Teraz jest 3 gru 2024, 17:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Wlasnie, gra bedzie nowatorska. Gra przymopimna black & white i simsy, jest tylko bardziej rozbudowana.
Rewolucja? ;s

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 11:15
Posty: 1039
Zuaw to ja Ci proponuje żebyś jeszcze raz ( tym razem uważniej ) obejżał filmik

_________________
A kto umarł, ten nie żyje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 21:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Zuaw_Smierci napisał(a):
Wlasnie, gra bedzie nowatorska. Gra przymopimna black & white i simsy, jest tylko bardziej rozbudowana.
Rewolucja? ;s


Mam Ci w punktach pojechać? Ok.

1) Mimo braku multipalyera gra zasysa od innych userów ich stwory, budowle, potwory i AI przejmuje nad nimi kontrole. Palnety także pochodzą od innych graczy, więc ich ilość do eksploracji jest wysoka.
2) Rozwinięty system losowania układu podłoża/map/planet przez ich tworzenie przez system - jak w cywilizacji, ale na większą skale i w 3D. To samo dotyczy tekstur, czego jeszcze nie było w żadnej grze.
3) Możliwość dowolnej manipulacji siatką i zmiany jej punktów składowych - takie operacje dotąd były domeną programów do grafiki 3D i nie posiadały tak prostego interfaceu.
4) Całkowicie proceduralne chodzenie, tańce i wszystkie ruchy nie wynikające z animacji bipowej ale na bierząco tworzone na podstawie siatki modelu!!!
5) Możliwość projektowania budynków w sposób prosty i będący częścią interfaceu gry.

Czy gra będzie ciekawa i grywalna nie wiem - pewnie nie będzie mi się chciało w to grać, ale rozwiązania techniczne przedstawione przez team tworzący Spore, są daleko poza zasięgiem większości grup obecnie działających na rynku. Daleko - czytaj - nie do osiągnięcia w ciągu najbliższych kilku lat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
MK napisał(a):
Imperial Glory nawet fajna gierka

Wiesz jak dla mnie IG to słaba gra z dużą ilością wad lepiej poczekać kilka lat na jakąś gre z serii TW w czasach napoleońskich...

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 23:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2005, 21:44
Posty: 1044
Lokalizacja: kraków
Zapowowiada się, jak zwykle zresztą, wyjątkowo interesująco. Jednak stawiałbym że wyjdzie coś jak boiling point. Otoż gra(przynajmniej ja tak bp:rth odebrałem)z wielkim potencjałem, lecz niestety pełna niedoróbek co psuje przyjemność z grania.jednak aby nie być takim znowu pesymistą muszę powiedzieć, że pewne nadzieje na porządne wykonanie gry daje doświadczenie jej autorów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 10:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Hynol napisał(a):
3) Możliwość dowolnej manipulacji siatką i zmiany jej punktów składowych - takie operacje dotąd były domeną programów do grafiki 3D i nie posiadały tak prostego interfaceu.
4) Całkowicie proceduralne chodzenie, tańce i wszystkie ruchy nie wynikające z animacji bipowej ale na bierząco tworzone na podstawie siatki modelu!!!
5) Możliwość projektowania budynków w sposób prosty i będący częścią interfaceu gry


Dokładnie to mnie powaliło.
Gra jeśli chodzi o swoje możliwość jest niesamowita.
Ale kogo z nas będzie bawić bieganie za kurkami lub zbieranie bąbelków?
Do tego brak realnej rywalizacji on-line

Jest nawet jedno niedociągnięcie
Słońce zachodziło za horyzontem planety a u nich nadal jasno było
Wiec nie ma zmian pogodowych.

Ciekawy produkt. coś jak B&W pomieszany z simsami setlersami i Hugo :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Rownie dobrze swiatlo moglo sie odbijac od innych planet.
Mogli rownie dobrze zostawic troche jasnosci zebys, mogl widziec co sie dzieje.

Wez rowniez pod uwage, ze ta gra nie wyszla, wiec wszystko jeszcze da sie zmienic.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL