Teraz jest 7 lip 2024, 15:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2005, 11:43
Posty: 63
Lokalizacja: Zielona Góra
"Extra" :wink: demo :lol: chciałem sprawdzić co to zaś a tu wysiadły serwery kont EA. Sprawdziłem na game-monitor a tu nie ma ludka na całej planecie który by pogrywał w to coś :lol: :lol:
Gratki dla EA, cierpliwości i szybkich łączy do ściagania kolejnych łatek życzę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Witam. Zassałem pograłem i..:
-jedna zwiecha, 5 disconnectów, pare problemów z łączem ( o dziwo )
-ciakawią mnie te unlocki ( to chyba na ++ )
-lewitujący czołg jak dla mnie to porażka ( coś tam zabijałem ale strzelanie nawet z zoomem to ... )
-mech śmiszny ale ja jako strzelec a jakis typek jako kierowca i masa fragów na naszych kontach ( nawet te śmieszne samoloty zestrzeliłem )
-broń dla piechoty nawet, nawet choć tryb auto jak ćwiczyłem w Titanie to porażka ( seria z broni szturmowca z metra a koleś stoi musiałem schować się za osłoną i wyciągnąć pistolet...)
- walka w Tytanie to porażka jeżeli chodzi o wydajność ( miałem przeważnie pokaz slajdów, gdy na otwartym terenie biegało się świetnie )
-latające skrzynki z ammo
-te śmigłowce jakieś dziwne...
-mapa mi się nie podoba ( choć podczas ładowania " następnej mapy " obejrzałem po 1 SS mapek i niektóre mogą być ciekawe )
-zamiast intra widziałem tutorial :shock:
-ten latający transporetr jakiś dziwny ( jeszcze szybciej transportuje i przechwyca flagi niż BH i ten zasięg działek )

Jak dla mnie propozycja narazie wydaje się w miare ciekawa ale nie wydał bym za to 150zl biorąc pod uwagę to, że Bf2 kupiłem a potem się męczyłem.. wole czekać te pół roku na QW. Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 13:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Specyfik napisał(a):
lewitujący czołg jak dla mnie to porażka ( coś tam zabijałem ale strzelanie nawet z zoomem to ... )



Lewitujący czołg rządzi :). Zoom też..... Tylko te mechy... przepowerzone.... po prostu MUSZĄ im zmniejszyć HP :/ HYNOL.. daj znać jak uda Ci się załadować model do 3DMaxa :D

Pogaduszki w stylu "powrót z przeszłości" prosze prowadzić w hydeparku. Mi sie nieraz oberwało za OT.. to innym też po łapach :P.

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 14:40 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2006, 13:23
Posty: 5
Lokalizacja: Wawa
Witam . Pobrałem demko i zaliczyłem parę godzinek gry bez zwiechy, wywalenia do pulpitu.
Na + to : szybko ładujące się mapa , większa wydajność grafiki ( mogę sobie pozwolić na średnie ustawienia), dobra trajektoria lotu pocisku
Na – to: niestety nie ten klimat gry, ciemno i buro, i wołowate ruchy postaci jak by ważyli po 200kg.
Podsumowując mój syn ją już uwielbia. A ja będę ją musiał kupić :wink:

1G ram GF6200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 15:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2003, 13:43
Posty: 399
Lokalizacja: Tarnów
morthag napisał(a):
...odpalane przez komandera - jedna z bardziej wkurzajacych rzeczy...
działo tego typu znajuduje sie na wyrzutni nr 3 po prawej stronie patrzac na 4 :) kolo wiezy obserwacyjnej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2005, 10:52
Posty: 179
Lokalizacja: Wawa
Ogólnie - (od strony technicznej) chodzi jakby płynniej, szybciej się wszystko wczytuje, nie zawiesza się.

Ale sama gra jakoś... Piechota chyba jest wolniejsza (chodzenie/sprint), pojazdy (czołg np.) jakoś mniej wytrzymałe. Może to po tych abramsach takie przyzwyczajenie do armora :) Ilość i rodzaj klas - ciekawe rozwiązanie, zobaczymy jak to się sprawdzi po czasie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 16:09 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2006, 15:48
Posty: 4
Hynol napisał(a):
Pograłem więcej i musze powiedzieć że nie jest tak źle jak na początku mi się wydawało. Walka asfaltami dobra - bardzo długi okres zmiany skupienia broni - prawie jak w FH. Się nie dziwie że ludkowie w nic trafić nie mogą - tu trzeba spokojnie, na zimno i z wyczuciem. Heady trudno posyłać, ale 4-6 kul z dystansu obalają przeciwnika dość skutecznie. Mech tylko nieco przegięty - twardy jak landrynka i chyba musze do maxa załadować siatki żeby hitboxy pooglądać. Wreszcie powrót do korzeni w czołgach - w pupe się pięknie ładuje i trajektorie pocisków zmienione w stosunku do BF2 na plus imho.


Popieram,
Troche oczekiwałem takiej zmiany w BF2142, tu trzeba spokojnie, precyzyjnie i "na zimno".
W BF2 w konfrontacji z graczem o wysokim skill'u (infantry) czułem sie jak w starciu z gilotyną. Podziwiam oczywiście taką prefekcję u przeciwników ale nim zdążylem nawiązać walkę gryzłem już piach.
Satysfakcja pojawia sie w BF2142, gdzie trzeba korzystać z ochrony zabudowań i umiejętnie operować magazynkiem. Większy pancerz lub też zdegradowana celność broni sprawia, że konforntacja trwa trochę dłużej i jest wg mnie przez to ciekawsza nawet jeśli zakończona utraconym ticketem. Przynajmniej czuję że stawiam "zaciekły" opór przeciwnikom. Starcia 2 v 1 zwykle kończą się porażką tego samotnego, ale czy tak własnie nie powinno być ? Przecież właśnie tego oczekiwałem od tytułu Battlefield czyli gry zespołowej i przynajmniej lekko grupowego zachwywania sie na polu bitwy. Bazując na liczbach 2v1 to jakby nie patrzeć przeaga o 100%. Duży plus. (Myślę że nawet A.Gołota nie miał by szans w starciu z 2 zawodnikami wagi średniej, co jest dość rozsądne)
"Zielona aura" w charakterze chwilowej osłony, dodana do pojazdów - fenomenalny pomysł, często zmienia wynik pojedynku. Duzy Plus.
Nie miałem jeszcze przypadku do pulpitu ale do "menu" gry wyjścia zdażają się często. Minus.
Mech ślizga się zamiast chodzić,
pociski z wyrzutni Eng. trafiają jakby wlatywały do środka pojazdu dopiero po chwili eksplodując na zewnątrz. Minusy.
StarWars itp. nie przepadam. Ale ten delikatny futuryzm w BF2142 bardzo mi się podoba.
Całość na PLUS, myślę że jeszcze coś z tego będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
hmmm generalnie mogło by być lepsze ale może to wina tak kiepskiej mapy z tego co widziałem pozostałe wydają się być lepsze :wink: lewitujący czołg jest kiepski manewrowanie nim sprawia troszke kłopotu ale można to szybko opanować, wszelkiego typu latadełka są ok :D o dziwo wszystko ładnie śmiga, szybko się ładuje. Strzelanie sprawia frajdę nie mam zarzutów do trajektorni lotu pocisku jak ktos wcześniej pisał jak dla mnie jest ok :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
tu macie tweak guide do demka http://www.tweakguides.com/BF2142_1.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 21:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Mi się podoba demo(lubie takie klimaty) pojazdy są fajne ale jak do każdej nowości-trzeba potrenować i się przyzwyczaić. Podoba mi się to że przeglądarka serwerów nareszcie chodzi dużo lepiej (w BF2 straszna męczarnia była). Minusem jest menu (ustawienie przycisków, nie wygląd) i małe bugi nie przeszkadzające w grze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
[quote=nie przeszkadzające w grze.[/quote]

no niestety zdarzają się takie co bardzo przeszkadzają np. zawiocha mecha (cholernie trzęsie się wtedy celownik) naszczęście mam na to rade - wyjść i wejść spowrotem :lol:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 21:45 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Nie wiem jak wam ale mnie z dnia na dzień to demko coraz bardziej się podoba. Może byłem zbyt nieprzychylnie doń nastawiony na początku? ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 22:06 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2004, 00:22
Posty: 66
Meewosh47 napisał(a):
Nie wiem jak wam ale mnie z dnia na dzień to demko coraz bardziej się podoba. Może byłem zbyt nieprzychylnie doń nastawiony na początku? ;p


Umnie podobnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 22:23 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Cos w tym jest Meewosh bo gra w to demko zaczyna nabierac rumiencow,coraz wiecj graczy kuma o co chodzi i rozgrywka jest mniej chaotyczna.Zaczyna sie powoli ksztaltowac wspoldzialanie zespolow.Dzis gralem na klanowym serwerze gdzie gralo 7 osob z jednego klanu i smiglo to transportowe wspaniale wymiatalo nie wspominajac o samej walce na Titanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 22:28 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2006, 17:03
Posty: 275
Lokalizacja: Szczecin
Nom, powiem Wam, że z beta nie bylo inaczej... pogralem 3h i jedyne co o tym pomyslalem to: "co to za gówno?, wtf?, na co ja to ściągałem?!?!", ale pograłem w team-ie, troche dłuzej sam i już gra nabrała tego "czegos", a co do demka to od poczaku bylem przychylnie nastawiony ; )))


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL