kary15 napisał(a):
Może to nowe SC odmieni serię, ale dla mnie budynki są zbyt kanciaste, podobnie jak samochody, czy ludzie. W poprzednich wydaniach można było wybrać styl, w jakim chcieliśmy mieć miasto (np. nowoczesna europa, dawny NY). Może jestem zbyt konserwatywny w tych sprawach, ale mi osobiście bardziej odpowiadał widok z góry na mieścinę. Fakt, że ulice budowane tylko po liniach prostych i przekątnych, był dość uciążliwym problemem i aglomeracje stawały się schematyczne, ale ten specyficzny klimat dawnego SimCity pozostaje nadal

no dawne Sim City to to racje nie będzie:
Jedną z najważniejszych zmian w tym względzie jest zrezygnowanie ze słynnych stref: mieszkaniowej, przemysłowej oraz handlowej. Jak dobrze pamiętamy, w poprzednich częściach gracz wyznaczał jedynie teren właściwy danym strefom i jeśli wszystko zostało dobrze rozplanowane, to mieszkańcy sami wpływali na ich rozwój. Tym razem sprawa wygląda inaczej, ponieważ jesteśmy odpowiedzialni za postawienie każdego budynku. Każdy blok, każda fabryka, ba, nawet każdy domek jednorodzinny stawia się pojedynczo.
czyli gra upodobni się jednak do City Life

oby była lepiej przemyślana