Teraz jest 11 kwi 2025, 17:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 cze 2007, 11:26 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2006, 22:16
Posty: 6
Chcialbym się dowiedziec jakie ustawienia odpowiadaja za jaki efekt i co one dodają :?:

Geometries -
Terrain -
Texture -
Effects -

_________________
...noComment..;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
Sam sie zabardzo nieznam ale...


Sgt.Morris napisał(a):
Geometries -

hmm chyba kształty, zaokraglenie itp



Sgt.Morris napisał(a):
Texture -

Wydaje mi sie ze np. napis niejest rozmazany tylko bardziej wyraźny itp


Cytuj:
Effects -


czyli chyba np.... w bf2 od tego zależało czy samolot pozostawia ten "dym" ze skrzydeł jak leci a w bf2142 to niewiem ;p


Ja mam wszystko off albo low to sie zabardzo nieznam xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 13:47 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Sgt.Morris napisał(a):
Geometries -


Odpowiada za zaokrąglanie postaci i budynków(na minimum wszystko jest kanciaste)


Sgt.Morris napisał(a):
Terrain -


Jakość terenu, czyli na minimum droga jest jednolita, a na maks. widać każdy kamyk osobno


Sgt.Morris napisał(a):
Texture -


Jakość tekstur, czyli to co Terrain, tylko dotyczy broni, postaci... Czyli np. jak masz Krylova, to masz na nim takie ekraniki LCD, to na minimum nic na nich nie widać, a na maks. możesz przeczytać ile masz jeszcze amunicji, jaka masz temperaturę broni etc.


Sgt.Morris napisał(a):
Effects -


Czyli jakość wybuchów, kurzu, który pozostawia za sobą jeepek na drodze etc.

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 20:23 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2006, 15:37
Posty: 9
Lokalizacja: Gdańsk
Effects to po prostu explozie, dymy, gowienka od EMP, lasery, lecace pociski i takie tam...

_________________
BoBbY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 20:51 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2006, 22:16
Posty: 6
Thx ZeeTox :) O takie tłumaczenie własnie mi chodziło :D

_________________
...noComment..;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2007, 13:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
giermen napisał(a):
Sam sie zabardzo nieznam ale...


to skoro sie nie znasz to po co bzdury piszesz ? :roll:

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 00:05 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2007, 22:35
Posty: 136
Sgt.Morris napisał(a):
Thx ZeeTox :) O takie tłumaczenie własnie mi chodziło :D


XD zetox
http://forum.chip.pl/viewtopic.php?p=43837
Teraz powinienes juz wiedziec czym sa textury w grafice
:D

_________________
Call of Duty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 06:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
Cytuj:
to skoro sie nie znasz to po co bzdury piszesz ? Rolling Eyes




giermen napisał(a):
hmm chyba kształty, zaokraglenie itp


ZeeToxPL napisał(a):

Odpowiada za zaokrąglanie postaci i budynków(na minimum wszystko jest kanciaste)


mniej wiecej poprawnie

effect to jest praktycznie prawie wszystko w grze wię jak to opisac//

ps. ja przynajmniej próbowałem pomuc

:omg:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 11:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
giermen napisał(a):
pomuc


sprobuj tez pisac bez tak razacych bledow ort ;)

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
Zdenerwowalem sie troche i zapomnialem o ortografii ;p



Ps. Odpowiedz udzielona, zamknąc temat bo sie offtop robi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 19:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
giermen napisał(a):
Ps. Odpowiedz udzielona, zamknąc temat bo sie offtop robi

nie jestes autorem tematu wiec co wyjezdzasz z takimi tekstami ? o zamknieciu decyduje admin, mod ew autor :roll:

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 21:55 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Cytuj:
Sgt.Morris napisał:
Thx ZeeTox Smile O takie tłumaczenie własnie mi chodziło Very Happy


XD zetox
http://forum.chip.pl/viewtopic.php?p=43837
Teraz powinienes juz wiedziec czym sa textury w grafice


Ja tam na innym forum(battlenet.pl) czytałem troche inczaej, wiec tak napisałem, ale to towje jest bardziej przekonujące :P

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL