Teraz jest 16 kwi 2024, 09:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 lut 2009, 01:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
Znalazłem podobne tematy o snajperze, żołnierzu wsparcia, szturmie..nie wiem czy był już taki temat o spec ops'ie?
Gdzieś sobie EA napisało, że część bf 2142 to przeniesienie serii w przyszłość i tu chyba każdy się zgadza. Nastąpiło "scalenie" pewnych profesji ale zastanawia mnie jedno;
1. Gdzie jest spec ops w tej grze ??, bo jakoś specjalnie nie jest widoczny w żadnej z profesji.. :evil:

Mamy zwiad, szturm, wsparcie i mechanika ale gdzie jest hiroł do zadań specjalnych??
Nie wiem jak w bf 2 na pc ale w wersji na ps2 była taka jednostka z bronią z tłumikiem, nożem, flash granatem i c4, a tutaj?
Może samemu trzeba sobie go poskładać: zwiad + lambert + rdx + znikanko ??
A może EA zabrakło pomysłu na takiego komandosa przyszłości :?:

i kolejne pytania:
2. Jakich konfiguracji (klasa+unlock) używacie najczęściej w online i na jakich mapach one się najlepiej sprawdzają:?:
3. Lubicie czasm pograć offline vossem czy rakietkami :?:
:twisted:

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2008, 12:40
Posty: 481
W BF2 była taka klasa ale nie sądzę żeby była ona potrzebna w 2142.
Co do tego składania to możesz tak zrobić - co ci szkodzi :wink:

Jeśli chodzi o konfiguracje to tak:

Szturm - podstawowe unlocki
Zwiad - Pierwsza snajperka + rdx + kamuflaż
Mechanik - Pilum + magnetyczne + granat rozminowujący
Support - nie korzystam :mrgreen:

Co do tego Vossa to jak się wkur** to go nawet biorę online :evil: - ale rzadko żeby nie było :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 10:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, 15:07
Posty: 103
Lokalizacja: Po prawej 3m Bambus Nr 7 w Lesie
Speca możesz sobie poskładać z różnych unloków Zwiadowcy.

Ja gram wszystkimi klasami.
Szturmowiec: Baur + PK Rocket + Deflibrylator - Mapa Camp Giblartar
Zwiad: Moretti+ stabilyzator +Mina APM - Mapa Camp Giblartar, Fall of Berlin
Wsparcie: Binachi + Wieżyczka + Granaty EMP - Camp Giblartar, Tryb Tytan
Mechanik: Pilum + Mina Magnetyczna + Mina EMP - Tryb Tytan
Preferuje też bronie podstawowe :D

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no ale w bf 2 broń spec ops miała takie samo rażenie i zasięg jak assaulta,
a tutaj lambert przegrywa z pukawkami szturmowców (podobno..)
Myśle z ten spec ops jest tutaj najbardziej pokrzywdzony po tym "scaleniu" jednostek, a szturmowiec za mocno wypasiony.

co do tych pomysłów na spec ops można było mu dać, jednorazowy teleport w miejsce resapwnu (podkładasz gdzieś rdx i teleport, a potem detonacja) czy coś w tym stylu?? w końcu to strzelanina sci-fi mogli dać coś takiego
:mrgreen:

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 13:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
Teleport? Od tego właśnie masz kamuflaż by niezauważenie gdzieś przejść.

Po za tym rdx i miny pozwalaja na zabicie przeciwnika, pozostajac samemu niezauwazony.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 15:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2008, 12:40
Posty: 481
MikeOl szturmowiec za bardzo wypasiony to pograj nim na conquescie - nic nie ugrasz (chodzi o online :mrgreen: )
Co do supporta to można powiedzieć że on też jest wypasiony bo im dłużej strzelasz tym mniejszy recoil :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no ale ten kamuflarz piszczy z bliska jest widzialny a do tego w tym czasie jesteś praktycznie bezbronny bo trzeba go w łapach trzymać.. a tu teleporcik, zagonili cie w kozi róg i zaraz fraga wrzucą, a ty myk i jesteś pod swoją flagą zostawiając im małą niespodziankę, taki żołnierz to dopiero zamieszanie by robił :D
Albo coś w tym stylu bo ten kamuflaż predatora to już stary pomysł, fajny ale jednak stary..

to kim gracie na conquescie?
supporterem?

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
Myśle z ten spec ops jest tutaj najbardziej pokrzywdzony po tym "scaleniu" jednostek, a szturmowiec za mocno wypasiony.

Może w BF2 grałem z kilka razy, ale uważam, że lepiej gdy klasy są scalone i można je dowolnie modyfikować, niż gdy masz dostęp zawsze do tego samego sprzętu. Większa różnorodność.

Ja używam wszystkich broni i wszystkich unlocków (prócz wabika ^^), więc ciężko wskazać idealną konfiguracje dla mnie. W zależności od sytuacji wszystko się przydaje. Ale są rzeczy, które staram się zawsze w każdej klasie mieć, a dokładnie:
Zwiadowca - snajperka podstawowa (rzadko lamberta), IT-33 + dowolny inny unlock
Szturmowiec - Baur lub podstawka, defibrylator + dowolny inny unlock (najczęściej rakietki)
Mechanik - rakietnica podstawowa, miny + dowolny inny unlock
Wsparcie - karabin maszynowy, Enforcer + dowolny inny unlock (najczęściej DyskTec)

Cytuj:
no ale ten kamuflarz piszczy z bliska jest widzialny a do tego w tym czasie jesteś praktycznie bezbronny bo trzeba go w łapach trzymać.. a tu teleporcik, zagonili cie w kozi róg i zaraz fraga wrzucą, a ty myk i jesteś pod swoją flagą zostawiając im małą niespodziankę, taki żołnierz to dopiero zamieszanie by robił

Tylko tego brakowało... Wystarczy już, że biegają, rzucają Ci RDX pod nogi i od razu detonują... Taki żołnierz to dopiero by bana dostał...

Cytuj:
to kim gracie na conquescie?

Wsparcie, zwiadowcą, mechanikiem, a czasami nawet szturmowcem :D.

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no ta modyfikacja i unloki to wielki plus i też mi pasi bardziej niż stały osprzet, ale o dowolnej modyfikacji nie ma tu mowy
nie możesz biegać zwiadowcą z sprzetem mechanika i karabinem szturmowca
z drugiej strony dopiero była by jazda :P

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
Gdyby była aż taka dowolna modyfikacja to nie było najmniejszego sensu tworzyć różne klasy.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 17:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
wtedy trzeba było by określić cechy fizyczne dla poszczególnych klas
jak siła(ilość noszonego sprzetu), szybkość(sprint), odporność (pancerz) itp.

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
Sprint i pancerz da się modyfikować. Nawet są unlocki dla lepszego sprintu. Jednak chyba większość wybiera pancerz kosztem sprintu.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, 15:07
Posty: 103
Lokalizacja: Po prawej 3m Bambus Nr 7 w Lesie
Jak wyrobisz sobie skila w danej broni to pancerz jest mniej opłacalny ponieważ szybciej biegasz. Pancerz zakładam tylko wtedy jak gram supportem.
Ale to tylko moje skromne zdanie :)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 23:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
Jak wyrobisz sobie skila w danej broni to pancerz jest mniej opłacalny ponieważ szybciej biegasz. Pancerz zakładam tylko wtedy jak gram supportem.

Małe sprostowanie. W małym pancerzu nie biegasz szybciej, a dłużej, a to jest różnica. Ale widać jesteś tu jakimś wyjątkiem Lemuro :D. Może kiedyś uda mi się sprzątnąć Cię z Zellera 1 strzałem w tors ;).

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2009, 00:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no biegniesz z ok 3 x dłużej ale jak masz pancerz i strzelają do ciebie to zdążysz wsparcie wezwać,
a jak pancerza nie masz to zdążysz tylko Q nacisnąć :lol:

jak to pancerz kosztem sprintu chyba można odblokować wszystkie unloki dla naszego żołnierza??

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL