Teraz jest 3 gru 2024, 17:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Gierka przyjemna ale nawet 30zl to za duzo jak na takie cos.
Skopali to co mialo byc najlepsze w tej grze czyli walke pancerna ( no chyba ze wyszedl patch ktory to wszystko poprawil) Bo co mozna powiedziec gdy zajezdza sie o tylu Panterka ruskiego teciaka, laduje 3 pociski w kuper a on dalej funkcjonuje :-\

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, 10:10
Posty: 410
Lokalizacja: Warszawa
Czyli gra jest warta uwagi z tego co przeczytałem.
Ps: ilu osobowe są servery?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, 23:45
Posty: 144
Lokalizacja: Katowice
W APC ODSLANIA SIE SZYBKE PANCERNĄ

gra jest warta uwagi gra w nią pare osób ze sceny day of defeat source
w gre grałem i stwierdzilem ze moze to byc przelom za 30 zł /25 na pewno kupie :P

_________________
ASG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Hmmm...pograłem 5minut narazie bo msze rower zmontowac zeby móc pojechac do low skilla (Saka jezeli ktos (?) jeszcze nie kojarzy) :D

Trudno mi sie narazie we wszystkim polapac - nie wiem kto atakuje, co ma atakowac, po czym poznac co ma atakowac ale wydaje sie fajna. graficznie to taki bf2 na detalach srednich. Ciezko mi sie przyzwyczaic do przeladowywania - zwlaszcza jak biegalem z rusznica przeciwpancerna (tak to sie nazywa?). W czlogach wiele mozliwosci - otweranie klapy, wygladanie przez dach, dzialka, pociski itp itd. Boty co jak co - glupsze niz w bfie :)
Pozniej zagram i napisze wiecej.
Mysle ze w multi moze być bardzo fajna

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 01:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Ciekawie się zapowiada, jak tylko się pojawi, to myśle, że kupię 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 02:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Kupie na 90%

Pograłem kolejne kilka minut i gra sie bardzo fajne mimo ze botow jest zdecydowanie za mało i sa głupie jak forumowe trolle jak ja na przyklad :-)

Wymagania:
Wymagania nie wydaja sie kosmiczne. Na moim Ath. 3000+ s.939 1GB RAM Twinmos 400Mhz, ARx800GTO pocina na high aż miło - jedynie przez pierwsze kilkanascie sekund cos jeszcze doczytuje.

Procesor: Pentium III 1200 MHz
Pamięć: 512 MB
Grafika: Zgodna z DirectX 64 MB
System: Windows 2000/XP
Wymaga: DirectX 9.0
DĽwięk: Zgodna z DirectX
Napęd: CD-ROM 8x
Wymagane: 2 GB HDD

Mapki:
Podobaja mi sie aczkolwiek czegos im brakuje. Jest ich kilkanascie i sa w miare duze. Przy ładowaniu jest napisane dla jakiej liczby graczy jest przeznaczona ale nie wiem czy jezeli warunk jest nie spelniony to cos sie dzieje ;-]. Jedna z mapek to Rakowice czyli o ile sie nie myle - dzisiejsza dzielnica Krakowa.

Bronie:
Jest ich 28rodzajów. Poki co, grałem kiloma. Grajac np. Mosinem po oddaniu strzału musimy kliknac ponownie aby przeladowac bron, dopiero pozniej mozemy oddac strzał. Spodobało mi sie karabin przeciwpancerny - aby ziszczyc czolg nalezy oddac ok. 3-4strzalow. Mozemy przyblizyc sobie bron do oka, jednak obraz nie jest przyblizany - widzmy jedyne dokladnie gdzie strzelamy. Mozemy chyba kazda broia uderzyc przeciwnika z kolby, a na niektore mozna zalozyc bagnet. Nie jestem pewien, ale jest to jedyna gra w jaka grałem w ktorej mozemy zabic...rykoszetem. Specjalnie probowałem zabic w ten sposob glupiego bota idacego mi prosto pod kola i udalo sie :-)

Czołgi:
Wykonanie czolgow - przepiekne. Rowniez nie widzialem gry gdzie mozemy siedziec wewnatrz czolgu widzac go od srodka, wygladac przed gore, podnosic klape itd itp. Czlolgi maja działka i armate (nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa, ale wiecie o co chodzi - ta dluga lufa ;) ). Zazwyczaj walki tocza sie na duze odlegosci - xxx metrow. Musi byc dobre zgranie miedzy operatorem czolgu a gunnerem bo trudno jest wycelowac gdy glupi bot nagle odjezdza. Denerwuja mnie jedynie zielone pociski z dzialka :/. Aby zniszczyc czlog czolgiem musimy go trafic 3razy. Ładnie sie prowadzi pojazd - nie ma tak jak w innych grach ciaglego trzymania 'W' tylko jst przepustnica ktora pozwala nam ustwic predkosc jaka chcemy jechac (wolno - lekko przytrzymujemy "W", szybko - przytrzymujemy dluzej. regulacja predkosci jest płynna. Mozna rowniez jechać do tylu :)

Piechota:
Nie wiem za bardzo co tu napisac bo duzo nie zauwazyłem. Podobnie jak w innych grach jest kucanie,kladzenie sie na ziemi i to czego brakuje mi w BF2 - wychylanie sie za murków. W razie bliskiego starcia z wrogiem mozemy go walnać z kolby badz dziabnąć bagnetem. Dostepny jest sprint, kory wystarcza na dluzszy dystans niz w bf2 ale zolnierz musi sie pozniej dluzej odnawiac. Zazwyczaj 1celny strzał = 1frag. Albo miałem takiet\go farta albo naprawde tak jest. Boty strzelajac do mnie nie zabijaly mnie od razu tylko ranly w poszczegolne czesci co jest widoczne na naszej sylwetce po lewej stronie ekranu. Ranione miejsca sa zaznaczane na czerono. Nie wiem jaki ma to wplyw na wykonywane czynnosci. zastanawia sie czemu majac czerwona glowe nadal beztrosko biegałem. Zastanawiam sie jak to wyglada w multi. Przez pierwsze 10minut rzadko kogo udalo mi sie zestrzelic - a nawet jesli - to był to TK :-]. Mam nadzieje ze nie wezma mnie niedlugo do woja bo wyrzne polowe armii :]. Nicki pojawiaja sie rzadko - nasi sa na czerwono, przeciwnicy na niebiesko.
Piechota moze takze wzywac artylerie, ale nie udalo m sie tego jeszcze dokonac.

Ogolna rozgrywka:
Do wyboru mamy aliantów albo axisów. Nareszcie 2WŚ :-]. W kazdej rundzie mamy do wykonania kilka zadan - przejac/obronic/zniszczyc. Przejmowanie z tego co zauwazylem polega podobnie jak w BF na stani blisko celu. Jezeli stoi rowniez przeciwnik to 'flaga' jest przejmowana przez tego ktory stoi blizej (nie jestem tego pewien). Po wczytaniu mapy i wybraniu druzyny musimy wybrac profesje - kazda ma inna bron, niektore tylko pisolety. Czasami mozemy wybrac inna bron czyli taki jakby unlock. Profesje to obsluga karabinu przeciwpancernego, operator czolgu (jezeli nim nie jestes nie mozesz do niego wejsc), snajper, i jakies takie inne i zwykle :-]. Wydaje mi sie jednak ze niestety siedzac w czolgu ma sie duza przewage nad piechociarzami. Oczywiscie nie zrobimy tutaj rzezni jak w bf2, ale piechociarzom bez karabinu przeciwpancernego nic nie pomoze. I na koniec - jezeli spodzewacie sie tutaj takiego dynamizmu jak w bf2 o sie zawiedziecie - jest w moim odczuciu o wiele mniej dynamiczna.

Dzwiek:
Streszcze sie w paru słowach - ani zły ani dobry - w grze słychac oddechy, ładne słychac odgłosy broni i jak rycza wogol ucha po rusku :) - to na pluz. Minus zas za braku muzyki - nie posluchamu tu w intrze czy w menu muzyki jaka byla w CoD czy BiA, a szkoda bo przyjemnie sie takiej słucha.

Podsumowanie
Plusy +:
-cena (30zł)
-walki pancerne (dobrze ze trzeba oddac 3strzały bo zabijajac 1dnym byłoby to strasznie nudne)
-ilosc broni i pojazdow
-czolgi i ich wnetrza, prowadzenie, strzelanie
-rykoszety
-w miare niskie wymagana jak za gre, ktorej grafika dorownuje BF2 na medium.
-grafika

Minusy -:
-glupie boty
-zielone pociski z dzialek czołgu

Oceny nie wystawie dopoki nie zagram przez neta bo jak mozna taka gre ocenia grajac na singlu (podobnie jakby ocenic BF2 za singla). Mysle ze grajac na serwerze w 20-30osob (max 32) bedzie sie gralo miło i przyjemnie. Poki co gry nie usuwam, myysle ze zagram w nia dluzej a w dniu premiery kupie ja za te marne 30zł w zlokalizowana.
PS. Sorki za wszelkie błedy ale jest juz troche pozno, w dodatku strsik przed wizyta u dentysty :P. Gdybyscie znalezli jakies bledy rzeczowe - poprawcie :*
PS2 Ale sie napisałem :)

Na szybko wszedlem jeszcze do gry i zrobilem pare screenow z jednej mapki ale waza 4MB wiec nigdze ich nie zamiesze. Naprawde łanie gra sie prezentuje wiec szybciutko do sklepu :). WARTO

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 07:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
chyba mam tytul ktory u mnie zamieszka do czasu premiery etqw :) dzieki za ten topic, bo mnie przekonaliscie.
w koncu II wojna swiatowa, i engine ktory nie byl niezaliczoną pracą dyplomową jakichs nieudacznikow jak ten z bf2 :D
hmm dzis w steamie wyswietla cene (karta) 24,95 $ czyli = 75zlotych okolo ... nie czekam na polska premiere ktora tradycyjnie moze sie opoznic... qpuje teraz.
z tego co zauwazylem w cb jest petycja o ladder juz.

do zobaczenia w celowniku ISa-2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 08:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
cena 24,90& ale do tego jeszcze tax, ja zapłaciłem 31$=94zł.
Z dnia na dzień jestem bardzie wkręcony - gra miód poezja.

Jest jeszcze oprócz mapy "Rakowice" mapa "Warsaw", miejskie totalne infantry, jedna z ciekawszych map.

Ranione miejsce poprostu nie działa dobrze, jak dostaniesz w nogę to poprostu słabo chodzisz albo prawie wogóle. Nie wiem co jest pogorszone jak masz rane głowy ;)

Tylko wybierając profesję dowódcy (jedna lub 2 na mapę) można wzywać artylerię.

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 09:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
No gram w to od marca razem z siena i Shaggym (młodzi nie pamietaja tych legend sceny :])...temat juz byl na forum

http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=14041


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Mam prośbę. Jeśli ktoś jest zainteresowany klanowym graniem w RO o wsparcie petycji o ladder na stronie CB.

wojtas -. wczoraj sienę na servie spotkałem ;)

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Ostatnio edytowano 25 lip 2006, 09:58 przez MataDor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 09:58 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2006, 09:07
Posty: 20
No to cieszę się, że rośnie potencjalna polska scena RedOrchestra :)
Oczywiście tradycyjnie zapraszam na oficjalną polską stronę gry http://www.red.orchestra.pl na której z dnia na dzień przybywa coraz więcej informacji na temat gry i graczy Ogólnie o grze.
Jako, że grę mam już od marca to napiszę paręsłów komentarza do tego co napisaliście wcześniej.
Jeśli chodzi o boty, to może nie są inteligentne, ale a Practice mode można z nimi poćwiczyć. A jak się ustawi największego skilla, to mogą być spore problemy z przeżyciem.
Wszystkie 28 rodzai broni można zobaczyć w dziale Broń ale na razie tylko symbole i nazwy użyte w grze. Parametry będą dopiero dodane.
Pełny wykaz pojazdów można zobaczyć w dziale Pojazdy. Jest ich tam 14, od pojazdu opancerzonego poprzez działa samobieżne po najcięższe czołgi. I tutaj informacja co do załogi, w grze załoga może liczyć od 1 do 3 osób. W zależności od pojazdu. Do niemieckiego pojazdu półgosięnicowego można zabrać oprócz strzelca także 6 pasażerów, których można szybciej przemieścić w teren walk bezpośrednich (czy też podwieźć załogę czołgu do czołgowiska).
Jakie role możemy przyjąć w grze widać w dziale Żołnierze. Każda ze stron ma do wyboru jedną z 10 ról. Oczywiście ilość i dostępność danej roli jest ograniczana zależnie od mapy.
I tutaj informacja, tylko dowódcy zgrupowania lub czołgów (rola) mogą wskazywać cele dla artylerii, aczkolwiek wzywać ostrzał na tak wskazane cele mogą już wszyscy używając radia (radia wroga również :) ).
Co do map, to jest ich 13 z tym, że 14-ta pojawi się za parę dni. Wykaz map można zobaczyć w dziale Mapy. Różnorodność jest spora, od małych zamkniętych map "piechotnych" polowych i miejskich, poprzez mapy mieszane piechotno-czołgowe (1,2 czołgi wsparcia) po mapy typowo czołgowe (po kilkanaście czołgów w grze).

Jeśli chodzi o pociski smugowe, szczególnie zielone, autorzy gry wprowadzili je chyba w jednym celu, żeby odróżnić ostrzał wroga od swojego, gdyż zielonymi strzelają Ruscy, a Niemcy żółtymi. Dla mnie ma to spore znaczenie, gdyż wiele razy zdarza się ostrzelać swój czołg (i to często skutecznie) więc czasem można póścić serię identyfikacyjną. Jeśli kolor pocisków nie zniechęci ostrzeliwującego to trzeba mu przywalić.

Nieprawdą jest, że trzeba 3 razy przywalić z działa aby rozwalić maszynę przeciwnika. Wszystko zależy gdzie się trafi, tym bardziej, że w grze zaimplementowane są rykoszety. Jeśli źle trafisz, pocisk po prostu się odbije od pancerza i już. Jeśli trafisz w czuły punkt, np. tam gdzie są pociski, to już po pierwszym strzale jest pa pa. No i oczywiście zależy to od kalibru działa :)

Bardzo fajnie rozwiązana jest komunikacja w grze. W wersji multiplayer możemy się komunikowac poprzez VoIP z innymi graczami, zarówno w pojeździe, jak w drużynie czy też ze wszystkimi. I to jest podstawa identyfikacji gdzie kto się znajduje. Najmocniejsza jest w pojeździe, gdzie zgranie załogi to 80% sukcesu.

Do zwalczania czołgów nieprzyjaciela fajnie nadają się "plecaki" z materiałem wybuchowym. Rzucoiny pod czołg, nie daju mu żadnych szans!

Na koniec dodam, że już jest całkiem sporo map zrobionych przez maperów, które dostępne są w Mapowisku naszego serwisu.

No i to na razie tyle.
Acha, można nas spotkać na naszym serwerze RedOrchestra oraz na kanałach IRC na irc.quakenet.org #RedOrchestra.pl i #ro.pl

_________________
j) stosuj ścisłe zasady co do obrazka w podpisie; max. 400px x 100px, rozmiar max. do 50KB //cooler


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 11:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Jak tylko wyjdzie gra znajdziecie mnie na serwerach :)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, 14:06
Posty: 444
Ok w RO gram o marca. Tak jak mowi Wojtas, gralismy Shaggy, Wojtas i ja (eks EJW). Szegi ostatnio cos ziewa.

Manuale do gry, pokazuja co i jak celowac itp :) [ male nie sa;) ]
http://www.redorchestragame.com/plugins ... _fileid=17

http://www.redorchestragame.com/plugins ... _fileid=18


Podziele sie swoimi spostrzezeniami:

Wiele ludzi zarzuca RO 'laser' z KMow, ale RO postawilo na realizm i to co widzicie w postaci smug, tak bylo naprawde. Kolor tracerow nie jest rowniez przypadkowy, jasne dzieki temu mozna rozpoznac czyj KM lub czolg strzela, ale ma to podloze historyczne:

Niemcy co 4 pocisk wsadzali pocisk smugowy z wkladem fosforowym, ktory przy spalaniu daje zolta smuge, rosjanie wsadzali pociski z barem, co przekladalo sie na zielony kolor podczas spalania.
Rykoszety, to cos, co warto zobaczyc w tej grze.
Tyle o smugowych.

Kilka smaczkow: nie bede koncetrowal sie na walce pancernej, bo nie lubie w sumie, powiem tylko, ze z rusznicy mozna strzelic DO SRODKA czolgu, kiedy kierowca ma otwarty wlaz, pocisk taki moze, pentrujac wnetrze czolgu trafic na sklad amunicji lub silnik, eliminujac tym samym jednostke pancerna.
Walki pancerne prowadzic mozna na odleglosciach nawet powyzej 1km. Specjalnie zaimplementowany system zoomu (opisuje go w ppiechodzie przy snajperach) daje mozliwosc wyraznego widzenia na duze doleglosci.

Ok piechota:

- ogien zaporowy, kiedy przelatuja obok ciebie pociski, wybuchaja granaty, ekran zaczyna sie rozmywac (BLUR), przy broniach z duzym ROF np karabiny maszynowe, CKM kiedy dostaniesz sie w zasieg, praktycznie nie jestes w stanie celowac, wszytko ci sie rozjedza, musisz czolgac sie do zaslony by sie 'wyciszyc'
- mozna wystrzelic bron z rak przeciwnika
- kazda bron moze byc 'umocowana' przeklada sie to na wieksza celnosc. Co to znaczy? jesli masz w okolicy jakis murek, torby z piaskiem, winkiel, okno podchodzac do nich pojawia sie z boku ikonka umocowania broni (automatycznie). Zauwazysz od razu, ze bron w ogole sie praktycznie nie 'buja'.

- tryb snajpera, powiem szczerze widze to pierwszy raz, jest czyms przepieknym. Normalnie w grach typ bf kiedy przellaczales sie w tryb snajpera miales POWIEKSZONY obszar ktory NORMALNIE WIDZIALES w normalnym trybie. Tzn, jesli lezales sobie kolo tartaku na Bocage, i widziales tylko zarysy budynkow po drugiej stronie rzeki, pozniej wszystko sie odcina. przechodzac w tryb snajperski NADAL widziales TYLKO zarysy budynku a za nimi PUSTKE.
W RO po prostu, nie dosc ze obszar masz powiekszony optycznie, to na dodatek widzisz DALEJ. Przekladajac to na przyklad z bocage, budynki po drugiej stronie rzeki widzialbys ze szczegolami i dodatkowo widzisz co jest ZA BUDYNKAMI tzn, moglbys np widziec spawn niemcow.

- dostajesz w reke, w noge,, ogolnie jestes ranny - spada ci precyzja w celowaniu

- ogolnie chodzi o Duck and Cover :) zapomnij o rushach, chociaz i takie sie zdarzaja.

- jesli chcesz trafic na 100% uzywaj trybu celowania ale i tu zapomnij o celowniku w tradycyjnej postaci ( + )

- mozesz strzelac z biodra, bez celowania, trudne, ale przy odrobinie wprawy mozliwe

- granaty moga nie wybuchnac
- granaty mozna 'przygotowac' tzn odczekac np 2 sek i dopiero rzucic
- nie kazdy granat tego samego typu, ma identyczny czas eksplozji po wyciagnieciu zawleczki, zdarza sie ze chcesz poczekac 2 sek i dopiero rzucic, ale w tym momencie jest eksplozja.


Dzwiek:
- nie ma w tej grze zbyt duzo dzwiekow zwiazanych z mapa (zrodla dzwieku), wszystkie strzaly, serie z KMow, wybuchy, sa renderowane w czasie rzeczywistym o odzwierciedlaja to, co dzieje sie na polu bitwy (mapie). Tzn kazdy strzal ktory slyszysz w grze, jest dzwiekiem wygenerowanym badz przez ciebie badz przez innego gracza.
- kazda bron ma inny dzwiek strzalu, charakterystyczny.

Mapy i objectives:
- najczesciej typu conquer, sa punkty na mapie strategiczne, ktore musza zostac obronione lub zdobyte przed uplywem czasu.
- przy wejsciu w obszar punktu strategicznego (znacznie wiekszy obszar niz w BF42 i vietnam) dostajemy progres bar oraz informacje o przewadze liczebnej na punkcie. Postep w zdobyciu punktu mozliwy jest tylko wtedy, jesli dana sila ma przewage liczebna.

to chyba tyle, nie wiem, gra ma ciekawy klimat, mnie zastanawia fakt dlaczego jest tak slabo znana.

ps. Goral, fajnie ze jest strona o redorchestra, ale forum jest kwintesencja nieczytelnosci. Szkoda, bo powinno forum przyciagac, a nie odrzucac, moze zaloga portalu powinna zastanowic sie nad zmiana engine?

ps2. A kiedy zabijecie pierwszy raz wroga z mosina lub kar98 i przeladujecie bron, slyszac szczek zamka, zobaczycie jakie to podniecajace uczucie. :))

_________________
- Jakis lepszy cwaniak...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
pogram w to na tym: PIII 1GHz 384 ramu SD i GF4 Tit 64


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, 13:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Pare pytań do bardziej wtajemniczonych:
- Na niektorych mapkach nalezy zniszczyc działko. W CoD było tak ze podbiegalo sie do dziala i podkladalo ładunek? Jak jest tutaj? Grajac snajperem nie zauwazylem takiej mozliwosci. Trzeba grac odpowiednia klasa? Jesli tak - jaka
- Jezeli zaczynmy grac wygrywamy/przegrywamy nowa runda zaczyna sie od nowa nie tracimy jednak pkt. Nie powinno byc tak ze zmieniaja sie strony konfliktu? Nie wiem czy zrozumieliscie to co napislem :>
- Jak wygladaa to w multi - 1strzał - 1 trup?
- Czy sa problemy graczami (ilosc) na serwerach?

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL