Teraz jest 7 lip 2024, 13:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2004, 21:17
Posty: 44
hmm pograłem może z 20 min
wnioski :
jakoś mi klimat nie pasuje :?
broń nawet nawet ale - snajperka jakaś lipna , wsparcie to nie wiem po co ma tą pukawke (może na kaczki ? )
jak ożywić trupa :?: :shock:
czołgi bez karabinu ? :shock:
na razie tyle

_________________
coś tam gram :p cossacks
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Niech zostawią pojazdy w spokoju. Do infantry niech robią BF2. Już teraz mechy dostają wpierdziel od 2 dobrze ukrytych inżynierów, karabiny ma bez splash damage więce trafienie piechociarza (trzeba kilka razy) bezpośrenio jest trudne. Znacznie lepiej niż z piechotą karabiny te radzą sobie z pojazdami. Gunship tez mało przydatny jest, rakieta nie dolatuje nawet do ziemi, nie mówiąc już o celu. Nerfowanie tego zrobi z tej gry kolejnego gniota jakich mamy tysionc pińcet na rynku.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
Trochę pograłem i:
- bardzo podoba mi się nowy sposób strzelania karabinem (leżący supportowiec to prawdziwy pogromca).
- imho świetny klimat
- gdy ludzie nauczyli się obsługiwać rakietnice, mechy nie mają już takiej przewagi.
- Nekomata jest bardzo zwrotny i wymiata.
- gunshipy są od polowania na transportowe heli, można na nich zdobyć MNÓSTWO fragów.
- od czterech dni nie zaliczyłem żadnej wysypki
- gdy jest WIELKA masakra, fpsy spadają do 25. A tak to jest 40-50.
- mapa całkiem, całkiem.
- tryb Titan to rewolucja, te walki w środku kolosa są niesamowite.
- prędkość żołnierza podczas sprintu jest ok, ale trocbę za szybko się męczy.
- kiepska artyleria.
- dźwięk i grafika są niezłe.
- system klas z unlockami będzie dobry.
- kupuję pełną wersję.
Mam nadzieję, że nie zwalą tego w paczach...

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
każdy ma taką nadzieje :)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 21:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Piasecznik napisał(a):
Niech zostawią pojazdy w spokoju. Do infantry niech robią BF2. Już teraz mechy dostają wpierdziel od 2 dobrze ukrytych inżynierów, karabiny ma bez splash damage więce trafienie piechociarza (trzeba kilka razy) bezpośrenio jest trudne. Znacznie lepiej niż z piechotą karabiny te radzą sobie z pojazdami. Gunship tez mało przydatny jest, rakieta nie dolatuje nawet do ziemi, nie mówiąc już o celu. Nerfowanie tego zrobi z tej gry kolejnego gniota jakich mamy tysionc pińcet na rynku.


Też mi się tak wydaje. Piechota się dodatkowo wzmocni unlockami (dalszy sprint, granaty etc.) więc zmienią się też możliwości pojazdów (in minus) Walker jest bezradny gdy dopadnie go piechota i jeszcze APC się gdzieś zaczai. Nekomata RULEZ :). Działka ppanc boskie (rail z Quake'a ;) ). Snajperka miła, skillowa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2004, 11:21
Posty: 167
Lokalizacja: Zabrze
Mi demko sie podoba... po becie skreslilem tego battla, a tu prosze, mile zaskoczenie. Bardzo przyjemnie prowadzi sie 'latajacy' czog no i ten uber-mech :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Saki nie słuchajcie, nachlal sie w sobote i teraz bredzi ;)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2004, 11:21
Posty: 167
Lokalizacja: Zabrze
stfu n00b 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Piasecznik napisał(a):
Niech zostawią pojazdy w spokoju. Do infantry niech robią BF2. Już teraz mechy dostają wpierdziel od 2 dobrze ukrytych inżynierów, karabiny ma bez splash damage więce trafienie piechociarza (trzeba kilka razy) bezpośrenio jest trudne. Znacznie lepiej niż z piechotą karabiny te radzą sobie z pojazdami. Gunship tez mało przydatny jest, rakieta nie dolatuje nawet do ziemi, nie mówiąc już o celu. Nerfowanie tego zrobi z tej gry kolejnego gniota jakich mamy tysionc pińcet na rynku.

dokładnie, szczególnie, mech bez drugiego pomocnika w srodku nic nie zdziała przeciwko załóżmy 3 inzynierom, tymbardziej, ze juz odkryto czuły punkt mecha (nie uwierzycie... chodzi o dupcie :D). Nie mówiąc już o mapach zamkniętych w mieście typu Cerbere Landing, Berlin albo Camp Gibraltar.

Natomiast czołg przy solo 1v1 z mechem nie ma szans niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 23:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
ma szanse ale na dalszych dystansach jak mech słabo trafia rakietami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 23:53 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 23:08
Posty: 173
Lokalizacja: Wilanów naturalnie
jak fajnie pod mecha wejść i w jajka mu strzelić :)

_________________
|MON.BF2|Cochise / [crap]Cochise_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 00:04 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2006, 09:13
Posty: 87
Lokalizacja: Jelenia Góra
low skill.... szoruj poklad :D

_________________
...jak zniosą wizy do USA, ostatni gasi światło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 00:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2004, 18:43
Posty: 593
Lokalizacja: WARSZAWA TWOJĄ STO(L)ICĄ Łazienkowska 3
MaZZeo napisał(a):
czołg przy solo 1v1 z mechem nie ma szans niestety.
To fakt...czołg 1 vs 1 ..kto pierwszy odda dwa celne strzały ten wygra(strzelając w bok czołgu przeciwnika)

Ogólnie jak dla mnie gra mnie sie nie podoba..za szybka jest akcja,broń do dupy jak na ,,przyszłosc,,Mech w jednej osobie do walki mało zdolny,ale za to grafa full opcja...Mam nadzieje ze FH2 zrekompensuje mi całą nieudaną serię(jak dla mnie)BF 2

Wracam z powrotem do dzungli :D

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 10:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2005, 16:26
Posty: 84
Lokalizacja: Aberdeen- Szkocja
Kamlot znowu benzyne piłeś? :D Do jakiej dzunglii?
Betonowej?
Moje odczucia taka sobie gierka techy, mechy. Tak trajektoria lotu pocisku jest troche debilna.Pocisk leci jakby wazyl ze 150 kg i brakowalo poczatkowej sily wyrzutu zeby splaszczyc ten lot. No i wszystko to za bardzo futurystyczne i zbyt szare. Wedlug mnie powinni bardziej sie skupic na dodaniu wiekszej liczby elementow do bf2 czy 1942 gry w ktorej czynik ludzki jest bardziej dostrzegalny a przez to blizszy jakby ludziom nie czyniacy z nich ufo czy aliena

_________________
Rzeczy niemozliwe zalatwiam od razu, na cuda trzeba troszeczke poczekac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Alfik napisał(a):
Trochę pograłem i:
leżący supportowiec to prawdziwy pogromca
[...]
Mam nadzieję, że nie zwalą tego w paczach...


Jak na razie support biega tak samo jesli nie szybciej niz snajper i w kazdym pojedynku, czy to bliskim czy to na odlegosc wygrywa ze snajperem :D

A ze nie liczylbym na popakowanie snajpera, wiec pewnie obetna supporta :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL