Teraz jest 22 paź 2020, 14:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: KOMP pod BF3
PostNapisane: 26 maja 2012, 00:50 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
Witam, jestem na kupnie nowego kompa. Oczywiście jak można sie domyslic to chodzi mi o sprzęt do gier.
Chcialbym sie was doradzic i prosic o propozycje sprzetów godnych uwagi.
Jak pisalem wczesniaj komp ma byc do gier (BF3 na full detalach :D:D:D) wiec nie potrzebne mi są rózne wejsc na plycie itd.
Komp ma byc mocny, wydajny i najlepiej jak najcichszy.

Chodzi mi o mniej wiecej taki zestaw:

Płyta głowna : - obsługa 4 rdzeni (najlepiej AMD)
- Pojemność pamięci - minimum 16 GB
- Ilość gniazd pamięci DDR III - 4

Procesor : 4 rdzenie

Pamiec RAM : minimum 6GB (wydajny)

Karta Graf. : i tu mam problem bo chcialbym jakac wydajną, niewiem od czego to zalezy ale poweidzmy
pamiec 1GB DDR5 264bity (chyba są drogie;p)

Zasilacz : mysle ze jakies dobre 500-600 W

Dysk : 320-500 GB (w zaleznosci czy ma to znaczenie na wydajnosc w grach)

Naped : jakis tani a dobry

Obudowa : znajde cos sam lub byle jaka za 50 zl nawet :D


Budżet: Max 1700-1800zl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2012, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
Cześć. Z moich wyliczeń wynika coś takiego:
1) procek - FX-4100 - ok 420 zł
2) płyta główna - ASUS M5A78L-M LX3 AM3 - ok 166 zł
3) ram - GOODRAM DDR3 8GB 1333MHz - ok 150 zł
4) zasilacz - ok 120-130 zł
5) dysk ( 320 GB ) - ok 170 zł
6) karta graficzna - GTX 560, ale w wersji zwykłej nie Ti ( lepiej dołożyć parę złotych i kupić wersję Ti + 100 zł )- ok 750 zł
Wychodzi prawie 1800 zł. Do Ultra nie starczy, ale do High ( wyłączając AA ) na pewno ( co wy macie z tym graniem na full detalach to ja nie wiem ).

PS. Koszty skrócone do minimum według Twoich zaleceń

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2012, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2010, 12:19
Posty: 114
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kup sobie ps3 taniej wyjdzie i pograsz bez problemu, na porządnego kompa będziesz musiał sporow wydać i nie masz co liczyć że za 1800zl będzie grało się komfortowo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012, 00:23 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
magik-thc napisał(a):
Kup sobie ps3 taniej wyjdzie i pograsz bez problemu, na porządnego kompa będziesz musiał sporow wydać i nie masz co liczyć że za 1800zl będzie grało się komfortowo.


Hmmm... z tego co wiem to serwery BF3 na PS3 sie sypią i maja je calkowicie zamknac, ale to nie jest pewna informacja, poprostu gdies wyczytalem. Mam PS3 ale gram na nim w gry typowo na konsole a nie w FPS-y.

Druga sprawa to niewiem kolego czy wiesz ale duzo sprzetów i podzespołów do pieca spadło z cen wiec wedlug mnie za 1800zl mozna zlozyc kompa ktory bedzie wystarczajacy na dzisiejsze czasy. Przykladem jest np. zestaw ktory przedstawil kolega nad twoim postem. Pozdrawiam

Wracając do tematu jaką byście polecili karte graficzną?? Żeby była wydajna!!! Cena 500-600zl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
Dałem Ci zestaw do 1800 zł z kartą graficzną.
adrianpop16 napisał(a):
6) karta graficzna - GTX 560, ale w wersji zwykłej nie Ti ( lepiej dołożyć parę złotych i kupić wersję Ti + 100 zł )- ok 750 zł

Ps. Za 500 - 600 zł to nie będzie żadna dobra karta graficzna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012, 17:00 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
adrianpop16 napisał(a):
Dałem Ci zestaw do 1800 zł z kartą graficzną.
adrianpop16 napisał(a):
6) karta graficzna - GTX 560, ale w wersji zwykłej nie Ti ( lepiej dołożyć parę złotych i kupić wersję Ti + 100 zł )- ok 750 zł

Ps. Za 500 - 600 zł to nie będzie żadna dobra karta graficzna.


Czyli ta karta "GTX 560 Ti" to najlepszy wybor w tej granicy cenowej?? ( 750zl )

P.S I mam jeszcze pytanko co do procka FX-4100, wyczytalem ze Phenom II X4 965 Black edition jest lepszy !!! Czy to prawda ?? Bo znalazlem w podobnej cenie co FX


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2012, 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
Weź lepiej Phenoma. Podkręcisz go poprzez mnożnik. A ta karta za 750 zł to samo GTX 560. Warto dołożyć do wersji GTX 560Ti.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, 02:15 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
A co myslisz o tej karcie ?? Wiem ze jest gorsza od tej co ty proponujesz ale narazie mam ograniczony budzet.
Z czasem wymienie podzespoly na lepsze.

http://www.gral.pl/preview/Gainward/GeF ... _print.php


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, 16:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
Nie warto będzie wymieniać na lepsze. Lepiej narazie dołożyć te 200 zł i mieć spokój. A tak w ogóle, zmieściłem się w przedziale 1800 zł z tą kartą graficzną więc w czym problem?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, 16:27 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
No w teori sie zmiesciles ale w praktyce to juz wyglada troche gorzej. Wedlug mnie plyta glowna jaka podales jest dosyc slaba gdyz ma tylko wejscie na 2 kosci a mi przydala by sie z 4 wejscami, patrząc na przyszlosc.
Pozatym ceny sa troche rozbiezne. Wiem ze szukajac z osobna kazdego podzespolu pewnie bym zaoszdzedzil troche, ale ja potrzebuje pelny zestaw z jednego miejsca np: http://www.arest.pl/konfiguracja-600528
Jak widzisz staralem sie brac tanie lecz dobre rzeczy i niestety na karte mialem o wiele mniej niz zalożyłeś.

P.S Tutaj przedstawie ci najlepsze i najtansz karty z danej rodziny (GTX 560Ti i GTX 550Ti)

GTX 560Ti

Najlepsza - (ZOTAC)
Cena - 975 zl
Rodzaj pamięci DDR5
Szyna pamięci 256-bitowa
Wielkość pamięci 1 GB
Taktowanie rdzenia 950 MHz
Taktowanie pamięci 4400 MHz
(http://www.arest.pl/produkt/Karty-grafi ... 50302-10M/)

Najtansza - (GIGABYTE)
Cena - 829 zl
Rodzaj pamięci DDR5
Szyna pamięci 256-bitowa
Wielkość pamięci 1 GB
Taktowanie rdzenia 822 MHz
Taktowanie pamięci 4000 MHz
(http://www.arest.pl/produkt/Karty-grafi ... 560UD-1GI/)



GTX 550Ti

Najlepsza - (GAINWARD)
Cena - 525 zl
Rodzaj pamięci DDR5
Szyna pamięci 192-bitowa
Wielkość pamięci 1 GB
Taktowanie rdzenia 1000 MHz
Taktowanie pamięci 4400 MHz
(http://www.arest.pl/produkt/Karty-grafi ... 8336-2043/)

Najtansza - (GAINWARD)
Cena - 445 zl
Rodzaj pamięci DDR5
Szyna pamięci 192-bitowa
Wielkość pamięci 1 GB
Taktowanie rdzenia 900 MHz
Taktowanie pamięci 4100 MHz
(http://www.arest.pl/produkt/Karty-grafi ... 8336-2050/)

I moje pytanie czy wielka roznica jest miedzy 550ti i 560ti z ich najmocniejszych modeli w grach ??
Różnica to tylko szyna pamieci, gdyz taktowanie pamieci maja takie samo a taktowanie rdenia GTX 550Ti ma troszke wieksze. Wiem ze 256 bitow robi swoje ale czy to az tak bardzo jest zauwazalne w grach ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
Ja tylko dołożę od siebie. Kupujesz dwie kości po 8 GB i bez problemu. Tyle mojej egzystencji w temacie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
#UP
Majster ale mam problem co do 2x8GB:
Kod:
2x DDR3 1866/1600/1333/1066 MHz max8GB

z drugiej strony mam jakiś uraz do standardów mini i micro atx

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2012, 01:11 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
Wniosek taki ze za GTX560Ti trzeba dac w granicach 850-1000zł ! Jak dla mnie to sporo pieniedzy wiec musialem sie upewnic czy to najlepszy wybor za taką kase zanim sie zdecyduje. Poszperalem na necie i znalazlem karte GTX480 ktora ma 1,5GB pamieci i 384 bity, GTX560Ti ma 1GB pamieci i 256 bitów czyli jest troche gorsza od 480. Wszedzie gdzie patrzyłem, GTX480 kosztuje w granicach 1700-2000zł ale znalazlem jedno miejsce w ktorym kosztuje ona tylko 869zl :shock: :shock: :shock:. Jutro z rana dzwonie do sklepu i zapytam o tą karte, bo możliwe ze administrator strony sklepu zjad 1 przed 869 :P:P:P:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2012, 12:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Spytaj go też ile prądu pobiera ten gtx 480 i wtedy będziesz wiedział dlaczego są takie tanie,no i referencyjne chłodzenie na nim to już całkiem odjazd

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2012, 19:36 
Offline

Dołączył(a): 26 maja 2012, 00:00
Posty: 10
Sam już niewiem co mam kupic... :? :? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL