Dyplomacja. Klikaj!
Tekst GMa
Cytuj:
Graczy-kandydatów proszę o przygotowanie zgłoszenia i wysłanie go na poniższy e-mail, które zawierać będzie takie informacje jak:
1. Nazwę państwa jakim dany gracz chciałby grać.
2. Krótkie uzasadnienie: dlaczego właśnie tym krajem chciałbym grać (2-5 zdań).
3. Krótką charakterystykę tego kraju (przynależność do organizacji międzynarodowych oraz system politycznyny obowiązujący w danym kraju).
4. Opisać w kilku punktach cele, jakie gracz zamierza osiągnąć w danym państwie:
- międzynarodowe,
- polityki wewnętrznej: np. przeprowadzenie reform społecznych, zmiana konstytucji itp.
- naukowo-techniczno-militarne: np. wyprodukowanie bomby atomowej, program kosmiczny,
program budowy systemów militarnych (samemu lub we współpracy z innym państwem)
- inne (tu pozostawiam wolną rękę graczom).
5. Wymienić kraj rezerwowy, na wypadek gdyby okazało się, że kraj główny wybrany przez gracza z jakiś względów jest niedostępny, łącznie z opisem jak w punktach 2-4.
6. Podać nick pod jakim jest się zarejestrowanym na naszym forum.
O przyznaniu kraju nie będzie decydować data i godzina otrzymania przeze mnie zgłoszenia, a jakość podania i jego merytoryczna zawartość.
Adres, na który należy wysłać zgłoszenie:
start_gry@o2.pl
Wniosek powinien być dość obszerny. Najlepiej porządnie opisać swoje cele
Dawna dyplomacja startuje. Tutaj macie archiwum starej edycji która trwała bodajże 2 lata:
Archiwum Dyplo
Nowa będzie opierać się na tych samych zasadach. Prowadzimy własne państwo, jednak wymaga to od nas całkowitej znajomości tego kraju. Poziom jest naprawdę wysoki. Głupie wypowiedzi, czy kłótnie Kanclerz Angeli Merkel z Polskim Prezydentem, czy na przykład rozpoczęcie zbrojeń a'la Hearts of Iron są tępione i niszczone w zarodku. Gra wymaga od nas naprawdę zaangażowania, ale radość jest niesamowita. Knucie, granie dyplomacją, armią, gospodarką itd. całe państwo dla nas.
Po krótce o co chodzi: Wcielamy się w dane Państwo, te ze zgłoszenia, i po prostu opiekujemy się nim. Prowadząc linię rządu (na przykłądzie Polski, PO nie stanie się komunistyczne) oraz przyjętą politykę państwa (bo raczej Niemcy nagle nie podbiją Polski, a Chiny nie rzucą się na USA) osiągamy wyznaczone przez siebie Cele. Grając Polską na pewno chcielibyśmy zwiększyć jej autorytet na scenie międzynarodowej, lub rozwinąć ją gospodarczo. Możemy też knuć by wprowadzić swojego kandydata na stanowisko szefa KE, lub zgłosić do ONZ wniosek o sprawdzenie naszego sąsiada czy nie ma bomby atomowej na składzie, o której my nie wiemy a powinniśmy. Gra jest w 100% realistyczna. Wszelkie wydarzenia mają wysoki współćzynnik realizmu, a nasza nieudolność w rządzeniu powoduje zamieszki i interwencje innych państw zapewne, zaś dobre reformy, wzrost potęgi. Gra naprawdę warta polecenia chociaż nie posiada ŻADNEJ grafiki. Idealny sposób na dokształcenie, a także miłe spędzenie czasu podczas zabawy w Niemcy, Francje czy Turcję ; ] (Czy wiedzieliście, że przeciętny Turek puszcza bąki osiągające 70 decybeli? Szok)
REGULAMIN GRY