"Rzeczpospolita": Użytkownicy Neostrady mogą odzyskać od Telekomunikacji Polskiej VAT za Internet zapłacony za marzec i kwiecień. Muszą zareklamować rachunki.
Od 1 marca usługi dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych są obciążone 22-proc. stawką VAT i przez to droższe. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym operator o każdej podwyżce musi poinformować klienta na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem. Według dziennika TPSA nie dopełniła obowiązków, nie informując klientów o możliwości rezygnacji z usługi w związku z podwyżką.
Z informacji zebranych przez "Rz" wynika, że ci, którzy zareklamowali rachunki telefoniczne za marzec i kwiecień z 22-proc. VAT za Neostradę, są informowani przez TP, iż ich reklamacja jest uznana. TP oddaje im niesłusznie pobrane pieniądze. Gdyby reklamacje zgłosili wszyscy użytkownicy Neostrady, koszty TP z tego tytułu sięgnęłyby ok. 10 mln zł miesięcznie.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Co prawda to nie za wiele ale na browarek starczy
