Teraz jest 10 lis 2024, 19:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 wrz 2004, 01:16 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
dzis przypadek z serii:
Duzy (sklep) moze bardziej cie olac..
Cytuj:
Moje boje z SIRIUS.pl , Colin_MC 16/09/04 14:57
Witam. Muszę poskarżyć się na obsługę klienta w firmie Sirus.pl, chodzi o reklamację karty Radeon 9700Pro. Kartę wysłałem 6 kwietnia ponieważ zaczęła generować artefakty. Karty nie kręciłem(aha, to był ten egzemplarz, który był testowany na Frazie. Wszystkie numery się zgadzają), więc myślałem że sprawa będzie prosta(naprawa karty lub wymiana na nową)
Jakże się jednak myliłem...
Moim zdaniem karta karta jest z prywatnego importu, dlatego ten cały problem. Jakbym SIRIUS kupił ją normalnie u dystrybutora, to nie było żadnego problemu. Najgorsze jest to, że będę chyba musiał oddać sprawę do sądu, ponieważ mimo obiecania PIH-owi że kartę dostanę do 15 września, nic na to nie wskazuje, że się to stanie. Raz nawet dostałem odpowiedź, że PIH-u się SIRIUS nie boi... OJ, co to za firma? Nie słyszeli, że jeden zadowolony klient, przysparza 2 klientow, a JEDEN niezadowolony klient powie o problemach, 10 innym potencjalnym klientom?

Od początku kazano mi się kontaktować z szefem serwisu Sirius.pl Sp. z o.o. - panem Kazimierzem Skudlarskim. Oto część co ciekawszych fragmentów listów od tego Pana:

1) 12 maja
"Witam - niestety musimy uzbroic sie w cierpliwosc
GB nie realizuje serwisów w POlsce dlatego z pewnoscia przedłuzy okres naprawy gwarancyjnej - prosze si e kontaktowac w przedmiotowej sprawie tylko ze mna"

2) 24 maja
"stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce
cotygodniowe bluzgi.... :)
mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu"

3) 14 czerwca
na pytanie co z kartą? - "juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce"

4) 21 czerwca(miał do mnie zadzwonić po 14-ym)
"przepraszam :)
ale nie zrobiłem tego celowo - po prostu od piatku mialem urlop - dzis postaram sie zadzwonic"

5) 1 lipca
"ma nadzieje ze cala sprawa znajdzie swoj finał wkrótce - czekam na odpowiedz
od Gigabyte juz ponad miesiac."
6) 6 lipca(zaczynałem się wkurzać i postraszyłem, że oddam sprawę do PIH-u)

"nikt nie lekcewazy Panskich maili :( ) mialem 5 dniowa przerwe w pracy ( z powodu awarii lacza) dzwonielm do Pana - rozmawialem z mama i myslalem ze jasno przedstawilem nasze stanowisko
Rozumie ze Pan czeka niewymiernie dugo , jednakze jest szansa na wymiane karty na wyzszy model (9800Pro) i dlatego wstrzymujemy sie z decyzja...
jezeli nie odpowiada Panu forma zalatwienia sprawy przez maila... prosze o informacje na jaki adres mamy wysac informacje pisemna
oczywiscie nie omieszkamy przeslac kopii do wlasciwego nam oddzialu PIH"
oraz
"termin sprawy ustala GB nie ja - ja sie staram ale słobo mi to idzie z przyczyn niezaleznych ode mnie"

7) 16 lipca(miałem nadzieję , że wszystko będzie OK, a karta miała niby być do końca lipca)
"tez wierze w to, GB odpisal wczoraj ze karty co prawda sa jeszce w Holandii ale maja zdazyc"
oraz
"czy mógłby Pan przetłumaczyć dokładniej bo nie mogę zrozumieć,ten
fragment "ale mają zdążyć?" ( moje pytanie)
"do ustalonego terminu - 31/07"

8) 4 sierpnia

Witam. Chyba jest Pan na tyle poważny, żeby nie udawać strusia?
Brakło już pomysłów na wykręty? (przypominam, karta miała być do końca lipca, a wykręt z L4 to kpina, pytałem się na GG pracownika o imieniu Łukasz i mówił, że Pan Kazimierz jest w pracy, ale nie ma czasu by mi odpisać) - heh, jeszcze pisze, że mój mail był primitywny. Jakby był w takiej sytuacji, też już pewnie by stracił cierpliwość.

"Witam
odpisze tylko z szacunku do Pana osoby,
bo normalnie na tak prymitywnego maila nie pisałbym.
Aktualnie przebywam na L4 - dzis rano jestem w firmie
tylko z powodów zwolnienia własnie,
co do Pana karty napewno nie musze chowac głowy w piasek - mam nadzieje ze
uciesze Pan jaka pozytywna wiadomoscia po powrocie
Pozdrowienia"

9) 4 sierpnia - cd perypetii :-(

"to nie sprawa moja czy kogos innego
to sprawa GB a tylko ja moge sobiwe pozwolic sobie na pisanie - podobnych to tego jakiego otrzymałem - prymitywnych maili do nich...
robiłęm wszystko zeby do konca lipca sprawa miala final
bo twez GB tak informował

kazo
jezeli nei bedzie odzewu od nich w rozsadnym terminie
po prostu wydamy Panu cos z magazynu..moze 9800SE
jednakze to problem bo jak Pana karta wroci inna(9800Pro a nie 9700 np) to na moim magazynie bedzie luka i "niczyja " karta, ktorej nie bede mogl sprzedac" -

(MÓJ TEKST DOPISANY TERAZ) CO MNIE TO WSZYSTKO OBCHODZI? WIDAĆ, Z TEGO, ŻE KARTA JEST PRZEMYCANA. BEZCZELNOŚĆ, BY PROPONOWAĆ KARTĘ GORSZĄ NIŻ MIAŁEM - 9800SE TO PRZECIEŻ 4 potokowiec.

10) 18 sierpnia - już po zgłoszeniu sprawy do PIH-u

"Witam
sposob załtwienia przez Pana sprawy, poprzez powiadomienie Inspekcji
Handlowej nie jest postrzegany przez mnie jako coś profesjonalnego.
Po wizycie tychże Pan - prosze oczekiwac ode mnie
jedynie oficjalnych informacji na pismie, gdyz tylko w ten sposob bede się juz Panem kontaktował pierwsza z nich zostanie Panu dostarczona ok 10 wrzesnia"

oraz

"tak sie sklada, iż konczac nasza zupelnie juz bezsensowna dywagacje chcailemsie przedstawic..
oraz podac funkcje , ktora piastuje w firmie....
ale i te fakty Pan otrzyma w pismie przewosnim od PIH - wiec doprawdy
szkoda naszych nerwów :)

kazo
i prosze darowac sobie cudzysłowa przy nazwie
Sirius jak i przy słowie przywiezione. Wydaja sie byc całkowicie nei na miejscu i nie swiadcza doberze o ich autorze. Ale to tylko moje zdanie.Jak pisałem nie obawiam sie PIH - bo wszystkich klientów szanuje o wiele bardziej niz kazda taka komisyje - a oficjalna odpowiedz dostanie Pan własnie od przedstawicieli niniejszej inspekcji.Mma nadzieje jednak, iz do tego czasu cała sprawa zakonczy sie pomyslnie..

Zacytuję jeszcze raz : "..JAK PISAŁEM NIE OBAWIAM SIĘ PIH.."
PROFESJONALIZM? Jaki PROFESJONALIZM? Zacytuję to co napisałem:

"Jeśli oszukiwanie klientów,poprzez dawanie pustych słów i terminów,
uważa Pan za profesjonalizm to gratuluję samopoczucia.Niestety ja jestem po drugiej stronie "barykady" i kłamstwo jest dla mnie kłamstwem a nie chwytem marketingowym.
Skargę do PIH napisałem po "ostatecznym terminie" wyznaczonym przezPana, bo "profesjonalne" firmy załatwają takie sprawy w ciągu
miesiąca.Nawet jeśli sprzedają tak jak "Sirius" towary
"przywiezione" w teczce z zagranicy.
Ja już staciłem nadzieję na "profesjonalne" załatwienie sprawy,jak
nie będę miał wyjścia, wystąpię z pozwem do sądu.

12) Wiadomość dzisiejsza, czyli z 16.09

"Witam
jezeli Pan chce ze mna korespondowac - prosze o oficjalne pismo!
Pozdrowienia,
Kazimierz Skudlarski, dział handlowy
Sirius.pl sp. z o.o
oddział
34-100 Wadowice, ul.Putka 5
tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,
wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn


Pan Kazimierz Skudlarski, szef serwisu, członek zarządu firmy Sirius.pl Sp. z o.o. ma czelność, zwodzić klienta ponad 5 miesięcy, później po kontroli PIH-u zobowiązuje się pisemnie(dnia 30.08.2004) do wymienienia karty na nowy, sprawny produkt, po wcześniejszym poinformowaniu drogą mail'ową - później tego nie dotrzymuje( PO RAZ KOLEJNY). OLEWA PIH, czego się nawet nie wstydzi i się tym chwali.
Nie pozostaje mi nic innego jak skierować sprawę do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej lub później na drodze cywilno-prawnej przed sądem powszechnym.

Przepraszam za częste używanie dużych liter, liczę na zrozumienie, ponieważ każdy na moim miejscu by się napewno przynajmniej wzburzył(jeśli nie gorzej...)
ODRADZAM KUPOWANIE w sirius.pl
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.
Pozdrawiam - Krzysztof Hukałowicz

P4 2.4C@3.3/P4P800D/2x512DDR
Geil Dual500/R9800PRO/LCD
SONY HX73

wiecej tu:
http://twojepc.pl/boardPytanie78788.htm polecam prejzec linki w tekscie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 02:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Mariola upss Okota powycinaj lepiej nazwiska, bo się ktoś przyczepi. Wiesz ochrona danych osobowych i takie tam duperele ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 02:59 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
???
nie stosuje sie w tym przypadku :lol:
jak bym podal adres domowy....
a tak nazwiska sprzedawcow sa na stronach www
aha
komputronik tez robi takie walki... ale jakos mniej i namniejsza skale... :lol: (przeczytalem tak w linkach w tekscie...)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 03:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Prawda jest taka, że lepiej żeby się nic nie psuło :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 09:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Okota napisał(a):
komputronik tez robi takie walki... ale jakos mniej i namniejsza skale... :lol: (przeczytalem tak w linkach w tekscie...)


Mógłbym prosić namiar na wałki komputronika? Współpracuje trochę z nimi i chciałbym poprostu wiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 11:34 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
chocby:
http://www.frazpc.pl/b/80353
tam na forum poszukaj.. jest ponoc wiecej...
Cytuj:
omputronik i reklamacja - szwindel?

kwestia wygląda następująco
reklamowałem kartę graficzną GeForce4 Ti-4200-8x Leadtek Winfast A280LE TD-128 ViVO BOX w Komputroniku. Nie dość, że przekroczyli termin 14-dniowy to jeszcze poinformowali mnie e-mailem o zmianie statusu tj. przekazaniu do przesyłki karty o tym samym symbolu (czyli przypuszczałem, że naprawionej). Po odebraniu przesyłki okazało się, że nie dość, że otrzymałem inny model karty Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis, to jeszcze jest to karta dość "mocno" używana co widać po samym laminacie i cooolerze. Ponadto nie posiada ViVo i oprócz sterowników nie ma nic na wyposażeniu. W poprzedniej karcie miałem pakiet oprogramowania włącznie z grami. Oczywiście teraz brak kontaktu. Co robić? Czuję się zrobiony w przysłowiowego... I to bez żadnej informacji o zamianie karty. Totalna olewka klienta czy co? Poradźcie



oraz:
http://www.wgk.com.pl/forum/index.php?c=6

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2004, 10:19 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2003, 07:19
Posty: 252
Widze że Sirius staje się coraz bardziej sławniejszy :lol: , ja też miałem "przejścia" z tym pseudo-sklepem (dot. wymiany pamięci na działające - również zwodzili mnie bezczelnie przez pewien czas :evil: ) i oczywiście sprawe mogłem załatwiać tylko z "profesjonalistą" panem Skudlarskim :lol: ...

Mahalo.

_________________
Obrazek
"AEQUAM MEMENTO REBUS IN ARDVIS
SERVARE MENTEM"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2004, 23:36 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
heheheh
sirius sie ukrywa!
Cytuj:
Wysłany: 2004-10-01, 15:28 Sirius.pl - coś o tym znowu

ciekawa sprawa... szukam od kilku dni Radka 9800Pro 256MB/256bit i znalazłem niby ofertę w sklepie internetowym sklep.ocm.pl i niby nic dziwnego, piszę do gostka, czy mają napewno te karty (bo w cenniku oczywiście są) a pan mi odpisuje, że niestety nie ma i nie będzie.

A mail od kogo??

wkleję całą stopkę

Kazimierz Skudlarski, dział handlowy

Sirius.pl sp. z o.o

oddział
34-100 Wadowice, ul.Putka 5
tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,
wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn



super, co? teraz do Społem pójdziesz po chleb a na paragonie będzie Sirius.pl

chyba nie wolno tak robić zdaje się. Tym bardziej, że na sklep.ocm.pl nie ma słowa o siedzibie firmy - nic. tylko gg i numery telefonów.

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Maverick

hehehe sklep.ocm.pl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2004, 04:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Odbijając piłeczkę, które sklepy polecacie? Włąśnie chciałem kupić Audigy 2. Ktoś miał kontakty z http://abitech.pl/ ? Wygląda sensownie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2004, 20:35 
Offline

Dołączył(a): 29 wrz 2003, 18:51
Posty: 872
Lokalizacja: Koszalin
CloneTrooper napisał(a):
Odbijając piłeczkę, które sklepy polecacie? Włąśnie chciałem kupić Audigy 2. Ktoś miał kontakty z http://abitech.pl/ ? Wygląda sensownie.


Z tego co weim Abitech mam wysokie ceny. Czy dalej tak jest, to nie wiem.

_________________
Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2004, 21:29 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
sprawdzony sklep polecam:
http://www.tronix-computers.pl/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 paź 2004, 09:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
http://www.apollo.pl

Zawsze tam kupuje sprzęt.

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2004, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2002, 19:14
Posty: 496
Lokalizacja: Z Frontu
Hmm jesli ktos cos ma do Komputronika moze poskarzyc sie samemu Prezesowi,zapewniam ze sprawa zostanie zalatwiona pozytywnie.

_________________
Life Is A Bullet
War Is Hell


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2004, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2004, 18:08
Posty: 209
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
ja osbiscie kupilem calego kompa (skladalem) w siriusie + bezprzewodowy lan i powiedzialem ze zalezy mi na czasie to wyslali mi najpierw w jednej paczce kompa pozniej jak dostali router i adaptery to doslali -to na plus- druga sprawa to ze dostalem graficzna popsuta w sensie po prostu miala popsute ramy i szly straszne artefakty juz na samym starcie. Wiec zostal wykonany jeden tel potem drugi i pan powiedzial ze wysla i ze jak ja dostane i bedzie wszystko dzialac to mam dopiero wyslac im to zla na ich koszt wszystko szlo szybko i sprawnie a chodzilo wtedy o karte wcale nie z najwyzszej polki wiec to tez -na plus-.
Pozniej szukalem po calym swoim wojewodztwie radka 9800pro ale koniecznie na r360 ale panowie sprzedawcy sie wycwanili i probowali sie za wszelka cene pozbyc starzych modeli i zostal mi sirius sprawdzony juz wczesniej przy kupnie kompa. Wiec poszedl tel bo na gg to nie zabardzo sie dogadac z nimi mozna bo ci co tam siedza to chyba nie wiedza jakiego koloru jest laminat na r9800 a co dopiero rdzen ale zadzwonilem czy meilowalem nie pamietam za bardzo juz, dogadalem sie ,zlozylem zamowienie przez www ,przy kazdej mozliwej okazji pisac ze chce tylko i wylacznie karte na nowym rdzeniu r360 i zaden inny mnie nie interesuje ale przyszla taka jaka miala wiec ja osobiscie nie moge zlego slowa powiedziec na sirius
Z kolei mojemu kumplowi ktoremu popsul sie radek 9700 pro kupiony w siriusie i tu pojawil sie problem poniewaz nie sa juz w sprzedazy wiec sama wymiana potrwala pare tyg ale wymienili mu za to na his iceq radeon 9800pro 256 drr wiec tu tez pozytyw

Chcialbym rowniez wypowiedziec sie w kwesti tamtej akcji z gigabytem/siriusem uwazam ze w takiej sytuacji sklep jest na straconej pozycji wcale ich nie usprawiedliwiam ale bo za dlugo to trwalo i powinni juz narazic siebie na straty niz to ciagnac ale coz...

i jeszcze jezeli ktos oczekuje np. zwrotu kasy za karte za ktora dal np. 2000zl i po ponad roku uzytkowaniu chce tyle kasy ile dal albo karte ktora kosztuje tyle co tamta wtedy to jest chyba chory.

sory za ewentualne bledy

pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2004, 23:19 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
co to znaczy chory???
wez sobie poczytaj cos o prawach konsumenta najpierw a potem pisz tu... :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL