Teraz jest 23 lis 2024, 03:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 00:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2006, 02:17
Posty: 256
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawę ticketów można regulować w dwojaki sposób:
- ustawiając mapy 16, 32, 64 (tickety w przybliżeniu 100, 200, 300)
- zmieniając ticket ratio (na rankingowych serwach może być tylko 100, a na CB np. jest 200)

Więc jeżeli byśmy chcieli mieć mapy 16-stki, a ticketów z 200-300, to trzeba by było ticket ratio ustawić na 200-300, a to niestety na rankingowych jest niedozwolone. Na razie jednak nie chcemy tracić serwera rankingowego, więc ilość ticketów można zwiększać tylko przez zwiększenie map.


Ale to co pisze Zar2Roc mi się podoba. Mogłyby być po dwie rundy na mapę (raz PAC, raz EU), z tymże camp byłby 64, a inne 16 lub 32. Jak serwer stanie z powrotem (mam nadzieje, że jutro) to się pomyśli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 12:59 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2007, 16:26
Posty: 575
Camp Gibralatar 64 sloty.... juz to sobie wyobrazam... 1 żołnierz na 0.5metra kawadratowego mapy :P Na Campie, zeby sie logicznie dalo grac, to maks. 32 graczy...

_________________
Obrazek
plaY^ | http://www.play-esports.pl | #pl4p @ QuakeNet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2005, 14:18
Posty: 118
Lokalizacja: United Kingdom
Ale ten server o ile sie nie myle ma 24 sloty. Co nie zmienia faktu ze na mapie 64 campie nie bylo tam dobreh rozgrywki. Roznica miedzy 32 a 64 Camp Gibraltar jest tylko w ticketach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 14:10 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2007, 22:35
Posty: 136
Ale jesli ustawisz mape na wiecej slotow to zwieksza sie jej rozmiar automatycznie... 8)

_________________
Call of Duty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 14:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Server ma 16 slotow, nie 24.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 14:44 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
ramzes707 napisał(a):
Ale jesli ustawisz mape na wiecej slotow to zwieksza sie jej rozmiar automatycznie... 8)


na Campie i tym podobnym chya raczej nie , ale na np. Verdun tak - no chyba , że ja jestem jakiś inny xD

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 19:29 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2007, 22:35
Posty: 136
Blizzard_ napisał(a):
ramzes707 napisał(a):
Ale jesli ustawisz mape na wiecej slotow to zwieksza sie jej rozmiar automatycznie... 8)


na Campie i tym podobnym chya raczej nie , ale na np. Verdun tak - no chyba , że ja jestem jakiś inny xD

Ok nie jestes inny, ale ja ci wyjasnie, bo moze nie jasno sie wyrazilem...
Jesli w configuracji map wpiszesz tak mapList.append Camp_Gibraltar gpm_cq 32 to mapa bedzie miala 5 punktow przejecia plus baza KPA.
Ale jesli dasz mapList.append Camp_Gibraltar gpm_cq 16 to na mapie zrobi sie baza KPA na pierwszym punkcie przejecia, a ostatni tak zwany oboz UE zostanie wyeliminowany.Czyli ze w ruinach bedzie ostatni na mapie punkt przejecia.
A jesli szukasz dowodu to wejdz na moj serwer tam wszystkie mapy masz pomniejszone, chyba ,ale napewno Camp jest tyci... :roll:

_________________
Call of Duty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 20:50 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Blizzard_, dobrze że mi przypomniałeś, verdun 16 to też fajna mapa

pzak napisał(a):
Ale to co pisze Zar2Roc mi się podoba. Mogłyby być po dwie rundy na mapę (raz PAC, raz EU), z tymże camp byłby 64, a inne 16 lub 32. Jak serwer stanie z powrotem (mam nadzieje, że jutro) to się pomyśli.

Dzięki, mam nadzieję że pomysł się szybko przyjmie i go wprowadzicie

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 00:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2006, 02:17
Posty: 256
Lokalizacja: Gdańsk
Serwer działa, a mapy są takie:
- Camp Gibraltar (64)
- Fall of Berlin (16)
- Camp Gibraltar (32)
- Tunis Harbour (16)
- Camp Gibraltar (16)
- Cerbere Landing (16)

4 rundy na mapę.

Enjoy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
hmmm, a mapki do NS mozna by bylo wrzucic Pawel?
bo mi sie strasznie bavaria podoba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 18:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Racja,chozia bawaria moglaby byc(jak raz byla to serw byl pelen,pozatym coraz wiecej ludzi ma ns).Przydalaby sie bawaria :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 19:31 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Ja bym prosił jeszcze o Verdun 16 i Bavarię (ale nie tytan)

Nigdy nam nie dogodzisz, pzak :P

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 21:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2006, 02:17
Posty: 256
Lokalizacja: Gdańsk
Nie stękać... Na razie tak jak jest, jest ok...

Późniaj pomyślimy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:24
Posty: 101
ramzes707 napisał(a):
Blizzard_ napisał(a):
ramzes707 napisał(a):
Ale jesli ustawisz mape na wiecej slotow to zwieksza sie jej rozmiar automatycznie... 8)


na Campie i tym podobnym chya raczej nie , ale na np. Verdun tak - no chyba , że ja jestem jakiś inny xD

Ok nie jestes inny, ale ja ci wyjasnie, bo moze nie jasno sie wyrazilem...
Jesli w configuracji map wpiszesz tak mapList.append Camp_Gibraltar gpm_cq 32 to mapa bedzie miala 5 punktow przejecia plus baza KPA.
Ale jesli dasz mapList.append Camp_Gibraltar gpm_cq 16 to na mapie zrobi sie baza KPA na pierwszym punkcie przejecia, a ostatni tak zwany oboz UE zostanie wyeliminowany.Czyli ze w ruinach bedzie ostatni na mapie punkt przejecia.
A jesli szukasz dowodu to wejdz na moj serwer tam wszystkie mapy masz pomniejszone, chyba ,ale napewno Camp jest tyci... :roll:


nie wszystkie 16 sa pomiejszone, tylko niektore ale to chyba zalezy od ustawien admina
(16 Campu)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2007, 18:10 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2007, 22:35
Posty: 136
WhiteDeath napisał(a):
ramzes707 napisał(a):
Blizzard_ napisał(a):
ramzes707 napisał(a):
Ale jesli ustawisz mape na wiecej slotow to zwieksza sie jej rozmiar automatycznie... 8)


na Campie i tym podobnym chya raczej nie , ale na np. Verdun tak - no chyba , że ja jestem jakiś inny xD

Ok nie jestes inny, ale ja ci wyjasnie, bo moze nie jasno sie wyrazilem...
Jesli w configuracji map wpiszesz tak mapList.append Camp_Gibraltar gpm_cq 32 to mapa bedzie miala 5 punktow przejecia plus baza KPA.
Ale jesli dasz mapList.append Camp_Gibraltar gpm_cq 16 to na mapie zrobi sie baza KPA na pierwszym punkcie przejecia, a ostatni tak zwany oboz UE zostanie wyeliminowany.Czyli ze w ruinach bedzie ostatni na mapie punkt przejecia.
A jesli szukasz dowodu to wejdz na moj serwer tam wszystkie mapy masz pomniejszone, chyba ,ale napewno Camp jest tyci... :roll:


nie wszystkie 16 sa pomiejszone, tylko niektore ale to chyba zalezy od ustawien admina
(16 Campu)

Ja mam wszystkie pomniejszone, a zadnych dodatkowych modyfikacji nie robilem...

_________________
Call of Duty


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL