Teraz jest 16 kwi 2024, 11:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lut 2009, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
1. Bo są to miny kierunkowe, czyli wybuchaja gdy ktoś przejdzie z przedniej strony miny.
2. Jeśli ukucniesz/położysz się to mina też nie wybucha.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2009, 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no to jak kucasz czy czołgasz się po niej to ona nie eksploduje??
HA! :lol: a to dobre!
ale gdy była ona w posiadaniu szturmowca to dopiero by wybuchała
:mrgreen:
serio to trzeba wysłać coś w tej sprawie do ea niech kolejnego patcha robią bo tak się grać nie da.

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2009, 22:53 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Zbyt sie bulwersuejsz ^^ Ta gra to arcade!, Miny nie wybuchaja jak kucasz przy nich/czolgasz się, ponieważ wyobraz sobie sytuacje, iz jedyne przejscie do flagi jest zaminowane, ktore cos kolwiek nie zrobisz rozwerią Ci 4litery. Chyba, tak jak jest aktualnie, jest najlepiej, czyz nie ?

@down: Bardzo pomysłowe i fajne :)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Ostatnio edytowano 23 lut 2009, 23:59 przez Blizzard_, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Patrz MikeOl_PL. Specjalnie dla Ciebie narysowałem komiks, pokazujący, że miny mogą być jednak zabawne :P.

Battlefield Confede: Miny

(jak narysuje ich więcej, to potem wrzucę wszystkie na forum ^^)

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 00:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
Swoją droga miny nie wybuchaja jak do nich strzelisz* i przez nie da ich się za bardzo rozbroić, więc zamiast tego jest możliwośc przejścia kolo miny, gdy się ukucnie lub przeczołgasz. To nawet nie jest intuicyjne, więc przypadku newbie zablokujesz mu droge. Po za tym same miny nie są za bardzo widoczne, wiec czesto od nich gine. O tak nie wiesz jak czasem potrafia być wnerwiajace miny i pułapki rdx.

Heh zaraz mi się rdx kojarza, gdy próbowałem przejśc po nich mechem, bo myślałem, że są zbyt słabe by uszkodzić pojazd... powiedzmy, że się myliłem.

* Nie wiem czy czasem zellerem i tą dziwna strzelba rdx nie da się tego rozwalić, no i mechanik ma unlock do rozbrajania min.

Jak by mieli coś zmieniać to by zwiększyli tylni pancerz czołgu, bo to chyba jedyny opancerzony pojazd, który ma taki słaby i duży punkt by móc go rozwalić jednym strzałem z broni przeciw pojazdom.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 00:13 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
maties7 napisał(a):
. O tak nie wiesz jak czasem potrafia być wnerwiajace miny i pułapki rdx.

* Nie wiem czy czasem zellerem i tą dziwna strzelba rdx nie da się tego rozwalić, no i mechanik ma unlock do rozbrajania min.


Oj potafią być wnerwiające i to nawet bardziej niż czasem;/
Da się Zellerem "rozbroić" minę;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2008, 12:40
Posty: 481
Ric dobry komiks :D
Narysuj więcej jakiś dobrych historyjek :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
te miny to niewypał, ja rozumiem sytuacje gdyby można było ich ze sobą targać 6 sztuk to wtedy taką flage można by z jednej strony zaminować, ale dwie ??!
Trochę mało, jest unlok do granatu ze można +1 więcej nosić, a miny już nie.
Do tego jeszcze średnio na 20 grających przypada jeden zwiadowca wiec zginąć od miny na polu walki jest tak "nierozsądne" jak podczas biegu potknąć się i nadziać na własną kose..
Ciekawe co by było gdyby co drugi granat/rakieta szturmowca był niewypałem, ale byście lamentowali!!
:lol: :mrgreen:


Co do Zellera to wiem, często demontuje nim miny magnetyczne zanim moja drużyna wjedzie po flage na sidi power plant (moim zdaniem jedna z najlepszych map!)czy na suez canal, miny ppiechotne też da się tym rozwalić ale lepiej nie ruszać bo jak widzę taką mine to znaczy że w pobliżu snajper i lepiej nie zwracać na siebie uwagi, chyba że mam dobrą miejscówkę.
I szkoda, że za to punktów się nie dostaje bo jż miał bym parę :mrgreen:
Co do komiksu to widziałem anglojęzyczny, historyjka w tytanie jak żołnierz ue stoi za polem siłowym, a drugi z kpa ściemnia go żeby wpuścił bo jest hydraulikiem i został wezwany do naprawy.. potem jest krew i stracony nieśmiertelnik
:twisted:

Rdx są wkurzające jak biega sobie gościu i rzuca je pod nogi, wtedy się zgodzę.
I zabawny komunikach; wszędzie na serwerach jak się mapa ładuje są do czytania jakieś tam reguły, przeważnie się czyta żeby nie atakować bazy głównej, nie skakać na dachy, nie surfować podem.. ostatnio czytam:
"NO jichad car"
:lol: :lol:
to ma już swoją nazwę :mrgreen:

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2008, 12:40
Posty: 481
Tak to ma swoją nazwę :omg:
"Jichad car", "RDX Car", czasami "RDX bug car" (ale to rzadkość)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 15:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
Ric dobry komiks :D
Narysuj więcej jakiś dobrych historyjek :mrgreen:

Jasna sprawa. Gotowe mam już kolejne 2, a pomysłów na kolejne 20 komiksów :D.

Cytuj:
te miny to niewypał, ja rozumiem sytuacje gdyby można było ich ze sobą targać 6 sztuk to wtedy taką flage można by z jednej strony zaminować, ale dwie ??!

Czy jest coś, co Ci w tej grze pasuje? -_-' Mam kumpli, którzy narzekają, że już 2 miny to za dużo. Zawsze możesz poszukać jakiegoś wsparcia, by Ci dał kolejne (choć bodajże wtedy te "stare" znikają :/). Gdyby każdy taszczył ze sobą po 6, to pewnie bez przerwy byśmy się na jakieś miny wpakowywali nie mogąc przejąć żadnej flagi, a nazwę gry z Battlefield trzeba by zmienić na Minefield 2142...

Cytuj:
Ciekawe co by było gdyby co drugi granat/rakieta szturmowca był niewypałem, ale byście lamentowali!!

A Ty byś nie lamentował? :/

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
Co pasuje mi w tej grze??
ano to że jest tutaj element rpg czyli rozbudowanie własnej postaci (rangi, punkty, unloki),
-jest to gra taktyczna i tylko działanie zespołowe prowadzi do zwycięstwa czyli jednoosobowa armia to mit (chociaż patrząc na niektórych kolesi z g.camp.. :wink: )
[tutaj można zarzucić, że za wskazanie celu powinno być pół punktu tak jak przy asyście, bo wiedza gdzie jest przeciwnik jest tutaj kluczowa]
- klimat sf dość rzadki w tego typu grach (króluje 2 w światowa)

A razi mnie:
- sterowanie (brak możliwości pełnej konfiguracji dla innych kontrolerów jak tylko klawiatura)
- brak zrównoważenia klas piechoty (po prostu szturm RULES!! inne to podklasy)
- brak równowagi siły broni (tj shot gun zabija 1 strzałem, a snajpa nie, nie mówiąc już o czasie przeładunku czy ilości amunicji w magazynku..)
jak pogram jeszcze to coś znajdę :wink:

Narysuj komiks o biednym snajperze którego miny to niewypały i przez to traci nieśmiertelnik, albo jak nikogo na g.camp ustrzelić nie możę bo vossiarze są zawsze przed nim albo nic przez mgłę nie widzi (bo mu kask zaparował sic!), albo jak biedak już ma kogoś trafić, a tu mu zaopatrzenie na głowę spada..

Właśnie jak to gra punktuje jak komendant zabije wroga zaopatrzeniem (widziałem coś takiego ostatnio na g.cam :) a jak zabije swojego ??

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
[tutaj można zarzucić, że za wskazanie celu powinno być pół punktu tak jak przy asyście, bo wiedza gdzie jest przeciwnik jest tutaj kluczowa]

Ha! Można by se nabijać punkty za same ciągłe wskazywanie celow :P. Najlepsi byliby pod tym względem komandorzy, który często przez całą grą lubią zalewać Cię nieprzerwanym ciągiem "hostile infantry..."

Cytuj:
- klimat sf dość rzadki w tego typu grach (króluje 2 w światowa)

A to święta racja! To się tej grze chwali :D.

Cytuj:
Właśnie jak to gra punktuje jak komendant zabije wroga zaopatrzeniem (widziałem coś takiego ostatnio na g.cam :) a jak zabije swojego ??

A to jest dobry motyw! Widziałem kiedyś jak gość na Suezie biegł przez całą bazę do flagi i wpadł prosto pod zaopatrzenie od komandora. Ale chyba nie naliczyło mu wtedy ujemnych punktów ^^'.

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2009, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no w końcu to gra taktyczna a wskazanie celu jest tu bardzo ważne np. po co Ci najlepsza broń jak nie wiesz gdzie jest przeciwnik??
Jak wiesz gdzie on jest to nawet voss mu nie pomoże jak go od tyłu kosą zaskoczysz.
No właśnie komendant dostaje punkty za wskazanie celu! wtedy jego drużyna zyskuje przewage i wygrywa a co za tym idzie dodatkowe punkty dla niego.
Czemu zwiadowca nie miał by też z tego korzystać? na demku tak fajnie pokazane jest jak to zwiadowca daje znak do szturmu.. :|

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL