MATiASSek napisał(a):
A jak bedzie z mapami ??Podziela wyspe na pare czesci czy jazda na calej wyspie ??
mapami?
w AA nie ma map. Są wyspy. Jedna wyspa o powierzchni 40 km kwadratowych będzie w standardzie. O inne wyspy oczywiście zadbają fani gry - gra jest ekstra łatwa do modowania.
inną sprawą są poszczególne misje.
Misje moga być o różnym charakterze. Silnik OFP/AA ma ogromne możliwości na tym polu. W OFP były dwa najbardziej popularne tryby:
C&H - zbobądź i utrzymaj - tryb najbliższy Battlefieldowi. Tyle, że zamiast 5 flag na jednej ulicy (patrz karkand) masz 5 całych miast, a pomiędzy nimi lasy, góry, pola, rzeki, jeziora, bazy wojskowe - wszystko!
no i dochodze do kwintesencji OFP/AA:
Co-Op / COOP - fabuła - uprowadź oficera, wysadź w powietrze skład paliw, uwolnij jeńców, zaminuj drogę, pomóż ruchowi oporu, przeprowadź rutynowi patrol, zbombarduj, zatrzymaj konwuj (jako piechota, siły pancerne, z powietrza), konbinacje tego wszystkiego. Możliwości jest tyle ile tylko masz pomysłów. Edytor OFP/AA jest tak prosty i wciągający i ma tyle możliwości, że aż się nie chce wierzyć. Można grać coopy z 10 alternatywnymi zakończeniami, 15 minutowe, 5 godzinne, dla 2 graczy, dla 20. Po jednej stronie konfliktu, po 4 stronach (US, ZSRR, ruch oporu, cywile).
EDIT: no i oczywiście na to wszystko masz do dyspozycji całe 40 km kwadratowych! Całą sieć dróg, dziesiątki miast, miasteczek, wiosek. Całe pasma górskie, rzeki, hektary lasów, krzaków. WSZYSTKO!
trochę się rozpisałem, ale ta gra jest tego warta!
