Teraz jest 16 kwi 2024, 08:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lip 2007, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2006, 11:23
Posty: 35
Witam, od dłuższego czasu mam poważny problem grami na moim kompie. Wszystkie się tną z powodu zintegrowanej karty dźwiękowej w mojej płycie głównej. Wszystko przez takie bajerki jak EX. Nie znam się za bardzo na tym dla tego zakładam ten temat. Szukałem na forum ale czuje mały niedosyt informacji.
Zainteresowała mnie broszurka która dodana jest do gry Battlefield 2142 do tycząca karty dźwiękowej Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer. Wszytko cacy już prawie miałem brać a tam w wymaganiach sprzętowych pisze złącze PCI 2,1. Ja niestety mam płytę główną Asus P4C800-E delux ze zwykłymi złączami :/ Teraz muszę szukać takiej płyty dźwiękowej która mi spasuje do kompa. Najlepiej żeby odtwarzała wszystkie nowe formaty i bajerki EX, działała pod 5,1 i przyspieszała działanie gier bo to jest chyba najważniejsze. Po prostu szukam coś jak ten Sound Blaster X-fi tylko że pod moją płytę główną czyli pod szynę AGP (?? nie wiem czy dobrze to napisałem). Maxmymalną kwotę jaką mogę wydać jest 350-400zł. Sugerujcie się cenami allegro.
Proszę o pomoc... Będę wdzięczny za jakiekolwiek informację
Dziękuję i Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2007, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2007, 03:16
Posty: 399
Lokalizacja: Wałbrzych
Twoja płyta główna MUSI mieć wolne sloty PCI (są krótsze od złącza AGP). To są te sloty pod kartą graficzną (w Twoim przypadkiem pod złączem AGP)

CREATIVE SB X-Fi Xtreme Gamer - 265 zł

http://allegro.pl/item216954395_salon_c ... _wawa.html

PS: NIE EX tylko EAX...


Ostatnio edytowano 24 lip 2007, 19:28 przez Toniak.47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: