Vesp3r napisał(a):
To rendery nie są, ja napewno sobie pogram w tą gre żeby zobaczyć co i jak. (jak wyjdzie)
O hl2 też mówiono że screeny to rendery
A ten ET:QW jest na ulepszonym engu dooma3 który będzie używany w q4.
Skąd ta pewność? Tworzyłeś je, czy może jakiś przeciek? Nie wypisuj bzdur jak nie masz pewności. Pozatym pobaw się trochę grafiką zamiast grać w BFa naokrągło (nie mówię że to źle

) to zaczniesz dostrzegać subtelne różnice pomiędzy screenami z gry a renderami stylizowanymi na DirectX bądź OpenGL.
Look np, od 3 lat wszystkie screeny z zapowiedziami gier były rasowane niesamowitym antyaliasingiem, cieniami, efektami glow, dodatkowymi flarami i cholera wie czym jeszcze. A dopiero najnowsze podsystemy graficzne (no i hardware) pozwalają uzyskiwać takie coś realtime.
Oczywiście mówię o sprzęcie konsumenckim a nie akceleratorach do stacji graficznych
Acha i skończ z takimi dziecinnymi porównaniami typu "mówiono że".
O nowym Duke3D też dużo mówiono i pisano i screeny były i filmy i co? Jajco. Manhattan Project wyszedł i finito ->suxx.
Jedno do drugiego ma się jak pięść do nosa. Bez sensu są takie porównania.
Pozdrawiam
