Teraz jest 25 lis 2024, 05:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 16 mar 2008, 12:11 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Już dawno to zauważyłem, ale musisz mieć tryb pojedynczego strzału włączony, bo na auto minimalny odrzut jest :P

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 18 mar 2008, 00:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2004, 18:43
Posty: 593
Lokalizacja: WARSZAWA TWOJĄ STO(L)ICĄ Łazienkowska 3
Elex napisał(a):

a co do tego ganza to byl sarkazm, wiekszego noobstwa nie widze niz gra ganzem
Jedni wolą scara inni ganza,czy jak ktoś gra ganzem to już od razu noob ???Każdy ma prawo wyboru :wink:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 18 mar 2008, 11:03 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Ja tam gram (grałem) dużo Ganzem, ale teraz nie mam takiej możliwości, bo już praktycznie tylko na ClanModzie gram :P

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 21 mar 2008, 02:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2006, 15:47
Posty: 370
Lokalizacja: Bełchatów
ganz... wiesz... wg. mnie noobstwo :) 0 recoila, bianchi ftw

_________________
Mówią morda nie szklanka, nie zbije się... ale blizny zostaną...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 3 kwi 2008, 09:23 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
Z kolei ja zauważyłem(zresztą już dawno), że pływa celownik. Dlaczego? Przeciez to "broń przyszłości" w której jest stosowana amunicja bezłuskowa. Czy twórcy gry coś przeoczyli, czy specjalnie dali nam takie utrudnienie.?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 4 kwi 2008, 15:17 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
jak by nie plywal - czyli nie byłoby odrzutu to co to za gra ? wtedy bylo by jak podczas uzywania AHK albo namiastki aimbota :/

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 4 kwi 2008, 18:18 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Jaki związek ma pływanie celownika z tym, że amunicja jest bezłuskowa? W ogóle skąd ty wymyśliłeś amunicję bezłuskową. Na chwilę obecną amunicja bezłuskowa to pociski artyleryjskie kalibru minimum 21mm i bardzo ciężko zaadaptować ją do wielkości mniejszej niż 14mm ze względów technicznych. Co do pływania broni, to nie ma ona związku z rodzajem amunicji, tylko z miejscem uchwytu i długością lufy. Im dłuższa lufa i im dalej od końca lufy miejsce uchwytu, tym większy efekt pływania celownika. W obecnych karabinach można zaobserwować pływanie celownika w AK-47, czy M16, natomiast w P90, Taborze czy innych karabinach Bull-Pup efekt ten jest praktycznie całkowicie wyeliminowany i rodzaj amunicji nie ma na to wpływu. Jak zauważyłeś karabiny w BF2142 mają system zamka zrobiony klasycznie jak w M16, czy AK47, więc efektu pływania nie da się wyeliminować. Tym bardziej nie da się wyeliminować odrzutu w karabinach automatycznych, ponieważ instalowanie "tłumików drgań" zmniejsza czucie karabinu przy strzelaniu seriami.

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 6 kwi 2008, 11:22 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
Zeetox fajnie że masz taką wiedzę na temat amunicji nowego typu. Nie o to się pytałem, przecież napisałem, że to "broń przyszłości". Ja tam gram na ustawieniach low i nie zauważyłem żeby wyskakiwały łuski. Czy się mylę? Zeetox tak zauważyłem, że w Scarze11 jest system zamka oparty na Ak-47, ale to chyba też nie miało by wpływu na pływanie celownika. Tak więc uważam, że jest to celowo zrobione, żeby zbyt łatwo się nie strzelało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 6 kwi 2008, 12:26 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
tak jak wyzej napisalem, za latwo by sie gralo, gdyby nie bylo odrzutu i plywania broni :D

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 6 kwi 2008, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
Maniek79 napisał(a):
Zeetox fajnie że masz taką wiedzę na temat amunicji nowego typu. Nie o to się pytałem, przecież napisałem, że to "broń przyszłości". Ja tam gram na ustawieniach low i nie zauważyłem żeby wyskakiwały łuski. Czy się mylę? Zeetox tak zauważyłem, że w Scarze11 jest system zamka oparty na Ak-47, ale to chyba też nie miało by wpływu na pływanie celownika. Tak więc uważam, że jest to celowo zrobione, żeby zbyt łatwo się nie strzelało.

Tą "broń przyszłości" mogli by zrobi dziś jakby chieli... ;p Ogólnie większośc tego bfa (pojazdy bronie itp) mogli by zrobi w dzisiejszych czasach (Taki walker, moze by mieli problemy ale poza tym to nie praktyczne... nie mogl by mieć dużej siły ognia, latwo by go bylo zniszcyc itp itd)
Taki SCAR... Co w nim futurystycznego? Chyba tylko że ma jakiś komputerek czy coś w tym stylu (wyświetlacz na boku ma ^^)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 6 kwi 2008, 18:48 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Łusek nie widać, ale jest wylot zamka, po czym można wnioskowac, że jednak jest to amunicja łuskowa. Po drugie konstrukcja zamka ma wpływ na pływanie celownika. W klasycznej konstrukcji zamek i magazynek są wysunięte do przodu, więc środek ciężkości jest przesunięty w kierunku końca lufy, co powoduje pływanie celownika, natomiast w zamku w systemie Bull-Pup zamek jest umieszczony w kolbie co powoduje, że środek ciężkości jest oparty na ramieniu, co pozwala wyeliminować efekt pływania celownika

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 6 kwi 2008, 19:45 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
ZeeToxPL napisał(a):
Łusek nie widać, ale jest wylot zamka, po czym można wnioskowac, że jednak jest to amunicja łuskowa. Po drugie konstrukcja zamka ma wpływ na pływanie celownika. W klasycznej konstrukcji zamek i magazynek są wysunięte do przodu, więc środek ciężkości jest przesunięty w kierunku końca lufy, co powoduje pływanie celownika, natomiast w zamku w systemie Bull-Pup zamek jest umieszczony w kolbie co powoduje, że środek ciężkości jest oparty na ramieniu, co pozwala wyeliminować efekt pływania celownika


Dzięki Zeetox za wyczerpującą odpowiedź, ale gram od niedawna i dlatego zadaję takie nubskie pytania :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 15 kwi 2008, 22:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
W grze zapewne nie biora pod uwagę realiów... Tzn "skin broni to skin broni a odrzut to odrzut i nie maja nic wspólnego"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 27 kwi 2008, 21:45 
Offline

Dołączył(a): 6 lis 2006, 22:13
Posty: 81
Lokalizacja: Knurów
elo, mam takie pytanko z innej beczki, czy mozna miec u zwiadowcy wyposazenie tj.: IT-33, stabilizator lunety gruber, oraz miny APM???? wzialem dzis kit zwiada wroga i to mialem czy to mozliwe?? czy tez nie?? jesli mozna to jak to mozna wsadzic do zwiada??? czesto mi sie to zdarza i mnie to wkurza :D wiem ze nawet boty w SP takie wyposazenie maja?? jak oni to zrobili? :omg: :omg:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 27 kwi 2008, 22:39 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
można mieć tylko 2 unlocki w kicie

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL