PolipUFO napisał(a):
do odblokowań ucząc się na własnym błędzie sugeruje zostawiać ostatnie odblokowania z NS tylko do odblokowań polowych w przeciwnym razie można utknąć jak mi się to zdarzyło z drugim "stosem" dla żołnierza wsparcia gdzie wykorzystując jak się teraz okazało całą pulę punktów odblokowań strzelba Clark i inne dodatki z tego stosu są już poza moim zasięgiem
Dokładnie. Ja tak zrobiłem i w teraz widzę, że to było mądre xD. Co prawda da się obejść bez niektórych dodatków z NSa, jak wabik na snajpera (w ciągu tych kilkuset godzin spędzonych nad grą nie pamiętam, bym kiedykolwiek widział, jak ktoś tego używał), nowych butów czy dodatkowej rakiety, no ale zawsze...
PolipUFO napisał(a):
W praktyce mimo posiadanych wielu punktów odblokowania polowego odblokujemy pierwszy dostępny zaraz po globalnym pozostałe pozostaną już nie dostępne ;(
To nie jest łupie w sumie, w początkowej fazie gry te unlocki polowe pozwalały na zasmakowanie nieco lepszego sprzętu
. W BC2 mi tego brakuje nieco, zresztą jest spoooro rzeczy w Bad Company 2, których brakuje mi z 2142, ale to już rozmowa na inny temat.
PolipUFO napisał(a):
Co do gry z mikrofonem niweluje ona potrzebę zgłaszania "wrogów" do systemu battleNet co zaniedbuje i tak większość graczy
Nieprawda. Nikt Ci nie zabroni przecież jednocześnie spotować wrogów i zgłaszać ich mikrofonem. W dodatku kliknięcie tych 2 przycisków jest o wiele szybsze niż mówienie "Ej! Tam! Patrzcie! Widzę wroga! O tam przy tym dwupiętrowym domu koło muru, chodźcie go zabijmy". Zresztą mikrofonem mówisz tylko do osoby, z którą gadasz, a spot jest dla całej drużyny
.
PolipUFO napisał(a):
nie wiem czy ma to wpływ na punkty za asystę
Nie. Trochę szkoda w sumie. W BC2 już są za to punkty, ale za to tam system spotowania jest strasznie ułomny xD.
PolipUFO napisał(a):
ale siedząc za kokpitem każde zgłoszenie wrogiego śmigłowca czającego się za ogonem potrafi zaważyć nad być albo nie być "ślepego" pilota
Ta, strasznie nie lubię gdy gunner nie zgłasza dostrzeżonych pojazdów, a w szczególności wrogich gunshipów. Jak ktoś jest super pr0, to sobie poradzi, ale ogół wrogi gunship na ogonie to pewna śmierć.