Teraz jest 25 kwi 2024, 11:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2007, 03:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Jedną z najfajniejszych rzeczy w tej części BF'a (oprócz samego nekomaty) jest właśnie ściąganie gunshipów z działa czołgowego :]

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2007, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2007, 20:54
Posty: 30
Lokalizacja: Zgierz
JAK sie taki gun ściąga z czołga ?? :?:

_________________
Komputer z wyposażeniem- ****zł
Monitor-****zł
Battefield-129,90zł
Uczucie po strzeleniu pierwszego headshota-bezcenne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2007, 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 cze 2007, 19:45
Posty: 16
Poprostu trzeba dobrze wycelować i fire.

_________________
wilk_morski_PL battelfield 2 i 2142


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2007, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:24
Posty: 101
Battlefield.pl Gratulujemy archeologów

Nie zauważyłeś ze temat jest stary? <_<

Yetixx wystarczy pomyśleć nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2007, 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Należy obliczyć za pomocą wielomianu trajektorie lotu heli.. po czym wyznaczyc funkcje liniowe lotu pocisku z działa przecinające wyżej wspomniany wielomian.. teraz pozostaje już wybrać tylko funkcje która znajdzie punkt wspólny z wielomianem jako pierwsza na osi czasu :D

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2007, 20:36 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
calavero w bf2142 prawa fizyki przeważnie nie działają - patrz granaty

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2007, 23:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
Jeżeli sadzisz ze fizyka w Bfie jest zrąbana to pograj w Bet on Soldier i zobacz jakie TAM granaty cuda wyczyniają:D A najlepsze jest to ze BoS obsługuje procesor fizyczny...

Generalnie wygląda to tak że granaty są odporne na grawitacje albo używają własnej grawitacji np. z sufitu ew. ściany za nami (true!)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2007, 12:58 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Najlepszą fizyke granaty mają chyba w CSS

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2007, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2004, 18:43
Posty: 593
Lokalizacja: WARSZAWA TWOJĄ STO(L)ICĄ Łazienkowska 3
ZeeToxPL napisał(a):
Najlepszą fizyke granaty mają chyba w CSS
No i Red Orchestra,z resztą chyba ta gra ma największy realizm..choćby walki czołgów.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2007, 14:01 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
No właśnie Red Orchestra... Ściągnałem to z neta, ale nie moge uruchomić, nie oreintujecie sie ilke to kosztuje, bo na necie jest niedostępne we wszystkich skepach :P

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2007, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2004, 18:43
Posty: 593
Lokalizacja: WARSZAWA TWOJĄ STO(L)ICĄ Łazienkowska 3
W empikach lub dużych marketach coś ok 40 zł..może teraz mniej :D ale najtaniej kupisz na allegro.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL