można zamknąć okno opcji i wejść w "play". O co tu chodzi??? Próbowałem także od razu "play", lista serwerów i gra, ale Mumble się nie uruchamia...
Druga sprawa próbowałem wejść na serwer z 10 graczami (na 64) i przez 10 min. tylko okienko "łączenie z serwerem" i nic...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, 18:12 przez rufinPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 18:09 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Tak, wyszedł kolejny patch, który naprawia problem z małą ilością FPSów, który został wykryty pół godziny przed premierą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2013, 18:13 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
A co z tym Mumble :roll:
Wszedłem na próbę na serwer Muttrah, grało max 5 osób i gra chodziła płynnie (ładny Osprey), ale Mumble nie działa. Zamiast tego w lewym dolnym rogu jakieś dziwne "kody" ;)
Obrazek
W prawym także...;)
Jeszcze jedna sprawa. Wszystkie ustawienia grafiki mam na min., tak jak wcześniej, a mimo to wyświetla mi np. płyty chodnikowe (Muttrah), a nie powinna przy takich ustawieniach...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 sie 2013, 16:28 przez rufinPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2013, 08:54 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Po prostu Launcher nie zdążył zchakować tych zmiennych. Przedtem lagi były spowodowane tym, że były one hackowane za szybko, co zużywało za dużo mocy procesora, jeśli ktoś miał tylko jeden rdzeń. Ile byłeś na serwerze? Po pewnym czasie te wartości powinien zostać zastąpione poprawnymi, a jeśli nikt by nikt mówił, powinny po prostu zniknąć.

Nie można teraz ustawić niektórych ustawień na minimum, muszą być na medium. Spowodowane jest to tym, że niektórzy gracze wykorzystywali to żeby oszukiwać, np. zmniejszenie jakości efektów ułatwiało patrzenie przez dym, a geometria na niskim pozwalała patrzeć przez ściany niektórych budynków.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2013, 09:08 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
Grałem jakieś 2 godziny, o ile można to nazwać grą ;) Dużo osób narzekało na niskie FPS, ja miałem na oko 7-10! Inni mówili o 15, a przedtem (0.981) mięli 40. Poza tym jakość obrazu za dobra jak na minimalne ustawienia, to także nie tylko moje spostrzeżenia, skąd to się bierze?! Te kody faktycznie później znikły.
"Nie można teraz ustawić niektórych ustawień na minimum, muszą być na medium" - to znaczy, że nie zależnie od moich ustawień będzie tak, a nie inaczej??? No to sobie nie pogram...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2013, 09:53 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Tak, niezależnie co zrobisz będzie to minimum medium. Jeśli udało by ci się to jakoś ominąć, to by już były cheaty. Ten problem z mumblem jak długo trwał? Chciałbym wiedzieć jak bardzo jest poważny, żeby móc przekazać AM, do jakiego stopnia pasowało by to zoptymalizować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2013, 16:26 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 135
Dokładnie nie pamiętam, ale to było chyba tylko na tym pierwszym serwerze, na "Muttrah" i wyświetlane były cały czas - nikt nic nie mówił. Na tym, na którym grałem dłużej, już nie - wyświetlane były normalnie nicki rozmówców z Mumble.
"Tak, niezależnie co zrobisz będzie to minimum medium." - czy to już będzie na stałe? Jeśli tak, to dla mnie lipa. Nie można tego jakoś zoptymalizować dla graczy ze słabszym sprzętem?
Przy tych ustawieniach mogę grać jeśli na serwerze jest nie więcej jak kilkanaście, do max. 30 graczy...
Przy 60-ciu, jak już pisałem, FPS ok. 7-10... :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2013, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Według ostatnich statystyk ponad 90% graczy gra na wysokich, a tylko mała garstka grała na niskich, z czego większość właśnie po to żeby oszukiwać. Gry cały czas się rozwijają, jeśli chcielibyśmy żeby PR działał na komputerze na którym ciągnie zwykły BF, musielibyśmy usunąć większość rzeczy, oraz przerobić wszystkie modele i tekstury na mniej szczegółowe wersje. Chociaż to że na niektórych procesorach wyposażonych w Quady też występują problemy też mnie trochę niepokoi. Cały czas pracujemy nad optymalizacją, głównie nad zmniejszeniem zużycia procesora, ale przez sposób w jaki uzyskujemy niektóre rzeczy, czyli nie działamy normalnie na zmiennych, tylko je hakujemy, co wymaga dość sporej mocy obliczeniowej jest to dość trudna rzecz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL