Duzy (sklep) moze bardziej cie olac..
Moje boje z SIRIUS.pl , Colin_MC 16/09/04 14:57
Witam. Muszę poskarżyć się na obsługę klienta w firmie Sirus.pl, chodzi o reklamację karty Radeon 9700Pro. Kartę wysłałem 6 kwietnia ponieważ zaczęła generować artefakty. Karty nie kręciłem(aha, to był ten egzemplarz, który był testowany na Frazie. Wszystkie numery się zgadzają), więc myślałem że sprawa będzie prosta(naprawa karty lub wymiana na nową)
Jakże się jednak myliłem...
Moim zdaniem karta karta jest z prywatnego importu, dlatego ten cały problem. Jakbym SIRIUS kupił ją normalnie u dystrybutora, to nie było żadnego problemu. Najgorsze jest to, że będę chyba musiał oddać sprawę do sądu, ponieważ mimo obiecania PIH-owi że kartę dostanę do 15 września, nic na to nie wskazuje, że się to stanie. Raz nawet dostałem odpowiedź, że PIH-u się SIRIUS nie boi... OJ, co to za firma? Nie słyszeli, że jeden zadowolony klient, przysparza 2 klientow, a JEDEN niezadowolony klient powie o problemach, 10 innym potencjalnym klientom?
Od początku kazano mi się kontaktować z szefem serwisu Sirius.pl Sp. z o.o. - panem Kazimierzem Skudlarskim. Oto część co ciekawszych fragmentów listów od tego Pana:
1) 12 maja
"Witam - niestety musimy uzbroic sie w cierpliwosc
GB nie realizuje serwisów w POlsce dlatego z pewnoscia przedłuzy okres naprawy gwarancyjnej - prosze si e kontaktowac w przedmiotowej sprawie tylko ze mna"
2) 24 maja
"stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce
cotygodniowe bluzgi....
mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu"
3) 14 czerwca
na pytanie co z kartą? - "juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce"
4) 21 czerwca(miał do mnie zadzwonić po 14-ym)
"przepraszam
ale nie zrobiłem tego celowo - po prostu od piatku mialem urlop - dzis postaram sie zadzwonic"
5) 1 lipca
"ma nadzieje ze cala sprawa znajdzie swoj finał wkrótce - czekam na odpowiedz
od Gigabyte juz ponad miesiac."
6) 6 lipca(zaczynałem się wkurzać i postraszyłem, że oddam sprawę do PIH-u)
"nikt nie lekcewazy Panskich maili
) mialem 5 dniowa przerwe w pracy ( z powodu awarii lacza) dzwonielm do Pana - rozmawialem z mama i myslalem ze jasno przedstawilem nasze stanowisko
Rozumie ze Pan czeka niewymiernie dugo , jednakze jest szansa na wymiane karty na wyzszy model (9800Pro) i dlatego wstrzymujemy sie z decyzja...
jezeli nie odpowiada Panu forma zalatwienia sprawy przez maila... prosze o informacje na jaki adres mamy wysac informacje pisemna
oczywiscie nie omieszkamy przeslac kopii do wlasciwego nam oddzialu PIH"
oraz
"termin sprawy ustala GB nie ja - ja sie staram ale słobo mi to idzie z przyczyn niezaleznych ode mnie"
7) 16 lipca(miałem nadzieję , że wszystko będzie OK, a karta miała niby być do końca lipca)
"tez wierze w to, GB odpisal wczoraj ze karty co prawda sa jeszce w Holandii ale maja zdazyc"
oraz
"czy mógłby Pan przetłumaczyć dokładniej bo nie mogę zrozumieć,ten
fragment "ale mają zdążyć?" ( moje pytanie)
"do ustalonego terminu - 31/07"
4 sierpnia
Witam. Chyba jest Pan na tyle poważny, żeby nie udawać strusia?
Brakło już pomysłów na wykręty? (przypominam, karta miała być do końca lipca, a wykręt z L4 to kpina, pytałem się na GG pracownika o imieniu Łukasz i mówił, że Pan Kazimierz jest w pracy, ale nie ma czasu by mi odpisać) - heh, jeszcze pisze, że mój mail był primitywny. Jakby był w takiej sytuacji, też już pewnie by stracił cierpliwość.
"Witam
odpisze tylko z szacunku do Pana osoby,
bo normalnie na tak prymitywnego maila nie pisałbym.
Aktualnie przebywam na L4 - dzis rano jestem w firmie
tylko z powodów zwolnienia własnie,
co do Pana karty napewno nie musze chowac głowy w piasek - mam nadzieje ze
uciesze Pan jaka pozytywna wiadomoscia po powrocie
Pozdrowienia"
9) 4 sierpnia - cd perypetii
"to nie sprawa moja czy kogos innego
to sprawa GB a tylko ja moge sobiwe pozwolic sobie na pisanie - podobnych to tego jakiego otrzymałem - prymitywnych maili do nich...
robiłęm wszystko zeby do konca lipca sprawa miala final
bo twez GB tak informował
kazo
jezeli nei bedzie odzewu od nich w rozsadnym terminie
po prostu wydamy Panu cos z magazynu..moze 9800SE
jednakze to problem bo jak Pana karta wroci inna(9800Pro a nie 9700 np) to na moim magazynie bedzie luka i "niczyja " karta, ktorej nie bede mogl sprzedac" -
(MÓJ TEKST DOPISANY TERAZ) CO MNIE TO WSZYSTKO OBCHODZI? WIDAĆ, Z TEGO, ŻE KARTA JEST PRZEMYCANA. BEZCZELNOŚĆ, BY PROPONOWAĆ KARTĘ GORSZĄ NIŻ MIAŁEM - 9800SE TO PRZECIEŻ 4 potokowiec.
10) 18 sierpnia - już po zgłoszeniu sprawy do PIH-u
"Witam
sposob załtwienia przez Pana sprawy, poprzez powiadomienie Inspekcji
Handlowej nie jest postrzegany przez mnie jako coś profesjonalnego.
Po wizycie tychże Pan - prosze oczekiwac ode mnie
jedynie oficjalnych informacji na pismie, gdyz tylko w ten sposob bede się juz Panem kontaktował pierwsza z nich zostanie Panu dostarczona ok 10 wrzesnia"
oraz
"tak sie sklada, iż konczac nasza zupelnie juz bezsensowna dywagacje chcailemsie przedstawic..
oraz podac funkcje , ktora piastuje w firmie....
ale i te fakty Pan otrzyma w pismie przewosnim od PIH - wiec doprawdy
szkoda naszych nerwów
kazo
i prosze darowac sobie cudzysłowa przy nazwie
Sirius jak i przy słowie przywiezione. Wydaja sie byc całkowicie nei na miejscu i nie swiadcza doberze o ich autorze. Ale to tylko moje zdanie.Jak pisałem nie obawiam sie PIH - bo wszystkich klientów szanuje o wiele bardziej niz kazda taka komisyje - a oficjalna odpowiedz dostanie Pan własnie od przedstawicieli niniejszej inspekcji.Mma nadzieje jednak, iz do tego czasu cała sprawa zakonczy sie pomyslnie..
Zacytuję jeszcze raz : "..JAK PISAŁEM NIE OBAWIAM SIĘ PIH.."
PROFESJONALIZM? Jaki PROFESJONALIZM? Zacytuję to co napisałem:
"Jeśli oszukiwanie klientów,poprzez dawanie pustych słów i terminów,
uważa Pan za profesjonalizm to gratuluję samopoczucia.Niestety ja jestem po drugiej stronie "barykady" i kłamstwo jest dla mnie kłamstwem a nie chwytem marketingowym.
Skargę do PIH napisałem po "ostatecznym terminie" wyznaczonym przezPana, bo "profesjonalne" firmy załatwają takie sprawy w ciągu
miesiąca.Nawet jeśli sprzedają tak jak "Sirius" towary
"przywiezione" w teczce z zagranicy.
Ja już staciłem nadzieję na "profesjonalne" załatwienie sprawy,jak
nie będę miał wyjścia, wystąpię z pozwem do sądu.
12) Wiadomość dzisiejsza, czyli z 16.09
"Witam
jezeli Pan chce ze mna korespondowac - prosze o oficjalne pismo!
Pozdrowienia,
Kazimierz Skudlarski, dział handlowy
Sirius.pl sp. z o.o
oddział
34-100 Wadowice, ul.Putka 5
tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,
wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn
Pan Kazimierz Skudlarski, szef serwisu, członek zarządu firmy Sirius.pl Sp. z o.o. ma czelność, zwodzić klienta ponad 5 miesięcy, później po kontroli PIH-u zobowiązuje się pisemnie(dnia 30.08.2004) do wymienienia karty na nowy, sprawny produkt, po wcześniejszym poinformowaniu drogą mail'ową - później tego nie dotrzymuje( PO RAZ KOLEJNY). OLEWA PIH, czego się nawet nie wstydzi i się tym chwali.
Nie pozostaje mi nic innego jak skierować sprawę do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej lub później na drodze cywilno-prawnej przed sądem powszechnym.
Przepraszam za częste używanie dużych liter, liczę na zrozumienie, ponieważ każdy na moim miejscu by się napewno przynajmniej wzburzył(jeśli nie gorzej...)
ODRADZAM KUPOWANIE w sirius.pl
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.
Pozdrawiam - Krzysztof Hukałowicz
P4 2.4C@3.3/P4P800D/2x512DDR
Geil Dual500/R9800PRO/LCD
SONY HX73
polecam prejzec linki w tekscie...