Teraz jest 2 mar 2025, 11:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
http://img376.imageshack.us/img376/3102/ro12ef2.jpg

wtf wcześniej ( przed usunięcie ) działało :shock: :shock: :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 02:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Robal, masz racje, w rzeczywistosci nie ma przyblizenia, ale na milosc boska niektore mapki sa tak duze ze az caly tapczan chodzi z braku przyblizenia lub lornetki. Jak tak dalej bedzie, to gracze RO beda najbardziej zgarbionymi graczami danej spolecznosci ;]. Do tego ta grafiak dziwnie pogarsza widocznosc :shock:
Gry powinny byc realistycznie nie do przesady. Po co mi ta realistycznosc skoro strasznie to irytuje i pogarsza grywalnosc? Jak tak to moze dodajmy opcje sikania, bo tak jest przeciez, kazdy lać musi. :lol:

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 02:49 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2006, 02:42
Posty: 1
Mi osobiście gra bardzo przypada do gustu. Gram w counter-strike od 6lat,a ta gra spowodowała ze praktycznie zapomnialem o cs. Moja pierwsza sesja z ta gra trwała 30min, mialem ochote ja odinstalowac, na szczescie dałem jej 2 szanse :lol:.

Najbardziej podoba mi sie realizm, obraz w oddali lekko rozmyty, dzialanie broni, balistyka, rany, moglbym długo wymienić.

Tak btw gra będzie dostępna w sieci empik albo MM ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 09:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2004, 17:48
Posty: 1083
Lokalizacja: Gliwice
Wydawcą będzie Cenega ;) Więc myślę, że w innych sklepach też się pojawi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 10:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
to wg mnie optymalne ustawienie grafiki, jesli chodzi o zrownowazenie wydajnosci, jakosci i widocznosci
http://img205.imageshack.us/img205/1364 ... ngseh2.jpg

co do RO, to najlepiej ja opisuje fragment z wywiadu z tworca gry:
When the game was first released we saw lots of forum threads with titles like "First day hated it, second day love it".
u mnie bylo tak samo tyle ze nie tak od razu-po 3-4 dniach jestem nia coraz bardziej zachwycony, trzeba jej dac szanse. acha w RO jest podobno taki dziwny zwyczaj ze poprawki poprawiaja gre, w odroznieniu od bf :shock: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, 23:45
Posty: 144
Lokalizacja: Katowice
maniu napisał(a):
Ku!!!!@%$$!### co to ma byc!!!!!!!!!!!! o co z tymchodzi ?????????? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: cala noc sciagania pozniej 11 godzin odliczania i na koncu QWQEQWEd to


Obrazek


i co poradziliscie sobie z tym problemem tez go mam

_________________
ASG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
nie mam juz stema (bym ci napisal dokladniej) z tego co pamietam zrobilem jakas weryfikacje plikow pozniej jakies sckanowanie,uptadata stema cos sie nasciagalao i jakos ruszylo blad zniknal :shock:

klikasz prawym w stemie na orchestre i tam bedziesz mial te opcje

BTW:gra kladzie nacisk na realizm ???? to dlaczego kilkutonowy czolg rozpedzony do predkosci 60km/h zatrzymuje sie na plocie albo na jakims drzewku albo krzaczku?

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2005, 21:44
Posty: 1044
Lokalizacja: kraków
taki engine. to nie half -life2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 14:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Ja tym czołgiem niepotrafie wyciagnac 60 ;)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 14:53 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2006, 09:07
Posty: 20
robal, bo pewnie nie jeździsz T34 :)

Marneus[PL] w HL2 też pewnie by tak było :) Trzeba by specjalny engine robić, może UT2007 to będzie miał?

maniu: czepiasz się, trzeba porównać ile jest miejsc z realizmem a nie wskazywać miejsc gdzie go nie ma :)

_________________
j) stosuj ścisłe zasady co do obrazka w podpisie; max. 400px x 100px, rozmiar max. do 50KB //cooler


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, 23:45
Posty: 144
Lokalizacja: Katowice
to na jakim ts jestescie lepiej z kims pograc :P

_________________
ASG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 19:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Goral napisał(a):
robal, bo pewnie nie jeździsz T34 :)

Marneus[PL] w HL2 też pewnie by tak było :) Trzeba by specjalny engine robić, może UT2007 to będzie miał?

maniu: czepiasz się, trzeba porównać ile jest miejsc z realizmem a nie wskazywać miejsc gdzie go nie ma :)


Już na forum UKFu pisałem o realiźmie więc wkleje co napisałem:

-zasięg PMów, w rzeczywistości ogień skuteczny można było prowadzić na 30-50 metrów. W RO można na 100-150 metrów strzelać BARDZO celnie z niemieckich PMów.
-czołgi mimo że nieźle zrobione są kiepskie jeżeli chodzi o realizm. Żeby ustawiać się pod kątem 45 stopni żeby uniknąć ściągnięcia 1 strzałem to kretynizm (szczególnie w przypadku Pantery która ślicznie rykoszetowała właśnie na wprost, ze względu na kształt pancerza). T34/75 przebijające przedni pancerz tygrysa LOL. T34 mógł co najwyżej próbować ognia od tylca i to z niewielkiej odległości. Tutaj mamy po prostu wyrównaną liczbe czołgów na strone i przez to są prawie identyczne gdy się je pozna.
-Lasy. Toż one gorsze niż w Doomie. W FH to był las. Dało się wejść, czołgiem średnio się dało jechać. A nie obszar oteksturowany - wstęp wzbroniony.
-O silniku i kolizjach już wspomniałem - gra z kiepskimi kolizjami i niedokładnością ruchu sama z siebie jest kiepskim symulatorem.
-Uboga jak na komercyjny produkt liczba sprzętu. Gdybym wymienił co było w FH to RO jest jak ubogi krewny. A to własnie lekki sprzęt był powszechny - samochody opancerzone + lekkie czołgi. A tu najlżejszy jest chyba PZ3/T60. Alianckich maszyn nie ma wcale choć na początku wojny to było 30% stanu jednostek pancernych ZSRR.
-Brak lotnictwa które odgrywało decydującą role w czasie 2WŚ.
-Brak artylerii ppanc która w pierwszym etapie wojny była podstawowym środkiem walki rosjan z niemieckimi czołgami. Na łuku Kurskim to nie czołgi wygrały bitwe, tylko świetnie ustawione i zamaskowane działa.
-Stosunek czołgi/piechota. Czołgi nie walczyły same tylko w osłonie sporej ilości żołnierzy. Są chyba dwie mapki (HedgeHog i KonigsPlatz) gdzie faktycznie można uznać że jest ok, ale cała reszta to albo infantry albo same czołgi w zasadzie. Porażka.

To tak z głowy. Dlatego czekam na FH2 który jest dla mnie o wiele bardziej realistycznie zrobiony i jeszcze daje radość z walki nieporównywalną dla mnie z RO. Jak na projekt za 1 milion dolarów i gotowy silnik to się panowie nie postarali skoro ludzie za darmo robią rzeczy (w odczuciu wielu graczy BFa) lepsze. Nikt mnie nie przekona że da się zrobić symulator walki na kompie z prostego powodu - tu nie ma walki o życie, adrenaliny, stresu. To nie to samo co się zesrać w gacie słysząc kliknięcie zapalnika miny. To nie to samo co trzesącymi się rękami mierzyć w atakującego bagnetem przeciwnika. Kto tak uważa nie zdaje sobie sprawy z tego jak bardzo na realizm gry ma wpływ sam człowiek i komfortowa sytuacja przy komputerku. To są tylko gry i nie mam zamiaru grać w coś "bo to jest takie realistyczne... olaboga" tylko znajde cos co pozwoli mi się rozerwać w stopniu maksymalnie mnie zadowalającym.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 19:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
Cytuj:
T34/75 przebijające przedni pancerz tygrysa LOL. T34 mógł co najwyżej próbować ognia od tylca i to z niewielkiej odległości. Tutaj mamy po prostu wyrównaną liczbe czołgów na strone i przez to są prawie identyczne gdy się je pozna.


tu sie niezgodze ruski T34 byl najlepszym czolgiem podczas wojny wspaniale osiagi techniczne predkosc zwrotnosc i 88mm(dziura w pancerzu niemckiego czolgu wielkosci piesci z odleglosci 1500m-2500mm!!! )te czolgi poprostu zakonczyly wojne

co do map czego autorzy pomineli takie miejsca jak moskwa/murmansk/leningrad i inne miejsca w,ktorych toczyly sie epickie bitwy?[/quote]

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
maniu napisał(a):
ruski T34 byl najlepszym czolgiem podczas wojny wspaniale osiagi techniczne predkosc zwrotnosc i 88mm(dziura w pancerzu niemckiego czolgu wielkosci piesci z odleglosci 1500m-2500mm!!! )te czolgi poprostu zakonczyly wojne


buhaha takich bajek nie opowiadaj proszę,podstawowym czołgiem ruskim w 1942 roku był T34/76 tzn. najliczniej produkowanym z działem 76mm ale słabej skuteczności jeżeli je porównać do 75mm działa np. PZIVH, tygrys przedni pancerz miał grubości 100-110mm,tył 80mm nawet z bliska T34\76 nie był w stanie przebić przedniego pancerza jedynie bok lub tył,późniejsze modele T34\85 miały działa 85mm także nie mogły sie równać z działami tigera czy pantery jeśli chodzi o skuteczność,T34 był tak topornie wykonany że szok,ruscy tylko wygrywali liczebnocią sprzętu,w walkach 1 vs 1 zwykle niemiaszki wygrywały

pff po tym co napisał Hynol to ta gra to jakaś śmieszna arcadówka jest i to niedopracowana bardzo,a już się nastawiałem na coś co spokojnie przebije FH pod każdym względem :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2005, 02:44
Posty: 441
Lokalizacja: Cardiff
MK napisał(a):
...a już się nastawiałem na coś co spokojnie przebije FH pod każdym względem :(

RO nie wymaga 3GHz procesora, 2GB RAMu i karty graficznej, która się jeszcze w umysłach inżynierów z Doliny Krzemowej nie pojawiła ;)

_________________
...ja jestem diabłem na dnie szklanki, trzeba mnie pić do dna...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL