Teraz jest 15 sie 2018, 15:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Looking for PCW
PostNapisane: 7 lis 2006, 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2005, 19:27
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czy ten temat tutaj pasuje, ale moze jednak nikomu nie bedzie zawadzal, a w przyszlosci moze i inni skorzystaja :wink: BF2142 dopiero co ruszyl i nie wiem, ktore klany maja sklad, ktore nie oraz czy preferuja gre z unlockami czy bez. Jako, ze mamy w czwartek mecz w CB to szukamy kogos na sparing na jutro (sroda). Godzina 21. Z naszej strony bylby Belgrad. Z UNLOCKAMI. Mamy serwer, mozemy zagrac i na czyims, bez roznicy. 8vs8.

Kontakt: #spqr.pl badz gg:2131959, zeby tu balaganu nie robic.

Jak ktos sie odezwie to zedytuje posta i dam o tym znac.

P.S. Jezeli temat jest nieodpowiedni to przepraszam za zasmiecanie forum i prosze o usuniecie wtedy tego tematu.

Edit: Przeciwnik znaleziony. Dziekuje :wink:

_________________
"Zabił (L)egionista smoka... Smocza śmierć-rycerska rzecz"
Team SPQR | #spqr.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2006, 13:50 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Takie troszkę pytanie offtopowe. A mianowicie - dlaczego chcecie grać Z unlockami skoro na tą chwilę standardem jest BEZ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2006, 19:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2005, 19:27
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Dlaczego uznales, ze standardem jest "bez" :?: Taki standard byl w BF2. Teraz niekoniecznie. Polowa osob w CB w komentarzach apropo turnieju wypowiada sie, ze woli grac z unlockami.

W naszym wypadku zadecydowalo to, ze wyzwalismy 2 klany "bez unlockow" i nikt nie przyjal. Wyzwalismy 2 klany "z unlockami" i po godzinie mecz byl juz potwierdzony. Zalezalo nam poprostu na grze.

Jezeli chodzi o moje osobiste zdanie i wiekszosci graczy FSPQR to uwazamy, ze gra bez granatow, min, c4 i innych tego typu rzeczy, ktore w BF2 byly podstawa, traci swoj klimat. Robi sie z tego typowa strzelanka. Dopoki nie ma zadnego moda, ktora pozwala grac z kilkoma podstawowymi unlockami, wolimy grac ze wszystkmi odblokowanymi niz grac w Counter Strike`a z Mechem.

_________________
"Zabił (L)egionista smoka... Smocza śmierć-rycerska rzecz"
Team SPQR | #spqr.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2006, 00:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
fakt ze EA sie popisala unlockami ale gry prawie nie zmieniaja, jak dzialsz bez to z tylko bedzie latwiej ...

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL