Teraz jest 22 lut 2017, 06:11

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 paź 2012, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Tak mnie z nostalgii do gry wzięło na założenie takiego tematu. Sporo osób mówi, że fajnie byłoby gdyby zrobili ponownie BFa osadzonego w przyszłości, była nawet plota o rzekomym BF 2143. Moim zdaniem to musi kiedyś nastąpić, bo jak długo można udoskonalać (już niemal idealne) współczesne pole bitwy lub przewałkowane po setki razy wojny z przeszłości?

Pomyślmy sobie jakby mógł wyglądać taki BF, gdyby za kilka lat miał się ukazać. Ostatnie battlefieldy wprowadziły do cyklu sporo zmian z czego najważniejsze to system destrukcji i nieco mniej strategiczne podejście do rozgrywki. Czy stare tryby jak tytan miałyby rację bytu w nowej generacji BFów? Co należałoby zmienić, co usunąć, a co dodać do gry? W jaki sposób oczywiste skonsolowienie odbiłoby się na rozgrywce znanej nam z 2142? Ogółem jak wyobrażacie sobie nowego Battlefield 2142?

Zapraszam do dyskusji :).

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2012, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2011, 12:35
Posty: 112
Lokalizacja: Poznań
Szczerze, mi się pomysł podoba; tylko zastanawia mnie kwestia broni i pojazdów które w 3 są odwzorowywane na prawdziwych, a w 2142 mu siały by być wymyślane od nowa i to jest chyba problem.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ludzie, którzy nie potrafią uszanować zdania innych są warci dokładnie tyle, co gówno, po angielsku SHIT. Proszę mi tu nie obrażać BL2. Możesz powiedzieć, że ci się nie podoba(oczywiście w temacie dotyczącym BL2), ale nie nazywaj tego gównem, hejterze.

A propos tematu:
Cytuj:
Pomyślmy sobie jakby mógł wyglądać taki BF, gdyby za kilka lat miał się ukazać. Ostatnie battlefieldy wprowadziły do cyklu sporo zmian z czego najważniejsze to system destrukcji i nieco mniej strategiczne podejście do rozgrywki. Czy stare tryby jak tytan miałyby rację bytu w nowej generacji BFów? Co należałoby zmienić, co usunąć, a co dodać do gry? W jaki sposób oczywiste skonsolowienie odbiłoby się na rozgrywce znanej nam z 2142? Ogółem jak wyobrażacie sobie nowego Battlefield 2142?


Ja chciałbym, żeby był znany z BF2(i pewnie też innych BFów) komendant. Bardzo dodawał on klimatu i korygował działania drużyn. Poza tym, chcialbym żeby w grze była artyleria, zrzuty zaopatrzenia i całe to zaplecze, nad którym komendant także sprawowałby nadzór. Poza tym, VOIP na serwerach, którego w BF3 nie ma. Tak, żeby członek każdej drużyny mógł się komunikować głosowo z każdym innym członkiem tej samej drużyny. Komendant mógłby się głosowo komunikować z dowódcą każdej drużyny i vice versa. Jeśli w BF2(w 2142 nie grałem) dało się rozmawiać głosowo bez żadnych zewnętrznych programów, to czemu w kolejnym się ma nie dać? To, że w BF3 nie ma VOIP, to tylko lenistwo twórców.

Ogólnie chciałbym, żeby kolejny BF był bardziej zbliżony do starszych BFów, niż do tej cholernej trójki. Komendant, VOIP, Battlerecorder(marzenie, by móc zobaczyć wideo z każdej rozegranej bitwy z perspektywy każdego gracza) i wiele, wiele innych. Chciałbym też, by dosłownie wszystko dało się zrównać z ziemią oraz żeby nie było patchów-psujów, które bez przerwy wywracają grę do góry nogami, psując więcej niż naprawiając. Chciałbym też, by wreszcie się wsiadało do pojazdów i wysiadało z nich, zamiast teleportować się do nich, a potem teleportować się na zewnątrz. W BL2 zostało to pięknie zrobione, więc w nowym BF też by się dało.

Chciałbym też zobaczyć w grze więcej przemocy. Jeśli już mamy destrukcję otoczenia, to czemu nie można wprowadzić jeszcze destrukcji ciał? Biegniesz z kilkoma innymi żołnierzami, po czym pada strzał z karabinu snajperskiego. Głowa kolegi biegnącego przed tobą rozpada się na kawałki, ochlapując krwią wszystko wokół, łącznie z goglami, które nosisz. Pozbawione głowy ciało leży w kałuży świeżej krwi wśród kawałków mięsa, które jeszcze przed chwilą były tą właśnie głową. Marzeniem byłoby zobaczyć coś takiego w grze! Albo też pocisk z granatnika, który by rozszarpywał ciała na kawałki, odrywając kończyny, rozwalając klatkę piersiową. Albo gdyby żołnierze przejeżdżani przez czołgi stawali się prawdziwymi plackami, wybuchy odrywały kończyny itd. To dopiero byłyby wrażenia.

I oczywiście powrót do nieco bardziej taktycznego sposobu rozgrywki.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Ostatnio edytowano 9 paź 2012, 16:20 przez Antonio_@2, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Antonio_@2 napisał(a):
Ja chciałbym, żeby był znany z BF2(i pewnie też innych BFów) komendant. Bardzo dodawał on klimatu i korygował działania drużyn. Poza tym, chcialbym żeby w grze była artyleria, zrzuty zaopatrzenia i całe to zaplecze, nad którym komendant także sprawowałby nadzór.

Też bym chciał by wróciła funkcja komandora. Potrafił on fajnie zarządzać drużyną. Problem z nim polega na tym, że na ogół i tak na nic to się sprowadzało. Na 90% serwerów komendant na dobrą sprawę działał sam. Gostek siedział sobie gdzieś pod stosem beczek (jak dla mnie głupota, osoba która jest komandorem nie powinna znajdować się na placu boju jako żołnierz) wydawał rozkazy, których niewiele osób słucha i zrzuca zaopatrzenie w nadziei, że jakoś to pomoże. Innymi słowy gracze dostali w ręce genialny sposób na koordynowanie działań, ale ostatecznie i wszyscy mają na to wylane. Nic dziwnego, że z tego zrezygnowali, a szkoda :/.

Antonio_@2 napisał(a):
Poza tym, VOIP na serwerach, którego w BF3 nie ma. Tak, żeby członek każdej drużyny mógł się komunikować głosowo z każdym innym członkiem tej samej drużyny. Komendant mógłby się głosowo komunikować z dowódcą każdej drużyny i vice versa. Jeśli w BF2(w 2142 nie grałem) dało się rozmawiać głosowo bez żadnych zewnętrznych programów, to czemu w kolejnym się ma nie dać? To, że w BF3 nie ma VOIP, to tylko lenistwo twórców.

A ja się im nie dziwie. Przez cała lata grania w BF2142 ilość przypadków, gdy ktoś naprawdę używał wbudowanego do gry VOIPa mógłbym policzyć na placach. Znowu króluje indywidualność, a nie praca zespołowa. I znowu wielka szkoda, bo potencjał miało to ogromny. Mam nadzieję, że do VOIPa jeszcze wrócą, nie powinien to być dla nich kłopot.

Antonio_@2 napisał(a):
Chciałbym też, by wreszcie się wsiadało do pojazdów i wysiadało z nich, zamiast teleportować się do nich, a potem teleportować się na zewnątrz. W BL2 zostało to pięknie zrobione, więc w nowym BF też by się dało.

Boje się trochę, że wprowadzenie animacji wsiadania do pojazdów, które na kilka sekund sprawiają, że tracisz kontrolę nad postacią, dałoby świetne pole do popisu dla camperów :/. I choć zwiększyłoby to realizm znacznie, to czuję, że nadużyć byłoby sporo :/.

Antonio_@2 napisał(a):
Chciałbym też zobaczyć w grze więcej przemocy. Jeśli już mamy destrukcję otoczenia, to czemu nie można wprowadzić jeszcze destrukcji ciał? Biegniesz z kilkoma innymi żołnierzami, po czym pada strzał z karabinu snajperskiego. Głowa kolegi biegnącego przed tobą rozpada się na kawałki, ochlapując krwią wszystko wokół, łącznie z goglami, które nosisz. Pozbawione głowy ciało leży w kałuży świeżej krwi wśród kawałków mięsa, które jeszcze przed chwilą były tą właśnie głową. Marzeniem byłoby zobaczyć coś takiego w grze! Albo też pocisk z granatnika, który by rozszarpywał ciała na kawałki, odrywając kończyny, rozwalając klatkę piersiową. Albo gdyby żołnierze przejeżdżani przez czołgi stawali się prawdziwymi plackami, wybuchy odrywały kończyny itd. To dopiero byłyby wrażenia.

A tu się nie zgodzę i naprawdę cieszę się, że Battlefield idzie w stronę realizmu, a nie efekciarstwa. Wybacz, wiem jakich gier się nagrałeś ani jakich filmów naoglądałeś, ale wszystko co tam widzisz to zwykłe efekciarstwo i brednie. Człowiek to nie balon z krwią, by wybuchał nią przy najmniejszym trafieniu. Na dobrą sprawę przy postrzale na ogół nie ma w ogóle tryskającej krwi, a jeśli już to niewiele. Na pewno nie z rany wlotowej, z wylotowej no może nieco. Chyba, że mówimy o jakimś większym kalibrze, który robi z człowieka sito, to wtedy już gorzej xD. W Battlefield 2142 nie było w ogóle krwi i jakoś nikt się nie czepiał. Mi się to podoba.
By zadowolić wszystkich powinni zrobić coś, czego brakuje mi w wielu grach: suwak ilości elementów gore. Nie lubisz krwi - dajesz na zero, chcesz normalna przemoc - normalnie, chcesz latające flaki - na full. Wszyscy szczęśliwi.

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Boje się trochę, że wprowadzenie animacji wsiadania do pojazdów, które na kilka sekund sprawiają, że tracisz kontrolę nad postacią, dałoby świetne pole do popisu dla camperów :/. I choć zwiększyłoby to realizm znacznie, to czuję, że nadużyć byłoby sporo :/.


Mi by się spodobało. Do pojazdu przecież nie wchodzisz na środku pola bitwy, a jaki za to klimacik z takiej animacji by wyszedł. O jakich nadużyciach mówisz? Nadużyciem dla mnie jest teleportowanie się do czołgu wtedy, gdy ktoś do nas strzela. Nadużyciem jest szybkie teleportowanie się poza czołg, który zaraz może zostać wysadzony przez C4. Nadużyciem jest teleportowanie się poza obstawiony C4 jeep, który zaraz się wbije we wrogi czołg. Nadużyciem jest teleportowanie się do chwilowo pustego czołgu naprawianego przez przeciwnika i nadużyciem jest sytuacja, w której strzelec w moim czołgu teleportuje się na zewnątrz, by naprawiać.

Cytuj:
A tu się nie zgodzę i naprawdę cieszę się, że Battlefield idzie w stronę realizmu, a nie efekciarstwa. Wybacz, wiem jakich gier się nagrałeś ani jakich filmów naoglądałeś, ale wszystko co tam widzisz to zwykłe efekciarstwo i brednie. Człowiek to nie balon z krwią, by wybuchał nią przy najmniejszym trafieniu. Na dobrą sprawę przy postrzale na ogół nie ma w ogóle tryskającej krwi, a jeśli już to niewiele. Na pewno nie z rany wlotowej, z wylotowej no może nieco. Chyba, że mówimy o jakimś większym kalibrze, który robi z człowieka sito, to wtedy już gorzej xD. W Battlefield 2142 nie było w ogóle krwi i jakoś nikt się nie czepiał. Mi się to podoba.
By zadowolić wszystkich powinni zrobić coś, czego brakuje mi w wielu grach: suwak ilości elementów gore. Nie lubisz krwi - dajesz na zero, chcesz normalna przemoc - normalnie, chcesz latające flaki - na full. Wszyscy szczęśliwi.

No, ja niestety mówiłem o większym kalibrze. O ile zwykły karabin szturmowy nie rozchlapuje krwi, to nie wierzę, by pocisk z granatnika(lub też ręczny granat) nie odrywał kończyn przy bliskim kontakcie. A skoro czołg potrafi zgniatać samochody, to z ludzkim ciałem zrobiłby dużo więcej. Jedynie co do karabinu snajperskiego, to nie napisałem tego dokładniej - miałem na myśli 0.50cal. Ale wiem, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

Tak, czy inaczej, rana zawsze jest widoczna. Gdyby rany po postrzałach były widoczne na ciele żołnierza, byłoby wspaniale.

Co do komendanta i VOIP, to się w pełni z tobą zgadzam. Jak gram w BF2, VOIP mi się czasem przydaje. Czasem zdarza mi się coś tam krzyknąć, czego nie mógłbym zrobić bez VOIP, gdy gram z randomami.

Cytuj:
(jak dla mnie głupota, osoba która jest komandorem nie powinna znajdować się na placu boju jako żołnierz)

Fakt. Zwłaszcza jak takiego siedzącego za beczkami komendanta zarżnie nożem jakiś wrogi komandos, który począkowo będzie miał pomysł pomyszkowania po wrogiej bazie i wysadzenia radaru. Komendant powinien siedzieć w przystosowanym do tego samolocie.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Antonio_@2 napisał(a):
Mi by się spodobało. Do pojazdu przecież nie wchodzisz na środku pola bitwy, a jaki za to klimacik z takiej animacji by wyszedł. O jakich nadużyciach mówisz? Nadużyciem dla mnie jest teleportowanie się do czołgu wtedy, gdy ktoś do nas strzela. Nadużyciem jest szybkie teleportowanie się poza czołg, który zaraz może zostać wysadzony przez C4. Nadużyciem jest teleportowanie się poza obstawiony C4 jeep, który zaraz się wbije we wrogi czołg. Nadużyciem jest teleportowanie się do chwilowo pustego czołgu naprawianego przez przeciwnika i nadużyciem jest sytuacja, w której strzelec w moim czołgu teleportuje się na zewnątrz, by naprawiać.

W sumie... nie głupie :/. Masz rację, to by mogło więcej pomóc niż zaszkodzić. Sam przecież czasem takie triki robiłem, jak tu wymieniłeś, lol xD.

Antonio_@2 napisał(a):
No, ja niestety mówiłem o większym kalibrze. O ile zwykły karabin szturmowy nie rozchlapuje krwi, to nie wierzę, by pocisk z granatnika(lub też ręczny granat) nie odrywał kończyn przy bliskim kontakcie. A skoro czołg potrafi zgniatać samochody, to z ludzkim ciałem zrobiłby dużo więcej. Jedynie co do karabinu snajperskiego, to nie napisałem tego dokładniej - miałem na myśli 0.50cal. Ale wiem, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

No to tak, to byłoby dość realistyczne.
Antonio_@2 napisał(a):
ak, czy inaczej, rana zawsze jest widoczna. Gdyby rany po postrzałach były widoczne na ciele żołnierza, byłoby wspaniale.

Też racja. Dziwne, że sporo gier tego nie ma, szczególnie głupio wygląda to w grach, gdzie po postrzeleniu widzisz fontannę krwi, ale na postaci nie widać śladu trafienia.

Mnie najbardziej zastanawia jak wyglądałby współczesny tryb tytana. Zawsze najbardziej lubiłem ten tryb, ale zniszczalne otoczenie może go nieco popsuć. Taki tytan musiałby być odporny na ataki z konwencjonalnej broni. Też mapy z tytanami musiałyby się ograniczyć do map bez dużej liczby zabudowań, bo ze swoimi działami to po chwili w promieniu 100 metrów od niego nie zostałby kamień na kamieniu. Sam system dział na tytanie powinien być przebudowany, by nie dochodziło do głupich sytuacji w stylu na dole gość napieprza z działka AA w ciągle wybuchające i pojawiające się na tytanie działko, a w środku banda żołnierzy spawa konsolę by naprawić działa :stupid: . No i niech zrobią ograniczenie na ilość granatów w skrzynce z zaopatrzeniem. Grenadespam w korytarzach na tytanie był nie do wytrzymania >.<. Pomyśleć, że więcej frajdy ze szturmowania tytana miałem grając w demo, gdzie nie było granatów, a walki na tytanie wyglądały jak na trailerze, niż podczas grania w pełna wersję gry :/.
Swoją drogą chciałbym by zrobili naprawdę porządną animację wybuchającego tytana. Wiecie, że rdzeń wybucha, tytan zaczyna się przechylać, powoli spada, odpadają z niego różne fragmenty po czym rozbija się o ziemię. To by było epickie.

Oczywiście chciałbym też zobaczyć całą gamę nowych broni, jak i te stare, dobrze nam znane (chociaż Vossa mogą nie dawać xD). Tak samo z pojazdami i sprzętem. W końcu to przyszłość, więc można sobie poszaleć. Kamuflaże optyczne, wykrywacze piechoty, drony bojowe - tak brakuje mi tego we współczesnych battlefieldach, a możne wymyślić przecież jeszcze więcej :D.

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2012, 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
W nowym BF 2142 dodałbym wymyśloną technologię, która by miała bzdurną śpiewkę o tym, że wymyślono urządzenia z ultradźwiękiem (lub coś co wydaje się być sensowne), które rozbrajają ładunki wybuchowe. I te urządzenia byłyby montowane na tytanie i działałyby na obie drużyny. Efekt? Brak spamu granatów na tytanie, a także pseudo-sensowne wytłumaczenie, dlaczego by nie można niszczyć ścian za pomocą różnych ładunków wybuchowych.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2012, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Napisze jedno słowo. Tylko jedno słowo!
mody

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2012, 21:13 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5032
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
BF3 + kolejne z otwartą edycją = możliwe mody w klimatach BF2142? :)

_________________
Obrazek
#5000. post i "spamer!" :lol: | prawie od początku ciekawiło mnie co czeka na mnie tam (:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL