Teraz jest 16 lut 2025, 20:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2006, 14:42
Posty: 12
Vottar - musisz mnie tego nauczyc ;D

$towarzysz$ - w takim przypadku to zapewne ktos inny juz z moim kitem lata :P


// sorki za offtopa

_________________
----==k13 aka johnybravo==----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2006, 19:54
Posty: 313
Lokalizacja: z Olsztyna
Cytuj:
Stary stabilizator dziala ale tylko gdy nacelujesz na wroga wtedy przestaje "telepac",a tak nawet jak go masz i celujesz w cos innego to dupa


Weż nie wprowadzaj kogoś w błąd jesli sam nie wiesz ok?
Forrestal-przytrzymaj Shift,zobaczysz że sie celownik przestanie ruszać

Żeby nie bylo OT:
Moze mi ktos wyjaśnić czy to bug czy taki **** system punktów,ze za asyste jest 0,5pkt a za killa 1?

_________________
davis00 napisał(a):
Czy bzyknąłbyś swoją siostrę ?? Pytam poważnie.


Jak to ma DaGodness w podpisie: Own3d :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
ja pitole ile mozna truc o tych puntkatach ??To nie jest bug,tak juz jest w tym nowym bf 2142 :evil: :evil: :evil: Dla statsiarzy pewnie koszmar :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
1. z dzialka porsch mozna zabic jedynie jedna piechote - strzal z tego wielkiego dziala mowi stop po jednej piechocie. realistyczne by bylo, gdyby zabijalo 2 piechoty ktore stoja za soba.

2. dzialka tytana sa dziwne - nieraz wchodzisz i lece 2 kulki, pozniej znowu normalnie - bug chyba gdy ktos sie przesiadzie jak jeszcze do konca nie wszrzelil kulek.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 paź 2006, 21:45 przez RobaL4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 20:15 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Dobra, a czy komuś zechciałoby się to zebrać do kupy i przetłumaczyć na angielski?

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 23:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Z czystej ciekawosci zagladam tu(okazuje sie, ze bledy sa te same lub pochodne) bo nie mam 2142 ale pomoge ;]

1)Gdy na tytanie przeciwnik ustawi automatyczne działka to strzelają przez ściany nie raniąc nikogo.
2)Zdarza się, że mech przestaje poruszać nogami przy chodzeniu i cały się trzęsie. Należy wyjść i wejść z powrotem.
3)Czasami przechodząc między dwoma pojazdami ginie się bez powodu.
4)W czasie lotu tytana fizyka przestaje "działać", ciała fruwają po korytarzach, granaty mają krzywy tor lotu, stojąc przy ścianie cały czas drgamy.
5)Czasami po śmierci zamiast pojawienia się licznika, doznajemy "freeza" a nasze zwłoki zapadają się pod tekstury. Opóźnia to czas respawnu
6)Zdarza się, że strzelamy po dwa pociski na raz używając działa tytana
7)Błąd z namierzaniem pojazdów lotniczych przez naziemne AA
8 )Nie możność zniszczenia AA na Tytanie przez większość środków,
9)Zapadanie się ciał w Tytanie, nie można ani zreanimować ani zabrać plecaka
10)Rzucane z wysokości ładunki spadają jak liście
11)Czasami nie trzymania klawisza "na przód" mech wciąż idzie
12)Rakiety przelatują przez pojazdy
13)Zacinanie się dźwięku
14)Koszmarne lagi na tytanie
15)Często nie zalicza trafień z czołgu w chodzącego mecha
16)Czasem w menu nie zapisuje ustawień dźwięku i resetuje do fabrycznych.
17)Czasem nie można się zrespawnować na swoim tytanie
18 )Czasami atak z noża pomimo pewnego trafienia nie zabija
19)Jeśli po podłożeniu ładunków zginiemy a następnie zostaniemy zreanimowani, posiadamy pełny zapas ładunków a te już podłożone nie działają


ps. Sposob na wejscie do reaktora bez rozwalania tarcz prosze o wyslanie mi na PM. Chyba lepiej by tego typu rzeczy nie rozpowszechnily sie? :}

Moge przetłumaczyc powyzsza liste na angielski, jesli komus to nie przeszkadza - w koncu ja ten zly :P - Jedna liste bledow mam juz na koncie (BF2) wiec powinienem sobie poradzic zwlaszcza, ze lista poki co jest o 70% krotsza niz tamta :P Nie chcialbym tylko aby gdy juz przetluamncze to to okazalo sie, ze zrobilem to zbednie bo cos tam...


Ostatnio edytowano 30 paź 2006, 20:22 przez Lailonn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Lailonn napisał(a):
Z czystej ciekawosci zagladam tu(okazuje sie, ze bledy sa te same lub pochodne) bo nie mam 2142 ale pomoge ;]

1)Gdy na tytanie przeciwnik ustawi automatyczne działka to strzelają przez ściany nie raniąc nikogo.
2)Zdarza się, że mech przestaje poruszać nogami przy chodzeniu i cały się trzęsie. Należy wyjść i wejść z powrotem.
3)Czasami przechodząc między dwoma pojazdami ginie się bez powodu.
4)W czasie lotu tytana fizyka przestaje "działać", ciała fruwają po korytarzach, granaty mają krzywy tor lotu, stojąc przy ścianie cały czas drgamy.
5)Czasami po śmierci zamiast pojawienia się licznika, doznajemy "freeza" a nasze zwłoki zapadają się pod tekstury. Opóźnia to czas respawnu
6)Zdarza się, że strzelamy po dwa pociski na raz używając działa tytana
7)Błąd z namierzaniem pojazdów lotniczych przez naziemne AA
8 )Nie możność zniszczenia AA na Tytanie przez większość środków,
9)Zapadanie się ciał w Tytanie, nie można ani zreanimować ani zabrać plecaka
10)Rzucane z wysokości ładunki spadają jak liście
11)Czasami nie trzymania klawisza "na przód" mech wciąż idzie
12)Rakiety przelatują przez pojazdy
13)Zacinanie się dźwięku
14)Koszmarne lagi na tytanie
15)Często nie zalicza trafień z czołgu w chodzącego mecha
16)Czasem w menu nie zapisuje ustawień dźwięku i resetuje do fabrycznych.
17)Czasem nie można się zrespawnować na swoim tytanie
18 )Czasami atak z noża pomimo pewnego trafienia nie zabija
19)Jeśli po podłożeniu ładunków zginiemy a następnie zostaniemy zreanimowani, posiadamy pełny zapas ładunków a te już podłożone nie działają


no nic dodać nic ująć :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2006, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Poparcia mojej osoby w tym projekcie nie ma ale i nie widze sprzeciwu wiec zabralem sie za tlumaczenie. Dam znac jak skoncze(lugo to nie powinno zajac) Prosze o PM z tym "mega hiper' exploitem tytana ;]

edit: ostatnie szlify w tlumaczeniu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2006, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, 18:57
Posty: 38
Lokalizacja: Sopot
Vottar napisał(a):
Dość duże zdjęcie więc daje linka tylko:

http://img272.imageshack.us/img272/6439 ... 001gu5.jpg

Komentarz chyba zbędny :)

edit: to jest sposob na wejscie do komory rdzenia bez rozwalania konsol :)


jak tam wleciał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2006, 22:46 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2006, 17:03
Posty: 275
Lokalizacja: Szczecin
@up Ma sie te sposoby :)

btw. zaciekwail mnie fakt, ze dzisiaj dostalem Emp strike a po sekundzie arty i w zasadzie na 1 strzal z arty mecha mi rozwalilo(zaczął się palic) o_0 (~zadala mi okolo 90 dmg) i w ten sposob doszedlem do tego ze emp strike podwaja lub nawet potraja dmg... [nie mowie, ze to bug czy cos tam... :>] Musze to niedlugo sprawdzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2006, 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
Poprawić granat dymny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2006, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Przetlumaczona lista trafila do EA. Jak tylko dostane odpowiedz, przekaze ja w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 09:33 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2006, 09:55
Posty: 23
Lokalizacja: Trójmiasto
Lailonn napisał(a):
Przetlumaczona lista trafila do EA. Jak tylko dostane odpowiedz, przekaze ja w tym temacie.


Świetna robota Lailonn, ale EA ma głęboko w d....e problemy użytkowników tym bardziej, iż z doświadczenia wiadomo, że naprawa jednych powoduje lawinowy przyrost kolejnych. Nie potrafili ich usunąć po Beta-testach, po prostu nie radzą sobie z wymaganiami użytkowników, nawet z własnymi wygórowanymi ambicjami. Już na dwójce (BF2) wyraźnie dokuczliwe dla gracza były problemy programistów EA, co inteligentnemu człowiekowi sugerowałoby zmianę silnika graficznego. Jednak nie dałoby się to zrobić w takim tempie w jakim EA wypuściła kolejny produkt. Więc osiągnęli to co chcieli....., co prawda z powtarzającymi się błędami, ale kogo to obchodzi napewno nie Team EA. Przyzwyczaili swoich wiernych klijentów do kolejnych patche-y.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 10:15 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
Titan jest niezłym pomysłem, ale jego realizacja woła o pomstę do nieba, co już zresztą tu wyliczano.
Ja dorzucę tylko jeden błąd - w wyszukiwarce serwerów - zaznaczenie opcji "Not full" nic nie daje - wyświetlaja się serwery 64/64, 48/48 itd. czyli po prostu "full". Po co w takim razie opcja, która nie działa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 11:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Morfi3660 ja nawet 2142 nie mam i nie wiem czy kiedykolwiek bede mial. Szukano kogos kto to popchnie dalej - pomoglem i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL