Teraz jest 19 lut 2025, 01:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 21:21 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
sorry ze odswierzam temat ale nie chcialem zakladac nowego.
A wiec dzisiaj kupilem gre zainstalowalem gre steama podalem klucz wszystko ok ale czemu gdy uruchamiam gre to pokazuje mi sie ze za 5 godzin sie uruchomi skad ja mam to wlaczyc aby mi nie pobieralo calej gry bo jak wpisuje pnownie CD key to juz pisze ze juz wykorzystalem... plzz pomozcie jak to uruchomic bo jak naciskam na ikone to sciaga cala gre :(:(:(:(:(:(

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
:arrow: http://red.orchestra.pl/forums.php
:wink:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 21:40 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
czy jesli przeinstaluje gre bede mogl wprowadzic moj CD key ponownie ten sam ?? czy bedzie pokazywac ze jest juz zajety ?

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 21:48 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
30 zl w bloto, super :(

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
1. 30 zł - nie w błoto, tylko dobrze wydane. Też miałem ten problem.
2. nie pisz posta pod postem
3. najszybciej odpowiedź uzyskasz opowiedź nie na forum BATTLEFIED tylko na forum RED ORCHESTRA. Linka podałem ci parę postów wyżej.
4. Powodzenia! RO to wspaniała gra.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 21:54 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
ok juz chyba wiem musze poczekac az uaktualnienia do RO sie sciagna ze steama z zakladki moje gry. Eh ten transfer 5kb/s :/

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2007, 23:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2004, 17:48
Posty: 1083
Lokalizacja: Gliwice
Poczytaj to:

http://red.orchestra.pl/page.php?al=ins ... od_podstaw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sty 2007, 15:16 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
jim napisał(a):



ok juz wszystko wiem :)

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2007, 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Nowy patch do RO:

Nowe funkcje
- 10 najlepszych map dodanych do pakietu w grze :shock: :shock:

* Smolensk Stalemate
* Leningrad
* Berezina
* BlackDayJuly
* Mannikala
* Tcherkassy
* Zhitomir1941
* Kryukovo
* KurlandKessel
* TulaOutskirts

- Zwiększenie ilości graczy, silnik gry obsługuje do 64 graczy, ale realnie powyżej 50 - najsilniejsze procesory Intel Core nie wyrabiają :D. Poprzedni limit wynosił 32 graczy. Z jednej strony obciąża to serwer, ale także graczy!! Ktoś kto ma słabego kompa będzie miał spadek fps także. Dlatego sugerowana jest zmiana detali na niższe. Zmienna MaxPlayers.

- Dodano działo przeciwczołgowe, podziękowania dla ekipy ludzi z modu After-Hourz oraz dla ich mapy Berezina.

- Dodano lekki rosyjski czołg BT7, z tyłu na silniku mogą siedzieć gracze w celach transportowych, podziękowania dla ekipy modu After-Hourz.

- Dodano muzykę w grze - Matthew Burns skomponował ścieżkę dźwiękową w menu oraz odpowiednie utwory grane podczas ładowania mapy dla wszelkich oficjalnych leweli. Sprawdźcie czy nie wyłączyliście jej w menu :)

- Nowe dźwięki śmierci graczy oraz pogłośniono i zwiększono odgłosy już istniejących - tak więc jęki umierających będą bardziej wyraźne

- Dodano nowe tekstury na pojazdy niemieckie - kamuflaż w pasy, jednakże nie będą one jeszcze w żadnym z oficjalnych leweli z Tripwire.

- Poprawka wyświetlania listy graczy na serwerze spowodowana dużą ilością graczy, nieważne ile masz punktów, gra pokaże zawsze twój wynik oraz najlepszych 17 graczy dla każdej strony.

- WebAdmin przeszedł zmiany w wyświetlaniu ilości graczy w związku ze zwiększeniem limitu graczy.

- Mniejsze optymizacje po stronie serwera w celu lepszego użycia procesora.

- Dodatkowe opcje w trybie obserwatora - szczególnie przydatne podczas meczy klanowych. Będzie można wyłączyć ściemnienie ekranu przez administratorów.

- SpectateFirstPersonOnly - po śmierci następuje ściemnienie, a potem następuje przełączenie widoku na tryb podglądu innego gracza ze swojego teamu - będziemy widzieli z jego oczu. bSpectateBlackoutWhenNotViewingPlayers=1 jest do ustawienia w RedOrchestra.ini, albo jako parametr ?SpectateBlackoutWhenNotViewingPlayers=1 przy uruchamianiu serwera albo przez WebAdmina bSpectateBlackoutWhenNotViewingPlayers.

- SpectateBlackoutWhenDead - podobnie 'hud blackout mutator' jaki jest aktualnie używany podczas wielu meczy. Forsuje ściemnienie w momencie kiedy gracz umiera, czyli non stop czarno. Zmienna bSpectateBlackoutWhenDead=1 w RedOrchestra.ini, albo ?SpectateBlackoutWhenDead=1 podczas uruchamiania serwera albo bSpectateBlackoutWhenDead przez WebAdmina.

- bSpectateAllowDeadRoaming/SpectateAllowDeadRoaming - wreszcie zmienna działa, można zmusić graczy aby nie byli w stanie latać po mapie po śmierci, ale mogą po niej latać zanim się zacznie gra jeśli bAllowRoamWhileSpectating=1 - uwaga, dwie różne zmienne.

- Nowe parametry klas graczy w związku ze zwiększeniem ilości graczy - serwer automatycznie większa limity klas jeśli ilość graczy jest większa od 32 oraz od 44, czyli mamy dwa progi.

- nowe fragmenty kodu w silniku gry do wykrywania trafień w graczy na pojazdach, w związku z pojazdem AHZ BT7.

- dodano opcję wyświetlania pozycji własnych dział na mapce poglądowej.

- nowe ustawienia dalekiego widoku dla map - powyżej 4000m. Więc kilka mapek z tego skorzysta jakieś czołgowe jak Berezina, Jak na razie żadna oficjalna mapa tego nie supportuje.



Zmiany
- Aktualizacja wszystkich oficjalnych map oraz nowych aby obsługiwały dużą ilość graczy. Dodano spaw pointy (czyli punkty odradzania się na mapie), dodatkowe ilości osób w klasach w zależności od ilości graczy.

- Dostosowano widok z kamery wychylającego się gracza na boki, kamera dokładniej pokrywa się w modelem. dzięki temu unikniemy efektu wallshotingu, czyli gracz jest za ścianą, wychyla się i widzi co się dzieje, za to z zewnątrz jest zupełnie schowany i nie do trafienia.

- Animacja ataku bagnetem pokrywa się z realnym punktem uderzenia, tak więc powinno się teraz łatwiej zabijać z bagnetu.

- Dodatkowe parametry widoku w celownikach czołgowych i przeciwczołgowych dział, w związku ze zwiększeniem widoku powyżej 4000m - jeśli czołg obsługuje dostosowanie celownika. Poprzednie ustawienia były poprawne do 1000m, bo takie były maksymalne zasięgi na oficjalnych mapach. Tak więc będzie można dostosować w niektórych pojazdach parametr celownika w zależności od odległości. Czeka nas większa satysfakcja z map z czołgami.

- Poprawiono komendę ResetGame - admini będą mogli dzięki temu zrestartować wszystkie parametry do ich stanu z początku mapy, zresetować wszelkie wyniki punktacyjne graczy, rund itd bez potrzeby restartowania mapy - pomoże to w rozgrywkach klanowych.

- Poprawiono respawn pojazdów - wcześniej niektóre pojazdy były wskrzeszane niepotrzebnie i niszczone z powodu ilości graczy, obciążało to niepotrzebnie procesor i pamięć.

- Aktualizacja tekstury celownika w dziale SU-76 - łatwiej jest celować.

- Dodano nowe parametry celowników na długie dystanse dla czołgów Stug III i SU-76 dla zasięgów do 4000m.

- Parametr Reinforcement czyli ilość zasobów ludzkich na mapie zależy od parametru ilości graczy na serwerze. To naprawia problem, kiedy duża masa graczy bardzo szybko zużywa zasoby ludzkie i gra się kończy o wiele za szybko.

- Zmieniono komunikat o małej ilości zasobów ludzkich, czyli Reinforcements Low, aktywuje się teraz przy 15%, wcześniej był na sztywno wpisany przy jeszcze 25 spawnach, a to nie było zbyt dobre przy niektórych mapach, a w szczególności po zmianie ilości graczy.

- Naprawiono problemy spectatora, oglądając z pierwszej osoby widać więcej danych.

- Nowe tło menu.

- Poprawiono fizykę działa przeciwczołgowego M1937 - drżenia.



Poprawki
- Silnik gry dostosowano do przetwarzania większych przestrzeni na mapach, dzięki temu zniknie problem przycinek podczas czyszczenia obiektów na mapie, szczególnie przy takich z olbrzymim obszarem działań. Optymalizacje działają właściwie na każdej mapie, ale najbardziej odczuwalne będzie to na dużych mapach. Co więcej będzie można tworzyć jeszcze większe mapy.

- Poprawiono widok na duże odległości

- Poprawiono błędy w kodzie sieciowym powodujące puste strzały w czołgach oraz drżenie podczas strzelania.

- Pociski nie ulegają samozniszczeniu w powietrzu podczas podróży przez duże odległości, czasem się to zdarzało pow odległości 1500m, zanim trafiły w cel albo ziemię.

- Poprawiono wyświetlanie paska przejęcia punktu, czasem niepoprawnie wyświetlały się siły w zależności od miejsca siedzenia w pojeździe

- bAllowRoamWhileSpectating i bSpectateAllowDeadRoaming działają poprawnie, czasem gracz mógł się wyrwać i latać swobodnie pomimo ustawień. Dzieki temu nie będzie niespodzianek w grach klanowych, i nie trzeba ustawiać nadzwyczaj restrykcyjnych opcji.

- Poprawiono błąd znikania półprzezroczystych tekstur widzianych przez snajpki, dotyczy to szczególnie problemów na Odessie, gdzie nagle pojazdy były przezroczyste.

- Poprawiono nadużycia na Kaukasus - pewnie usunęli exploity ;D

- Poprawiono wybuchy pojazdów na koniec mapy z minami.

- Dodano poprawkę aby nie zrywało połączeń graczy podczas zmian mapy, szczególnie przy dużych ilościach graczy

- Poprawiono błąd gdzie wybór roli nie powodował wyszarzenia opcji jak klasa była pełna albo nie wyświetlało ilości osób w klasie.

- Wyłączanie HUD nie wyłącza ściemnienia ekranu do czerni podczas umierania, albo alternatywnego efektu rozmycia czerni podczas wybuchów itd.

- Poprawiono błąd na Baksan Valley, pozwalający graczowi na wejście na zewnętrzny pierścień wzgórz i przejście dookoła mapy na spawn wroga.

- Poprawiono podwójne odtwarzanie dźwięku śmierci podczas umierania.

- Poprawiono problemy sieciowe z M1937 AT Cannon, powodujące, ze obiekty mogły znikać podczas wglądu przez działo.

- Poprawiono trzęsienie się dział przeciwczołgowych podczas strzału.

- Poprawiono błąd obrażeń przez granaty osób w transporterze kiedy nie byli wystawieni na obrażenia bezpośrednio, związane z otwarciami włazów itd.

- Poprawiono błąd kiedy gracze w czołgu mogli otrzymać obrażenia od wybuchów jedynie gdy kierowca był wyeksponowany, niezależnie czy oni byli wyeksponowani czy nie.

- Poprawiono dodawanie złego portu do serwera gdy dodawało się go do zakładki ulubionych z przeglądarki serwerów w grze.

- Poprawiono błąd przekazywania komunikatów głosowych zamiast do pojazdu to do całego teamu.

- Poprawiono kuloodporne drzewa na Lyes Lrovy.

- Poprawiono błąd widocznych dziwnych obiektów przez górkę na Odessie, graczy, dymów, pojazdów itd.

- Usunięto obiekty nie do przejęcia z menu komunikacji głosowej.



Zmiany w SDK czyli w edytorach gry itd.
- Dodano nowe ustawienia w RoleInfo dla aktorów w związku ze zwiększeniem ilości graczy na serwerach. istnieją dwa poziomy, aktywujące się pow 32 graczy praz 44 graczy. Nowe ustawienia są o nazwie Limit32to44 i LimitOver44. Serwer używa oryginalnych starych ustawień kiedy na serwerze jest MaxPlayers do 32 graczy. Pierwsze ustawienie aktywuje się kiedy MaxPlayers jest w przedziale 32-44 graczy, a ostatnie kiedy jest MaxPlayers powyżej 44 graczy. Notka, jeśli oryginalny Limit jest większy niż Limit32to44 czy LimitOver44, to nie jest on zmieniany. Czyli wygrywa ustawienie z większymi rate'ami. Dzięki temu niektóre stare mapy można z dużą ilością graczy uruchamiać jak bez limitów.

- Dystans widoku wpływa na widok 3D w edytorze, tak więc to co widzimy w edytorze będzie tak samo renderowane jak w grze. Trzeba zapisać projekt i przeładować edytor aby zauważyć zmiany.

- Dodano support dla ROSpawnarea - sytemu do neutralnych obiektów do przejęcia, aby wykrywać która przestrzeń spawnu jest aktywna.



Źródło: http://www.red.orchestra.pl/

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2007, 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
pograłem dwie godziny, później połamałem płytę, porwałem instrukcję i wyjebałem do kosza. szkoda, 25 zł w błoto. ŻADNA gra nie dostarczyła mi tyle nerwów co ten syf. nie wiem kim trzeba być żeby dobrze w to grać. chyba mutantem. pozdro dla wszystkich, którzy są w niej pr0.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2007, 17:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
to już Tiba mniej wkurza :P Mnie tam sie w to grało fajnie tylko potem jakoś nie mogłem przez ten cholerny Steam zaaktualizować gry :?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2007, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
grałem 2 godziny i chyba z 3 fragi miałem. nie jestem w stanie pojąć jak w to grać. i te żałosne animacje żołnierzy. gra zepsuła mi humor na tydzień.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2007, 18:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
grałem 2 godziny i chyba z 3 fragi miałem. nie jestem w stanie pojąć jak w to grać


Skoro okazala sie dla ciebie za trudna to nie win gry tylko siebie. Pograj sobie w PR, moze nawet AA to pojdzie ci lepiej(wciaz realistyczne ale juz nie hardcorowe)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2007, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
mam ogromny problem ze strzelaniem na większe dystanse, to samo było w aa. w pr też dość ostro pogrywałem ale sprzedałem bf2. w ro potrafię zakraść się do kolesia od tyłu, przycelować mu w plecy i... nie trafić. koleś zazwyczaj się odwraca i mnie zabija. przygnębiają mnie takie sytuacje.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2007, 20:23 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
a uzywasz "celownika"? :twisted: , a tak powaznie, moze twoje lacze obdarowuje cie "straconymi pakietami"?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL