Teraz jest 16 kwi 2024, 07:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lip 2006, 11:38 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Napisałem to wg tego co udało mi się odczytać z http://www.bf2142.com


BF2142 będzie posiadał tylko 4 klasy żołnierzy, każda ze swoją bronią i umiejętnościami. Dodatkowo ma zostać wprowadzona specjalność tzw. Network Battlefield, która ma na celu polepszenie gry w składach. Na czym ona polega? Każda klasa żołnierza ma dodawać do składu dodatkowe umiejętności i ludzie grający w takim teamie będą widzieć więcej...

Nie będę zagłębiał się w wyposażenie poszczególnych klas, bo i tak będziemy mieli jakieś "dziwne" bronie :roll:

RECON - "The system will take effect from longer distance", kompletnie nie wiem jak to rozumieć :|
ASSAULT - w składzie pozostali żołnierze będą widzieć jaką klasą gra przeciwnik
ENGINEER - jeśli przeciwnik jest w pojeździe to pokaże w jakim
SUPPORT - pokaże ilość zdrowia i uzbrojenia przeciwnika

W tym momencie mielibyśmy pełne pole wywiadowcze do gry i byłoby to bez sensu. Jednak, żeby nie było tak łatwo "Network Battlefield" ma działać tylko na systemie spotów, czyli informacje specjalne będą widzieć zapewne tylko członkowie składu oraz tylko przeciwników "pokazanych" przez jednego z graczy składu...

aha, no i pominę tutaj funkcję Squad Leadera, bo ten to już w ogóle będzie miał przechlapane :P

Ciekawe jak to będzie wyglądało... Kolejny zbędny bajer :?:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 11:53 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2006, 13:47
Posty: 28
Mi najbardziej podoba się opcja stworzenia własnego żołnierza. A więc samodzielny wybór broni oraz wyposażenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 11:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
RECON - "The system will take effect from longer distance", kompletnie nie wiem jak to rozumieć


Skoo ma to dzialac jako system spotow to pewnie dzieki temu poznamy te detale z wiekszych odleglosci. Standardowo pewnie wrog musi byc w okreslonym zasiegu by poznac jaka ma bron itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 19:10 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Najciekawszy moim zdaniem bedzie system unlocków. Żeby zresować teammate'a bedziesz musiał najpierw odblokować defiblyrator. Ciekawe jak to zinterpretuje CB w rozgrywkach. Tak samo jak system unlocków z bf2?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
co do zdrowia i broni, to tak nie zafajnie pokazuje, ale ogólnie jestem pozytywnie do tego nastawiony.


Lailonn ma racje co do tłumaczenia tego.

Co do broni, Tom@s to to nie będą super futurystyczne pukawki, a tylko "wersie rozwojowe" broni, więc nei zdziwie się jak za 50 lat coś takeigo wymyślą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 20:51 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Trochę więcej informacji na temat klas i network battlefield tutaj:

http://www.battlefield.pl/?id=1588

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Cytuj:
Teraz trzeba podejść do "paczki zdrowia" i poczekać aż odzyskamy siły...

:D :D :D :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2004, 17:48
Posty: 1083
Lokalizacja: Gliwice
olli napisał(a):
Cytuj:
Teraz trzeba podejść do "paczki zdrowia" i poczekać aż odzyskamy siły...

:D :D :D :lol: :lol: :lol:


Sam mogłeś to przetłumaczyć ;) Wielki respekt dla Tom@sa, że mu się chciało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
jim napisał(a):
olli napisał(a):
Cytuj:
Teraz trzeba podejść do "paczki zdrowia" i poczekać aż odzyskamy siły...

:D :D :D :lol: :lol: :lol:


Sam mogłeś to przetłumaczyć ;) Wielki respekt dla Tom@sa, że mu się chciało :)

Ależ ja absolutnie nie mam pretensji co do tłumaczenia (GJ), tylko śmieje się z kolejnego pomysłu EA :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 22:45 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
olli, ale z czego tu się śmiać :?:

Przecież dokładnie ten sam efekt masz jak trzymasz apteczkę w rękach... leczysz się powoli, a nie od razu...

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
Mi sie tylko wydaje, ze teraz znowu wszyscy freeplayowcy będą jeszcze bardziej kopani przez klanowiczów...no bo np. wpada 5-6 osób z klanu które siedzą ze soba na TSie- dzielą sie funkcjami w squadzie i są jak ultra killerzy bo wiedzą wszystko i wszędzie a w zwykłej zbieraninie to raczej nie bedzie możliwe :D

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Dodajmy, ze klanowcy odblokuja sobie takie rzeczy jak apteczki i defibrylator zamiast "hiper killer broni" i beda mogli wiecej ;> Szkoda tylko, ze wymuszaja na graczy wybor "dobra bron czy zabawa w medyka?"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 23:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tom@s napisał(a):
olli, ale z czego tu się śmiać :?:

Przecież dokładnie ten sam efekt masz jak trzymasz apteczkę w rękach... leczysz się powoli, a nie od razu...

Po prostu rozwala mnie to że idzie 3 gości, jeden rzuca pudło na ziemię i wszystkim przybywa healtha :wink:

Co do pomysłu z rozwalaniem gości rakietami za przeszkodami, to tu chyba nie ma czego zmiemiać :) I tak przelatują :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2006, 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
No ale teraz poza tym, ze nie przelatuja to krzywdy nei robia a tam beda ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2006, 00:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Zobaczymy jak wyjdzie w praniu to wszystko, jak narazie bardzo ciekawie się zapowiada gra Klanowa ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL