Teraz jest 22 lis 2024, 01:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2006, 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
Zalezy od umiejetnosci obu pilotow. Jak dotad z powodzeniem sicgalem tygryskiem hindy korzystajac z ich malej zwrotnosci :}


a ja rozwaliłem kilka tygrysków hindem ze średniego dystansu korzystając tylko z działka - z bliska już w ogóle szans nie mają na serię 64 rakiet :) wystarczy tylko sprytnie się podkraść :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2006, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Barcel napisał(a):
w sumie to tak ale za to tornado jest bezbronny przceciwko czolgom


no... w pewnym sensie to tak - ale latając jako pilot tornada jakoś się czołgów nieboję :mrgreen:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2006, 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
a ja rozwaliłem kilka tygrysków hindem ze średniego dystansu korzystając tylko z działka - z bliska już w ogóle szans nie mają na serię 64 rakiet Smile wystarczy tylko sprytnie się podkraść Smile


Ja latajac czesto zmieniam kamery by mnie nic nie zaskoczylo wiec jak dotad jedyne co mnie faktycznie ownowalo w POE to samoloty, ktorymi ja nie latam ;]

Co do rakiet. Zanim trafisz nimi tygrys moze byc juz wyzej/nizej albo i za toba ;> Ale to wszystko zalezy od pilotow jak juz pisalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2006, 12:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
a teraz co do piechoty

snajperzy - wydaje mi sie ze svd je nieco bardziej celna od niemieckij snajpy

komandosi - dobrym pomyslem sa tlumiki w pistoletach ale hyba zapomnieli i pistolecie dal niemieckiego komandosa (tlumik)

szturmowcy- VEPR ukraincow jest lekko przesadzony za calny za duza sila ognia

supporterzy- w miare po rowno tylko rpk ma mniej naboi od MG36

mechanicy - niemiecki mechanik ma shotguna polautomatycznego co daje mu spora przewage

lekarze - rowniez sa na rowni

grenadierzy - irytuje mnie fakt zastopienia rakiet kierowanych RPG i panzerfaustem ale dobrze ze i oni maja miny p-panc

EDIT

Kolec napisał(a):
Barcel napisał:
w sumie to tak ale za to tornado jest bezbronny przceciwko czolgom


no... w pewnym sensie to tak - ale latając jako pilot tornada jakoś się czołgów nieboję Mr. Green


niechodzilo mi ze nie maja szans tylko nic im zrobic nie moga bez gunnera (dzialko ma troche za maly kaliber)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2006, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
niestety mod ma jeszcze sporo elementów do wyszlifowania

miałem okazję do obrzygania nalatać się eurofigterem i wnioski są następujące:

-działko wywiera mizerny efekt na wrogim lotnictwie
-rakiety są tylko 4 a dwa trafienia to zamało by strącić zarówno Su-25 jak i MiG'a-25 (a że tak łatwo nie wchodzą to trzeba się postarać by te 4 rakiety starczyły na jednego fraga - potem zostaje "dyndolenie" wroga za pomocą działka)
-bomby - mają strasznie małą siłę i lecą kompletnie niewiadomo gdzie (wrażenie jest jakby zrzucał balony z wodą, z kilkunastu bombardowań niebyło nawet jednego fraga)

samolot w odróżnieniu od pozostałych 3 występujących w modzie lata podobnie jak myśliwce z vanilli, jest szybki i zwrotny (takie J-10)
w starciu z T1 pilot Su-25 może się jedynie modlić, a pilot MiG'a liczyć na farta (że mu się uda zaskoczyć T1 i że minimum 2 rakiety z inicjalnej salwy wejdą)

generalnie T1 jest całkowitym przeciwieństwem Su-25
jedno z łatwością masakruje cele naziemne ale jest bezbronne wobec wrogiego lotnictwa, a drugie jest panem przestworzy lecz nic niemoże zrobić pojazdom i ludzikom na ziemi


rakiety przeciwlotnicze w helikopterach mają tendencje do "ześlizgiwania" się po kabinie wrogiego śmigła wiszącego naprzeciwko i namierzaniu się samodzielnie na jakiś inny latający w okolicy cel




Ps. odnoszę też wrażenie że większość osób grających w moda to n00by którym w vanilli nie idzie - spora iloś ma jakieś fikuśne tagi i prefiksy ale lecą zawzięcie na pałę, ciągle walą do swoich i ogóle zachowują się tak pierdołowato że momentami szlag zaczyna czlowieka trafiać :evil:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2006, 16:50 
Offline

Dołączył(a): 23 kwi 2006, 15:08
Posty: 9
Lokalizacja: Oława City
nie wie ktos moze jak nazywa sie muzyczka na filmiku

_________________
Nec Hercules contra plures-I Herkules dupa kiedy wrogów kupa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2006, 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Heh a ja tm nawet nie umiem zainstalowac tego moda :/ A juz mam zassanego :/ Takze cieszcie sie ze chociaz macie :oops: :oops:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2006, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
no to rzeczywiście masz się czym chwalić
zwłaszcza że zassany plik wystarczy rozpakować a następnie odpalić jedyny wykonywalny plik jaki się znajduje w świerzo rozpakowanym folderze :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2006, 19:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
i wpisac hasło :)
pewnie na tym stanął

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2006, 12:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
No juz zainstalowalem Poe2.... :roll: Ten mod to jakas masakra.Mapki przepiekne,o broniach nie wspomne.Gralem an fallen chyba z 4 godziny i nei moglem sie oderwac od kompa.Potem polatalem heli,samolotami(tak zeby sprawdzic sobie wszystko) Bardzo fajny mod,spodobala mi sie bron zolnierza wsparcia niemiesckiego,wogole wszystkie bronei ladnei zrobione i dopracowane.

Moznaby sie zmowic kiedys,i wejsc na pusty serwer (sami polacy)
Bo polski serwer chyba nei dziala.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2006, 13:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
jak kazda pordukcja mod nie jest doskonaly ale niewiele mu do tego brakuje

czekamy na patcha:D:D:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2006, 09:49 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2006, 13:53
Posty: 365
Lokalizacja: Rumia
Mod działa z patchem 1.4 :D (grałem trochę)
To się nazywa profesjonalizm :!: nawet "fachowcy" z EA nie dali rady go "poprawić" :lol: :lol:

_________________
nick_122
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2006, 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
eee... chodzi mi o patcha (aktualke) do PoE :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2006, 23:56 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2006, 13:53
Posty: 365
Lokalizacja: Rumia
Barcel napisał(a):
eee... chodzi mi o patcha (aktualke) do PoE :/


Narazie nie ma czegoś takiego.
Jest tylko dla serwerów.
Instalka "Client" działa z patchem 1.4

"With the release of the 1.4 patch for Battlefield 2 we have discovered a compatibility issue with the current PoE2 version. Anyone trying to join a server running 1.4 will get a modified content error and get kicked. However, we have already fixed this and a download link for servers running PoE2 is listed below. Please unpack the files to your mods/poe2 folder on your server to apply fix."
link: http://poe1.pointofexistence.com/POE/po ... _patch.zip
Tylko dla SERWERÓW!!

_________________
nick_122
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2006, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Dziś zafundowałem sobie dzionek z PoE2 i pierwsze wrażenia opiszę jedynie pokrótce, gdyż zapewne nikomu nie chciałoby się czytać moich wypocin. I słusznie. A więc w miarę krótko i na temat.

Zacznę od końca, czyli od oceny ogólnej. Generalnie mod jest dobry, a nawet bardzo dobry. Widać ogrom pracy w niego włożony, ale również pewne niedociągnięcia, na które twórcy powinni zwrócić uwagę. Takie wrażenie mam po ok. 7 godzinach gry. Ocena ogólna : 4 (jednak potencjał wskazuje, że spokojnie może być po paru zmianach nawet 5).

Pozytywy (tylko 3, które najlepiej zapamiętałem):
- ślicznie dopracowane wyposażenie piechoty (karabiny wyglądają i brzmią z reguły naprawdę cudownie);
- dobrze pomyślane mapy, w tym wreszcie coś na śniegu (najbardziej podoba mi się "Carpathian Mountains" w trybie "Nuke Objective", choć nie bardzo wiem jak tam wygrać stroną ukraińską; na 4 rozgrywki wszystkie wygrała strona niemiecka; najpierw sądziłem, że nie możemy dopuścić do przejęcia flagi, ale ostatnio przegraliśmy mimo iż była nasza, tzn. ukraińska);
- ciekawie rozwiązana kwestia artylerii.

Ujemne strony (również 3):
- totalne udupienie roli komendanta (przeczytałem cały temat i wiem, co wielu o tej funkcji w BF-ie sądzi, tym niemniej udostępnienie komendantowi jedynie zaopatrzenia na polu walki XXI wieku uważam za duże nieporozumienie, zaś zabranie mu artylerii, jak łatwo się domyślić, za dobry pomysł);
- duże różnice w klasie uzbrojenia obu stron (wspominany tu już problem samolotów i helikopterów, który faktycznie czasami aż rzuca się w oczy);
- no i mimo wszystko kolejne zmniejszenie siły śmigłowców (zanim się na mnie rzucicie i zaczniecie negować to, co właśnie napisałem, chciałem jedynie zaznaczyć, iż trochę sobie polatałem i: 1. mnogość i charakter AA, 2. mała skuteczność dostępnego uzbrojenia <np. działko 1-go pilota w Mi-24, z którego prawie w ogóle nie mogłem zabijać piechurów, czy naprowadzane rakiety, z których chyba 2-3 na cztery dostępne muszą trafić w czołg aby go zniszczyć> oraz 3. mała zwrotność, zwłaszcza Mi-24, sprawiały, iż moje loty zwykle trwały krócej niż na Smoke Screeen 64 z AA wroga pod bazą EU. No dobrzez, przesadzam, ale nie aż tak bardzo).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL