Zuaw_Smierci napisał(a):
Wlasnie, gra bedzie nowatorska. Gra przymopimna black & white i simsy, jest tylko bardziej rozbudowana.
Rewolucja? ;s
Mam Ci w punktach pojechać? Ok.
1) Mimo braku multipalyera gra zasysa od innych userów ich stwory, budowle, potwory i AI przejmuje nad nimi kontrole. Palnety także pochodzą od innych graczy, więc ich ilość do eksploracji jest wysoka.
2) Rozwinięty system losowania układu podłoża/map/planet przez ich tworzenie przez system - jak w cywilizacji, ale na większą skale i w 3D. To samo dotyczy tekstur, czego jeszcze nie było w żadnej grze.
3) Możliwość dowolnej manipulacji siatką i zmiany jej punktów składowych - takie operacje dotąd były domeną programów do grafiki 3D i nie posiadały tak prostego interfaceu.
4) Całkowicie proceduralne chodzenie, tańce i wszystkie ruchy nie wynikające z animacji bipowej ale na bierząco tworzone na podstawie siatki modelu!!!
5) Możliwość projektowania budynków w sposób prosty i będący częścią interfaceu gry.
Czy gra będzie ciekawa i grywalna nie wiem - pewnie nie będzie mi się chciało w to grać, ale rozwiązania techniczne przedstawione przez team tworzący Spore, są daleko poza zasięgiem większości grup obecnie działających na rynku. Daleko - czytaj - nie do osiągnięcia w ciągu najbliższych kilku lat.