z tym plotkiem do rozwalenia i nozycami to sie zgadzam na 100%. proponowalbym tez dodanie jakiejs wysokiej trawy w ktoryms miejscu aby mozna sie bylo niepostrzezenie przeczolgac. z tym dachem na wielkim budynku tez byloby swietnie. nie mozemy zapominac ze bf moze jest i taki sobie

ale podstawy dzialające w PR mają genialne mozliwosci dające sie zastosowac zarowno do rozleglej pustyni jak i do zatloczonego miasta, BA nawet do korytarza

jezeli mamy podtrzymac grywalosc PR (wogole jak to brzmi) to musimy sie otworzyc na nowe pomysly i mozliwosci. prawie zadna inna gra nie potrafi wykorzystac takiego terenu,pojazdow itp. Project Reality przyklada wage do realizmu,ale to moze miesc rownie dobre zastosowanie do walki gangow na ulicy, nie tylko regularnych armii (chociaz z tymi gangami moze przesadzilem )
niestety uwazam ze jestem za malym pionkiem na scenie PR aby probowac wdrozyc jakies pomysly, takie rzeczy powinny wychodzic wg mnie od przynajmniej testerów
Wyspa - gratuluje prowadzenia tego wątku i wyjaśniania pewnych kwestii oraz liczenia sie z graczami odnosnie wprowadzenia PP - kompletne przeciwienstwo EA
PS
a jak idą prace z naszym smiglowcem?

szczerze to nie moge sie juz tego doczekac,mam tez nadzieje,ze sprawa "odpornosci" samolota bedzie inaczej rozwiazana, tzn bardziej wytrzymaly na ostrzal z karabinu maszynowego, a z drugiej strony odrobinke mniej odporny na strzal z RPG to znaczy zeby smiglowiec przyjął strzal z rpg,ale mial cholerny program z powrotem do bazy, ALE uszkodzenia są tylko na tyle szkodliwe, ze jednak smiglowiec potrafi awaryjnie wylądowac
