Teraz jest 20 lut 2025, 20:49

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 759 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2007, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
Postaram sie nakrecic jakies krotkie Fm z Cry. wtedy bedziecie miec skale porownawcza co do dynamiki Cry. i Cod4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2007, 18:08 
Offline

Dołączył(a): 29 wrz 2006, 15:24
Posty: 57
Cytuj:
Rzeczywiście są sztuczne ograniczenia które denerwują chyba jednak pomysł czerwonego pola w BF był lepszy - dawał większa swobodę tutaj jesteś na poręczy i co stoi na przeszkodze żeby wyskoczyć wyżej - magiczna niewidoczna ściana.

Bo ta gra ma bardzo prosta grafike, bez duzej ilosci shaderow, a wiekszosc rzeczy jest prerenderowana, dlatego nie mozna sobie wskoczyc w niektore miejsca ;]
A co do dynamiki - logiczne jest ze nie w kazdym trybie jest szybko - dominacja czy sztab sa super dynamiczne, na s&d wiadomo ze bedzie powoli. W crysisie zupelnie mi nie pasuje wywalanie calego magazynka w kolesi biegajacych na maximum armor, zdecydowanie wole jeden strzal z mp5 ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2007, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
- Add CTF to available modes
- Some bigger maps
- Better Server filter options (filter by hardcore, oldschool, ranked, non-ranked etc.)
- Search servers by name
- Servers names are getting cut off in the browser
- Connect to IP (without adding to Favorites)
- Compass in Hardcore (toggle it on and off in config)
- Sabotage: turn off KILL sign above bomb holder (toggle on and off in config)
- VOIP: show an indicator with the player name of the person who's talking (it's a pain to push tab just to see who's talking)
- DirectX/CTD issues
- Character name limit needs increased
- Color codes support in names
- Rank additions that are harder to acheive
- Allow us to mute certain multiplayer voice overs. I.e, the UAV, domination, sabotage (bomb), etc.
- Allow Hit Indicator to be turned off (toggle it on and off in config, especially for hardcore)
- Friends List/Buddy System
- Clan Tag support (especially since the character limit is so short)
- Improve Sniper rifles (exactly what is wrong with them is unclear)
- Conservatively increase the range of shotguns.
- Fix the screen shaking sometimes when you're killed, and fix the vibrating dead bodies.
- Improve ACOGs
- More Create a Class slots
- Improve some of the weapon sounds
- Airstrike/Helicopter: perhaps the kills from these should not count towards another strike/chopper
- Allow clients to disable music (from menu options) for both SP and MP
- Allow Crosshair to be turned off (toggled in config for admins that want it off without playing hardcore)
- Squad formation and Squad leader commands
- Tweak the way "Quick Chat" commands work so that they can be selected with the mouse for easier access
- Recorded demo playback problems
- Ability to have Objective indicators on the compass, not floating midair (and the ability for server admin to determine which is displayed or both)
- Ability for admins to turn on 2 seconds of Spawn Immunity (removed if you fire) to allow you to get to safety after spawning (sucks spawning to have the helicopter immediately mow you down)
- Option for admins to turn off enemy fire indicators (red squares) in compass/GPS display and still be ranked
- Allow admins to set in the config whether plays can shoot while diving/jumping
- Toggle Fire modes (Single shot, Burst, Full-Auto)
- Ability to track your user via a website. Check your stats online.
- Option to increase the transparency of your hud displays, ammo, mini-map, etc
- Toggleable Semi-transparent Fullscreen or large Command map of the Level being played with location grids. (Pain to ESC everytime to see the map)
- Add a History tab to the server browser, so you can go back to a server your played on
- allow a server to be added to favorites from in game, instead of after you D/C and from the server browser
- Add some sort of CoDTV, as it will help competative play.
- Make it possible to hit Escape so you can stop connecting to a server
- Make recoil a cvar so that server admins can decide how much recoil they want
- Please give us the ability to edit our classes while in game.
- Allow client to select Sprint control: Toggle (as it is now) or hold key to sprint
- Add Sprint Meter (and allow admins to toggle it on or off in config)
- Disable names above enemy heads (ranked config option)
- Co-op Campaign mode
- Sprinting: Slight reduction to the screen bobbing
- Administrator option to only allow "auto team select" in order to try and prevent the team stacking.
- Teambalance in SAB (not sure about other gametypes) only works at start of next round.
- When connecting to a server fails, the server list sorting is lost and also the selected server is deselected so trying to connect again to the same server is inconvenient
- allow a waiting to get into server option if server is full (auto connects when a slot opens, similar to source games)
- Server bans not working properly
- another event on a kill streak added: releasing a certain amount of dogs. Maybe have it at 10 kills and release 3-5 dogs? Cheesy
- Special grenade bug: Causes a circular ball to stay on your screen for the rest of the round

Mniej-więcej to co szykuje patch 1.3(nie wszystko prawdziwe).To dopiero support,iw słucha graczy a nie psuje gre jak to było w przypadku Ea :]
Wreszcie bedzie szukanie serwerów po nazwie :]
Aha,oficjalna odp. IW


Cytuj:
Cześć Wszystkim

Chciałbym Was poinformować o poprawkach, które dodaliśmy do nadchodzącego patch’a. Dziękuję za wszystkie Wasze opinie na temat snajperek i kolimatorów.

Poprawiliśmy celność snajperek oraz kolimatorów. Dziękuję za Wasze opinie, więc teraz poprawi się celność podczas używania tych broni.

Ponownie dziękuję wszystkim, którzy wysyłali emaile, pisali na forach, nagrywali filmy lub dawali nam znać w jakikolwiek inny sposób. Wszystkie opisane przez Was błędy zostaną usunięte w nadchodzącym patch’u (v.1.3)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2007, 21:02 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
MATiASSek napisał(a):
To dopiero support,iw słucha graczy a nie psuje gre jak to było w przypadku Ea :]

rotflol, powiedz to tym ktorzy czekali pol roku(?) na patch do cod2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2007, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
Wiadomo może kiedy ten patch 1.3 wyjdzie ???

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
hmm,wieksze mapki? ciekwe jak wieksze,mam nadzieje ze przebiją chociaz ameriacas army bo bf mnie tak przyzwyczail przynajmniej do szukania np na mapie pola walki,a nie przejscie dwoch kroków i kulka w leb ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2007, 19:03
Posty: 45
Właśnie to różni te dwie super gry :) W CoD2 mapki są nieduże ale zato dużo budynków i bardzo fajnie sie przez to gra :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
powinno byc i duzo budynkow i duza mapka, jak miasto to na calego :-D zaplacilbym za takiego multi fuull aby mozna sie bylo zgubic w takim miescie w grze :-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2007, 19:03
Posty: 45
Ja w CoD2 już nie raz się zgubiłem na mapie Villers-Bocage czy jakoś tak - tyle tam budynków :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
Ehhh... No właśnie w tym problem że cała seria coda miała i ma to do siebie że ma małe mapki :( Wątpie żeby były większe mapy no może ciut większe będą ale to tylko tak troszeńke

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
niby napisali ze beda wieksze,ale jak to bedzie wygladac to nie wiem.... osobiscie sie wacham czy kupic QW czy COD. QW ma duze mapki i to jest swietne, ale musimy tez patrzec na mozliwosci moda(ow) do kazdej z gier ;) tzn ja musze patrzec :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 23:45 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
CoD 1 wcale nie miał małych mapek, (kto grał w MP na Pavlov's House ten wie o co chodzi ;)). Ale w CoD 4 rzeczywiście mapki są nie największe, ale jeśli się nie mylę ma to podłoże w byciu grą wielu platformową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2007, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Mapki w cod4 sa prawde mowiac srednie - poza miejskimi + downpour sa same sredniawe. O shopmencie nawet nie mowie bo to przegiecie paly. Co nie zmienia jednak faktu ze gra jest bardzo dobra, chociaz jak dla mnie pozostaje i tak daleko z tylu CoD1.
Na długo zapamietam mapki Harbor, Carentan, Kursk (UO, szczegolnie atak na baze)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2007, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
O ile dobrze wiem to mapa Pavlov Była jedną z najmniejszych w cod1....

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2007, 15:57 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Hmm, ale w sensie przestrzennym wcale nie była taka mała :D Mnóstwo pięter, piwnice, okopy itd. A reszta map z tego co pamiętam była dosyć płaska więc dlatego uważam Pavlov's House za dość dużą mapę :] (no i napewno dającą więcej możliwości niż mapy w CoD4). Pojedynki snajperów 1v1 były urzekające na tej mapie,prawie jak w "Enemy at the Gates" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 759 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL