Teraz jest 21 wrz 2017, 01:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 cze 2008, 23:23 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2008, 16:03
Posty: 8
ok sciagne to, ale slyszalem, ze bf 2142 ma jakies specjalne zabezpieczenia i nie wiem jak robic obraz zeby to ominac. powiesz krok po kroku ? jestem w miare kumaty, ale moze to sie jeszcze komus przydac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2008, 23:30 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5032
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
viewtopic.php?f=37&t=26247 :)

_________________
Obrazek
#5000. post i "spamer!" :lol: | prawie od początku ciekawiło mnie co czeka na mnie tam (:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 10:42 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2008, 16:03
Posty: 8
o.... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2008, 12:37 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2008, 16:03
Posty: 8
to wciaz nie dziala, poniewaz jak mowilem, zgubilem oryginalna plyte. jedyne co mam to folder z plikami sciagniety z internetu, w ktorym dziala jedynie setup. kiedy zgram to wszystko na dvd, mowi ze nie ma plyty w napedzie. robienie obrazu z tego tez nie dziala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2008, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2007, 16:55
Posty: 16
Lokalizacja: Łęczna
Czy ta wersja .exe jest jeszcze dostępna? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2008, 12:15 
Offline

Dołączył(a): 19 sie 2008, 11:58
Posty: 1
Bardzo proszę o jeszcze raz wrzucenie tego .exe na jakiś serwer. Bo tamten link nie działa :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2008, 13:32 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Pawex99 napisał(a):
Czy ta wersja .exe jest jeszcze dostępna? :?


hitmanbd napisał(a):
Bardzo proszę o jeszcze raz wrzucenie tego .exe na jakiś serwer. Bo tamten link nie działa :/


Tak jest dostępna, jednak ten plik nie działa po spatchowaniu. Sprawdźcie pierwszy post, choć gwarantuje wam, że plik nie działa.

Jestem w trakcie załatwiania tego pliku z gry zakupionej w EA Store i upatchowanej do najnowszej wersji, jednak nic nie obiecuję.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2008, 15:29 
Offline

Dołączył(a): 28 cze 2008, 02:16
Posty: 62
No to próbuj próbuj, bardzo nam się przyda. Mi się już płyta nieźle zarysowała :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2008, 05:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2008, 14:05
Posty: 4
jest może coś takiego do BF'a 2 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2008, 10:48 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
MartinCommando napisał(a):
jest może coś takiego do BF'a 2 ??


Pewnie, że jest. viewtopic.php?f=37&t=26247


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2005, 09:48
Posty: 643
Lokalizacja: Leamington SPA, UK
Czy ktoś próbował już Game Jackala?

GameJackal Pro

Po instalacji trzeba stworzyć profil dla BF2142 (jest gotowy w rozwijanym menu), płytę trzeba wyjąć najpierw z napędu (wirtuale też odmontować) Program poprosi o wskazanie katalogu gry oraz napęd docelowy (target) - czyli tam gdzie zazwyczaj masz płytę włożoną. Po tych czynnościach pozostanie tylko włożenie płyty do napędu, Jackal uruchomi grę automatycznie - w moim przypadku musiałem wyjść z gry i uruchomić ją ze skrótu (rozdzielczość 1280x1024 nie wskoczyła)
Po 2 godzinach gry (tyle zaleca SlySoft) gra już powinna działać bez płyty i bez konieczności instalowania obrazów.
U mnie działa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2009, 17:41 
Offline

Dołączył(a): 9 sty 2009, 16:35
Posty: 5
HAHAHAHA bardzo dziwne że wszystkim to cós dziala BO JA MAM BUGA....

_________________
[EMF] mcw212
http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf2/playerstats.aspx?profileid=112349474


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2009, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2005, 09:48
Posty: 643
Lokalizacja: Leamington SPA, UK
Jakiego "BUGA"?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
Czytałem cały temat i jakoś się nie dowiedziałem - czy jest crack oficjlany do wersji 1.5? czy to jest jakiś wymyślny chiński sposób? Jak wsadziłem ten od 1.4 to wywala mnie na etapie logowania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2009, 11:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2008, 12:53
Posty: 441
Lokalizacja: Poznań
spiderko napisał(a):
Czy ktoś próbował już Game Jackala?

GameJackal Pro

Po instalacji trzeba stworzyć profil dla BF2142 (jest gotowy w rozwijanym menu), płytę trzeba wyjąć najpierw z napędu (wirtuale też odmontować) Program poprosi o wskazanie katalogu gry oraz napęd docelowy (target) - czyli tam gdzie zazwyczaj masz płytę włożoną. Po tych czynnościach pozostanie tylko włożenie płyty do napędu, Jackal uruchomi grę automatycznie - w moim przypadku musiałem wyjść z gry i uruchomić ją ze skrótu (rozdzielczość 1280x1024 nie wskoczyła)
Po 2 godzinach gry (tyle zaleca SlySoft) gra już powinna działać bez płyty i bez konieczności instalowania obrazów.
U mnie działa.


Dzieki spiderko dostajesz oreder Lenina za przodownika pracy ;) a tak na powaznie dzieki za ten pomysl umnie dziala na normalu i clanmodzie :D

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.maxfloplay.pl/ | #MaxFloPlaY @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL