Teraz jest 19 lut 2025, 22:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2007, 23:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, 15:31
Posty: 92
Lokalizacja: Rzeszów
ZmudPL napisał(a):
PILOTOM KAMIKAZE KTÓRZY ZABIERAJĄ LATADŁA POWIEDZMY StANOWCZO : NIE!!!
@Topic: Myślę że Veyron ma rację.

W moim pierwszym poście ująłem to bardziej dosadnie i pewnie dlatego został usunięty :)

Przemogłem się i ostatnie 2 dni polatałem sobie bojowym heli ... coraz bardziej mi się podoba. Zgadzam się z opinią że jednoosobowo jest do bani, ale jeśli jest kumaty gunner i mu się ładnie ustawię to skuteczność rośnie .... no i trzeba uważać na tyłek bo jak raz już przeciwnik siądzie to ciężko go zgubić.
Latanie pod mostami, nad mostami, w mostach, między drzewami, itp. niewiele daje.

Poza rakietami powinna być zwykła broń typu minigun. EA przegięło pałe z tytułem 2142 ..... to nawet nie jest 2042 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2007, 23:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wenzel to nie wiem jak super pilotem ty jestes bo ja jako przecietny nie bylem w stanie praktycznie szkodzic wrogom. Owszem wygrywalem nawet walki 2v1 z wrogimi "heli" ale cele naziemne to byly nietykalne wlasciwie. Na ziemi zazwyczaj bez problemow kosze latadla czy to z czolgu czy z walkera. Nie przypominam sobie w ogole by mnie na ziemi ownowal kiedys pilot jakikolwiek.

W BF2 udalo im sie zbalansowac heli. Mogli juz tak pozostawic...Samoloty jedynie dopracowac i byloby git. No ale po co, wygodniej zrobic 4 modele mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2007, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 16:27
Posty: 13
Lailonn’ie:

Zgodze się ze walkery są zmorą pojazdów latających ze względu na zamontowanym na grzbiecie działkiem AA. Jednak czołgi to zupełnie inna bajka.

Otóz latając nad czołgiem to my rozpoczynamy atak, zazwyczaj czołgiści zajęci są likwidacją celów lądowych. Dopiero podczas namierzania zaczynają przeglądać przestrzeń. A gunner ma w tym czasie okazje do popisu, celnie wystrzelona i naprowadzona rakieta wystarcza by zniszczyć czołg. Pilot zupełnie się do tego nie nadaje bowiem jego 10 rakiet jest w stanie co najwyżej sprawnie likwidować jeepy oraz śmigłowce bojowe. Ich pancerz jest znacznie słabszy od pancerza czołgów i walkerów.

Ja super pilotem nie jestem, jednak na gunnie dość często siedzę dlatego likwidacja czołgów jest dziecinnie prosta. A mówiąc o tym 1vs2 miałem na myśli czołowe starcie, bo złapanie ogona to śmierć na 90%. Imho jedyna znana mi sztuka zgubienia ogona poprzez włączenie tarczy ochronnej, następnie przerwanie beczki w połowie i ponowne wskoczenie do samolotu, wtedy my zakładamy ogon.Mniej wiecej tak wygląda to w praktyce. Jednak podczas walki trudno myśleć o racjonalne myślenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2007, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2007, 20:46
Posty: 1415
Lokalizacja: Poznań
Wenzel problem w tym że rakiety gunnera mają pijane sterowanie - owszem nie mogą być zbyt celne bo byłaby nie równowaga itp. ale na FFA siedzenie w gunnerze mija się z celem bo zazwyczaj pilot jest zajęty gubieniem ogona i własną walką przez co niezwykle trudno czołg upolować jeszcze z tą sterownością rakiet. Nie wiem jak to wygląda w grze pr0 ale napewno lepiej..

_________________
damn you


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2007, 02:35 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Witam
Na poczatku byl chaos....... :)
Heh tak powinienem zaczac bo w momencie wydania BF2142 udalo mi sie nasmarowac na stronce klanu recenzje tej gry i wszem i wobec deklarowalem ze w BF2142 potrzebny jest team i nie tylko na ziemi ale takze w powietrzu a to sie powoli sprawdza.Ja jestem totalny nielot wiec o graniu w powietrzu nic nie wiem,ale wiem jak dostaje w tylek od dobrych pilotow na serwerach.Jezdze ciezkim sprzetem i wiem ze smiglo mnie wykonczy,coraz lepiej lataja i wycinaja wszystko co sie rusza i ma racje Wenzel o sposobie ataku.Natomiast wlasnie broniacy sie czolg musi uwazac na smiglo i tu fajnie jak siedzi strzelec i mnie informuje ze latadlo nadciaga.
Gralem na kilku serwerach gdzie latali fenomenalni piloci po prostu robili to co do nich nalezy-niszczyli ciezki sprzet a nie ganiali za pojedynczymi piechurami lub brali sie za przejmowanie flag lub silosow.
To ze smiglo nie rzadzi na mapie uwazam za dobre gdyz tak naprawde nie ma pojazdu w tej grze ktory by rzadzil :) po prostu kazdy mozna czyms zniszczyc(klasy zolnierza lub urzadzenia strzelajace).W sumie jedna dobra rada dla pilotow to to ze nie mozecie wisiec w powietrzu.Wasz atak to porownujac do natury spadajacy na ofiare orzel,jak tylko zawisniecie to kumaty czolgista Was zdejmie a atak od czola na czolg to juz wiem ze frag jest moj
:) .Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2007, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
Wenzel napisał(a):
Lailonn’ie:

Zgodze się ze walkery są zmorą pojazdów latających ze względu na zamontowanym na grzbiecie działkiem AA. Jednak czołgi to zupełnie inna bajka.

Otóz latając nad czołgiem to my rozpoczynamy atak, zazwyczaj czołgiści zajęci są likwidacją celów lądowych. Dopiero podczas namierzania zaczynają przeglądać przestrzeń. A gunner ma w tym czasie okazje do popisu, celnie wystrzelona i naprowadzona rakieta wystarcza by zniszczyć czołg. Pilot zupełnie się do tego nie nadaje bowiem jego 10 rakiet jest w stanie co najwyżej sprawnie likwidować jeepy oraz śmigłowce bojowe. Ich pancerz jest znacznie słabszy od pancerza czołgów i walkerów.

.


Niewiem Czy wy nie potraficie celować czy jesteście nie z tej ziemi ale mi seryjka 10 strzał prosto w zcołg wystarcza spokojnie .... Fakt najtrudniej jest rozwalić "Dwunoga" jak ja to nazywam... Mam na nich taką technike ...Albo jeśli to jest Sidi power plant to rozpędzić się i lecieć jakieś 2-3 metry nad ziemią puścić serię prosto w tłów potem odrazu do góry i mamy już płowe za sobą ....wystarczy powtórzyć to samo... A jeśli chodzi o tereny typu Minsk To inna bajeczka ....Trochę łatwiej gdyż są te "Niedomknięte Kręgi" budynków....otóż to ... wabimy naszego dwunoga pod taki budyneczek a potem mieszamy my w głowie az si......pożyga czyli latamy miedzy tymi budynkami cały czas dookoło az wkoncu koles stanie w miejsu przykamip na nas a my w tym czasie oblatujemy za jakiś budyneczek wychylamy sie i pusszczamy serie ....Tylko moze wam nie udać sie bo trzeba poćwiczyć trudno jest opanować latanie wtedy bo spadamy w dół albo nas gdzies braca i rakietki mogą nie trafić może dlatego Nie rozwalacie czołgów za 10 strzałów.....Ja nawet testowałem na bazie swojej .... wziołem wylądowałem pusciłem serie i po czołgu.... Niewidze przeszkód w czołgach ..

stg.Olo napisał(a):
Witam
Na poczatku byl chaos....... :)
Heh tak powinienem zaczac bo w momencie wydania BF2142 udalo mi sie nasmarowac na stronce klanu recenzje tej gry i wszem i wobec deklarowalem ze w BF2142 potrzebny jest team i nie tylko na ziemi ale takze w powietrzu a to sie powoli sprawdza.Ja jestem totalny nielot wiec o graniu w powietrzu nic nie wiem,ale wiem jak dostaje w tylek od dobrych pilotow na serwerach.Jezdze ciezkim sprzetem i wiem ze smiglo mnie wykonczy,coraz lepiej lataja i wycinaja wszystko co sie rusza i ma racje Wenzel o sposobie ataku.Natomiast wlasnie broniacy sie czolg musi uwazac na smiglo i tu fajnie jak siedzi strzelec i mnie informuje ze latadlo nadciaga.
Gralem na kilku serwerach gdzie latali fenomenalni piloci po prostu robili to co do nich nalezy-niszczyli ciezki sprzet a nie ganiali za pojedynczymi piechurami lub brali sie za przejmowanie flag lub silosow.
To ze smiglo nie rzadzi na mapie uwazam za dobre gdyz tak naprawde nie ma pojazdu w tej grze ktory by rzadzil :) po prostu kazdy mozna czyms zniszczyc(klasy zolnierza lub urzadzenia strzelajace).W sumie jedna dobra rada dla pilotow to to ze nie mozecie wisiec w powietrzu.Wasz atak to porownujac do natury spadajacy na ofiare orzel,jak tylko zawisniecie to kumaty czolgista Was zdejmie a atak od czola na czolg to juz wiem ze frag jest moj
:) .Pozdrawiam


No i tu sie zgodze nie wolno siedzieć i wisieć choć ja tak czasem robie .... ale trzeba wkółko latać i lata a jak sie konczy ammo to do titana i zpowrotem ....RAz spotkałem też super lotnika....latał jak nawiedzony normalnie cał czas 2 metry przy ziemi a udało mi sie raz nawet wskoczyć do niego i latałem razem z nim do konca mapy czyli jakies 25 moze 30 minut....niesamowicie latał...

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2007, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wenzel & Spoxter napisaliscie podobnie wiec odpowiem na oba posty na raz ;]

Wlasnie o tym mowie. Latadlo w 2142 jest szybkie, malo sterowne a do tego lata zdecydowanie nizej niz w BF2 heli lataja. Dlatego tez mowienie, ze czolgi ich nie tkna jest gruba przesada. 10 rakiet w czolg lecac nisko i cel zniszczony? Moze gdy wrog jest debilem ale w takich sytuacjach wlacza sie tarcze a 1 strzal z czolgu(w nisko lecacy cel to pestka)konczy zabawe pilota. Co do gunnera to jest problem. W BF2 latano w miare wysoko i stabilnie by gunner mogl celowac. w 2142 SIE NIE DA. Zawisniesz=giniesz. Jako, ze latamy nizej niz w bf2 to i gunner ma mniej czasu na celowanie. Dzialka przeciwlotnicze, walker z dzialkiem, reczne bronie AA, tarcze pojazdow. Wszystko to sprawia, ze latadla sa tylko dodatkiem do gry a nie stalym elementem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL