Teraz jest 28 mar 2024, 16:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 sty 2009, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
Mam problem, od chwili zagrania online w "bf 2 mc" na ps2 stałem się wielkim fanem tej gry i zapragnąłem zagrać w bf 2142 (uwielbiam sci-fi klimaty) na moim laptopie ASUS F5V z vistą Home Premium (3g ram) i zastanawiam się czy jest to możliwe?? :roll:
Nie znam się na komputerach, nie wiem co on tam ma w sobie wcześniej na niczym na nim nie grałem, a gdy poczytałem tematy na forum trochę się wystraszyłem te problemy z założeniem konta u ea i problemy z wersjami gry..
Może mi ktoś coś doradzić, jaką grę kupić (czy deluxe czy nie? jaki path zainstalować) itp.??

Do tego mam zamiar grać na padzie dualshock2 od ps2 bo na klawiaturze to nie za bardzo :/
już zakupiłem stosowną przejsciówkę na allegro.
Próbował ktoś w ten sposób, jak to podłączyć skonfigurować żeby w 100% było kompatybilne ??

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 19:35 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5035
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
1. Powinien pójść na Twoim laptopie, ale nie ma pewności. Ea wspomina, ze gra może współpracować z laptopami, lecz nie musi ;)
2. Na forum psxextreme polecili Ci program xpadder, ja osobiście nigdy go nie używałem, próbowałem kiedyś dostosować pada do BF, lecz nic z tego nie wyszło (można było się iść za pomocą analogów, lecz o rozglądaniu się nie było mowy) :/

ps jesteś masochista jak uważasz ze klawą i mychą nie da się grać :lol: http://www.psxextreme.info/index.php?sh ... 0&start=40

edit: czemu mi edytowało link z forum psx na ten temat gdzie jest aktualnie ten post :| ?
anw już zmieniłem :wink: