Teraz jest 29 mar 2024, 14:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2007, 18:48 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 14:45
Posty: 30
Lokalizacja: Nie wiem
To tak jak z filmami, wszystkie ciekawe nie mają szans w USA dopóki nie wyprodukują własnej wersji.
Na razie pograłem tylko na kilku mapach i tylko kilka godzin więc za wiele nie mogę powiedzieć, ale myślę że po weekendzie już będę miał lepszy obraz. Nie zabierałem się też jeszcze za komendanta.
Zwróciłem uwagę na niesamowite możliwości ukrycia albo przemknięcia ukradkiem. Nie wiem czy mi tylko wydaje czy podświetlenie tagu gracza pojawia się trochę później niż w BF? Przeciwnik jest zdecydowanie mniej widoczny. Jak wczoraj grałem, to 5-6 osób przebiegło praktycznie po głowie snajpera, który leżał sobie w trawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2007, 11:46 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 14:45
Posty: 30
Lokalizacja: Nie wiem
Pograłem już więcej godzin i mogę już wypunktować prawdziwe powody dla których mało osób gra w PoE.
1. Nie zaliczanie do głównego rankingu.
2. Wielość modów do wyboru (każdy to ok. 1,6gb więc dla ludzi którzy mają neta 0,5mb to jest cały dzień ściągania), a serwerów z modami mało.
3. Mała ilość dobrych graczy. Jeżeli chodzi o PoE, to jest bardziej grywalna, ale przez to zbyt łatwo się zabija. Przez to nie grają tu naprawdę dobrzy "playerzy". Przykład: grając w BF2 zajmuję miejsce (serwer 64) zazwyczaj od 1 do 15. Na PoE nie schodzę poniżej 5 miejsca pomimo, że się nie wysilam specjalnie. Zabijanie z niemieckiego helikoptera, to już prawdziwe zabijanie z palcem w d... Pomijam tutaj fakt unikania świetnych działek przeciw lotniczych. Jednym zdaniem: łatwo zabić - łatwo zginąć.

Jeszcze napiszę o tym co mi się bardzo podoba i szkoda, że w BF tego nie ma.
1. Szybko poruszające się helikoptery transportowe.
2. Wielość i różnorodność map.
3. Działka naziemne AA nie są namierzane przez samoloty i helikoptery, do tego są bardzo skuteczne. Wreszcie jest jakieś zrównoważenie dla obrony człowiek vs. heli. Koniec bezkarnego ostrzeliwania piechoty.
4. Podręczne kity z działkami anty armor i anty air.
5. W niemieckich czołgach obsługa karabinu jest schowana. Super.

Na koniec podsumuję to wszystko stwierdzeniem, że przejść z BF2 na PoE nie ma najmniejszego problemu, ale zacząć grać w PoE, a potem dopiero w BF2, to wg mnie nie ma szans na przyzwyczajenie się do trudniejszych warunków, jakie stawia BF.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2007, 00:45 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2006, 13:53
Posty: 365
Lokalizacja: Rumia
Sandokan napisał(a):
Pograłem już więcej godzin i mogę już wypunktować prawdziwe powody dla których mało osób gra w PoE.
1. Nie zaliczanie do głównego rankingu.
2. Wielość modów do wyboru (każdy to ok. 1,6gb więc dla ludzi którzy mają neta 0,5mb to jest cały dzień ściągania), a serwerów z modami mało.

I właśnie to są powody braku graczy.
Sandokan napisał(a):
3. Mała ilość dobrych graczy. Jeżeli chodzi o PoE, to jest bardziej grywalna, ale przez to zbyt łatwo się zabija. Przez to nie grają tu naprawdę dobrzy "playerzy". Przykład: grając w BF2 zajmuję miejsce (serwer 64) zazwyczaj od 1 do 15. Na PoE nie schodzę poniżej 5 miejsca pomimo, że się nie wysilam specjalnie. Zabijanie z niemieckiego helikoptera, to już prawdziwe zabijanie z palcem w d... Pomijam tutaj fakt unikania świetnych działek przeciwlotniczych. Jednym zdaniem: łatwo zabić - łatwo zginąć.

Nie wiem co rozumiesz pod hasłem "naprawdę dobrzy playerzy" bo ci najlepsi to grają w BF2(no unlock), a tu masz "zapaleńców".Heli niemieckie/ukraińskie faktycznie dobre, szczególnie jak ktoś wie jak je zniszczyć :-), sam lubię sobie poleżeć w trawie (z AA) i poczekać(smaruję się olejkiem z filtrem :roll: :twisted: )
Sandokan napisał(a):
Jeszcze napiszę o tym co mi się bardzo podoba i szkoda, że w BF tego niema.
1. Szybko poruszające się helikoptery transportowe.
2. Wielość i różnorodność map.
3. Działka naziemne AA nie są namierzane przez samoloty i helikoptery, do tego są bardzo skuteczne. Wreszcie jest jakieś zrównoważenie dla obrony człowiek vs. heli. Koniec bezkarnego ostrzeliwania piechoty.
4. Podręczne kity z działkami anty armor i anty air.
5. W niemieckich czołgach obsługa karabinu jest schowana. Super.

I właśnie o to chodzi, na modach grają ludzie którzy to LUBIĄ i nie patrzą na statsy.

_________________
nick_122
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2007, 04:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Pozytyw jest taki, ze cala ta cholota grajaca tylko dla statsow nie psuje nam krwi ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2007, 03:21 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2006, 13:53
Posty: 365
Lokalizacja: Rumia
Lailonn napisał(a):
Pozytyw jest taki, ze cala ta cholota grajaca tylko dla statsow nie psuje nam krwi ;]

Największym błędem BF2 było chyba to że wprowadzili oficjalne statystyki. W modach tego nie ma, co prawda są statsy, ale najciekawsze, że tam ludzie grają dla przyjemności a nie dla statystyk. Wchodząc na serwer POE/PR/OPK(na chwilę obecną tylko te mody mają swoich fanów) masz graczy którzy to LUBIĄ. A każdy z tych modów ma swój klimat.

_________________
nick_122
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2007, 11:01 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 14:45
Posty: 30
Lokalizacja: Nie wiem
"Naprawdę dobrzy playerzy" miałem na myśli takich, którzy faktycznie "wymiatają" bez wględu na pingi czy sprzęt. Jak sobie popatrzyłem na czołówkę statystyk, to ich gra opiera się na medyku (mapy bez samolotów i heli) i na lotnictwie. Na PoE tak jak napisałem szanse się wyrównują, łatwo zabić - łatwo zginąć.

Charakterystyczne jest to, że nastawienie (przynajmniej na tym serw. na którym gram) graczy nie jest tak ofensywne jak w BF2. Jest więcej czekania na przeciwnika.

Jeszcze jedno, nie wiem czy to akurat przypadek, czy w BF2 też tak można, ale udało mi się przejechać czołgiem nad miną p. pancerną (tzn. minąłem ją między gąsiennicami). To taka ciekawostka, która mi się spodobała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2007, 11:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
Więc tak. Mod ogólnie mi się podoba, bo jest bardziej drużynowy niż podstawka. No i swojskie klimaty. Mapki w lasach i na polach (zwłaszcza te nocne!) są niezłe. Mod wymaga jeszcze szlifu. Najbardziej mnie boli dysproporcja stron. Niemiecka piechota ostro jedzie Ukraińców. Czołgi są mnie więcej zrównoważone. Ukraińskie helikoptery nie nadają się do użytku, Niemcy tłuką je jak chcą. Niemieckie lotnictwo nie ma żadnego dobrego bombowca, za to Foxbat to chyba jakaś super-tajna broń. Te rakietki, które zdejmują wszystko jednym trafieniem to przesada. No i jakoś za wolno te samoloty latają, walki powietrzne nie są aż tak emocjonujące. Następna sprawa: działka przeciwlotnicze. To moim zdaniem jakieś nieporozumienie, bo niszczą samoloty i helikoptery chyba dwoma strzałami! Trzeba jakoś osłabić lotnictwo, ale to już przesada. Straszne przekombinowanie. Sprzęt pancerny i latający ma dużo rodzajów broni, za dużo. Czy samoloty nie mogły mieć po prostu bomb i rakiet jak w podstawce? Może chcieli, żeby jednostki były zgodne z realiami ale to tylko gra. Podobają mi się dźwięki, fajnie brzmią niemieckie gadki. Mod jest fajny i podczas gry w sumie zapomina się o tych wadach. No ale... trzeba to poprawić. Mówiłem juz o dysproporcji?

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2007, 21:22 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 14:45
Posty: 30
Lokalizacja: Nie wiem
Już wcześniej napisałem, że niemiecki sprzęt jest lepszy. Sterowanie helikopterem ukraińskim, to naprawdę spora sztuka, jak już się przechyli na bok, to nawet dźwigiem się go nie podniesie ;) Za to niemiecki to cud techniki, beczki i korkociągi wykonuje się z dziecinną łatwością, a muszę powiedzieć, że w BF2 lotnikiem jestem baaaardzo przeciętnym. A w PoE latając heli zestrzeliłem nawet kilka samolotów. Walka między helikopterami, sprowadza się do tego który pierwszy namierzy...
O działkach AA też pisałem, stwierdzam teraz nawet, że są pewnym ułatwieniem dla kierowcy heli, bo na dużych mapach skracają powrót do bazy (15 sekund i po sprawie ;) ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:27 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2009, 16:37
Posty: 9
Pod względem realistyki to PR dominuje bo gra sie jak w INNĄ GRE. Szkoda tylko że wadą PRa są lagi i wolne serwy.Trzeba pograć godzine albo dwie aby znikneły. ALE CO JA WAS BEDE ZNIECHĘCAŁ!!! W PRa gra sie ZAWALIŚCIE i jest to najlepszy ja na razie :wink: mod do BFa 2.Nareszczie w historii modów do BFów przyłożono tak wielką wagę do pracy ZESPOŁOWEJ!PoE to świetny mod nie biorąc pod uwage że troche spada popularność. 8)


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 16:05 przez X3non, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2009, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Cytuj:
Powinni sie wykazać i dodać własne pojazdy i bronie

Nie to teraz dowaliłeś z grubej rury , Ty w ogóle grałeś w POE2 ? Poziom wykonania modeli pojazdów, samolotów, broni bije na głowę BF2 i PR.

PS
Archeolog z Ciebie niezły :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2009, 18:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
komar(poland) napisał(a):
Nie to teraz dowaliłeś z grubej rury , Ty w ogóle grałeś w POE2 ? Poziom wykonania modeli pojazdów, samolotów, broni bije na głowę BF2 i PR.


Nie chcę robić tu offtopu ale akurat tak się składa że mam na kompie zarówno PR jak i POE2 i nawet w POE trochę grałem jakiś czas temu i muszę stwierdzić że modele w POE są lepsze niż w BF2 ale nie biją na głowę tych z PR... są mniej więcej na zbliżonym poziomie jeśli chodzi o jakość a niektóre są niestety odrobinę gorsze od tych z PR.

To co POE2 ma naprawdę fajne to dość widowiskowe efekty specjalne, ciekawe mapy (szczególnie te w klimatach wschodniej europy), pickup kity (;)) oraz mobilną artylerie.



PS. Jeśli chodzi o "lagi" to prawdopodobnie to nie są lagi tylko chwilowe obniżenie twojej liczby FPSów. Termin "lag" odnosi się do problemów z łączem. Spróbuj obniżyć jakieś ustawienia graficzne a twoje lagi powinny zniknąć :mrgreen:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2009, 20:31 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2009, 16:37
Posty: 9
Dzięki za porade :D Z tymi efektami i modelami to ŚWIĘTA RACJA!Są ciekawsze i lepsze jakościowo od PRa ale PR:Project Reality-sama nazwa mówi że jest to Projekt Realność a nie Project SUPER JAKOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2009, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Wiem co to jest PR, ale to jest wątek o Point of Existence 2 , a nie Project Reality. A pisząc coś takiego "powinni sie wykazać i dodać własne pojazdy i bronie" to chyba w ogóle nie widziałeś POE2 na oczy. Nie pisałem tu o game play'u tylko o wykonaniu modeli które jak napisałeś zostały skopiowane z bf2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2009, 15:59 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2009, 16:37
Posty: 9
komar(poland) napisał(a):
A pisząc coś takiego "powinni sie wykazać i dodać własne pojazdy i bronie" to chyba w ogóle nie widziałeś PoE2 na oczy. Nie pisałem tu o game play'u tylko o wykonaniu modeli które jak napisałeś zostały skopiowane z bf2.



1.Nie napisałem że je skopiowali tylko że są podobne
2.W PoE gram często i długo
2.To po co robisz offtop? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2013, 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
W sumie modzik jest fajny, sama idea kreatywnością pachnie.
W większości rzeczy widzę wielkość Niemiec nad Ukrainą, względem uzbrojenia piechoty jak i samych czołgów czy helikopterów. (Tiger to zwinna bestia, latający rydwan już nie)
Modele budynków na różnych mapkach (Pripyat, Zhytomyr) są świetne, widać że to Europa Wschodnia.
Ale dziwnie się jeździ i lata pojazdami, Ukraińcy mówią strasznie niewyraźnie, model Mi-24 wewnątrz ... jak z painta.
I co tam właściwie robil Polski W-3W ? Przecież Ukraina nie używa Sokołów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL