Teraz jest 12 gru 2024, 16:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2007, 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
bagno napisał(a):
Skoro juz jestesmy przy takich fantazjach :P w fh w którejs fińskiej mapce bylo radyjko ,ktore gralo jakies tam przeboje ,zastanawialem sie czy nie moglibyscie dodac w bazie polaków takiego radia z którego plyneło by wezwanie o pomoc dla oddzialów które wpadły w zasadzke , czy jakieś rozkazy.

Bylo by bardzo klimatyczne.


a no fajne tam przeboje fińskie leciały :P ale mapka taka sobie była, balans :/ no ale to FH :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2007, 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Bo w sumie wymodelować radio nie jest trudno ,ot skrzynka, drucik z telefonem i kilka pokręteł a komunikaty i myślę ze w necie można znaleźć, a jak nie to i tak glosy jeszcze nie nagrane.

myślałem nad czymś takim:

-trzaski w eterze 'hallo halo ktoś mnie słyszy?- wpadliśmy w zasadzek pomocy! -tu konwój "10285" potrzebujemy pomocy! O k*rwa (do ustalenia) tam ! na dachu ma rpg kryć sie !! trzaski Tu 5-ątka przejmuje dowodzenie mamy rannych powtarzam mamy rannych potrzebujemy wsparcia! z lewej kryć sie. trzaski trzaski. podaje współrzędne kwadrat 5-b potrzebujemy natychmiastowej pomocy! trzask trzask.

oczywiście można to zapętlić. hmm dziękuje.


EDIT. looknijcie sobie ma forum project reality i przeczytajcie nowy temat w pod forum polish project ;P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2007, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2005, 09:15
Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
bagno a co ci szkodzi włączyć 3ds maxa i wymodelować radio w końcu to takie proste :P .
Tutków na necie pełno powinieneś sobie poradzić :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2007, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
to 3d max jest darmowy??!! oo lol mam nawet do niego poradnik, tyle ze akurat teraz nie mam dostępu do swojego komputera...

Ale bylibyscie czyms takim zainteresowani? Jak juz moj komp wroci moglbym popróbowac...


PS. skąd sciągnąć (link)?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2007, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
z tym plotkiem do rozwalenia i nozycami to sie zgadzam na 100%. proponowalbym tez dodanie jakiejs wysokiej trawy w ktoryms miejscu aby mozna sie bylo niepostrzezenie przeczolgac. z tym dachem na wielkim budynku tez byloby swietnie. nie mozemy zapominac ze bf moze jest i taki sobie :wink: ale podstawy dzialające w PR mają genialne mozliwosci dające sie zastosowac zarowno do rozleglej pustyni jak i do zatloczonego miasta, BA nawet do korytarza :) jezeli mamy podtrzymac grywalosc PR (wogole jak to brzmi) to musimy sie otworzyc na nowe pomysly i mozliwosci. prawie zadna inna gra nie potrafi wykorzystac takiego terenu,pojazdow itp. Project Reality przyklada wage do realizmu,ale to moze miesc rownie dobre zastosowanie do walki gangow na ulicy, nie tylko regularnych armii (chociaz z tymi gangami moze przesadzilem ) :wink:
niestety uwazam ze jestem za malym pionkiem na scenie PR aby probowac wdrozyc jakies pomysly, takie rzeczy powinny wychodzic wg mnie od przynajmniej testerów

Wyspa - gratuluje prowadzenia tego wątku i wyjaśniania pewnych kwestii oraz liczenia sie z graczami odnosnie wprowadzenia PP - kompletne przeciwienstwo EA :o

PS
a jak idą prace z naszym smiglowcem? :D szczerze to nie moge sie juz tego doczekac,mam tez nadzieje,ze sprawa "odpornosci" samolota bedzie inaczej rozwiazana, tzn bardziej wytrzymaly na ostrzal z karabinu maszynowego, a z drugiej strony odrobinke mniej odporny na strzal z RPG to znaczy zeby smiglowiec przyjął strzal z rpg,ale mial cholerny program z powrotem do bazy, ALE uszkodzenia są tylko na tyle szkodliwe, ze jednak smiglowiec potrafi awaryjnie wylądowac :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2007, 15:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
$towarzysz$ napisał(a):
bagno napisał(a):
Skoro juz jestesmy przy takich fantazjach :P w fh w którejs fińskiej mapce bylo radyjko ,ktore gralo jakies tam przeboje ,zastanawialem sie czy nie moglibyscie dodac w bazie polaków takiego radia z którego plyneło by wezwanie o pomoc dla oddzialów które wpadły w zasadzke , czy jakieś rozkazy.

Bylo by bardzo klimatyczne.


a no fajne tam przeboje fińskie leciały :P ale mapka taka sobie była, balans :/ no ale to FH :wink:


Radio było także na mapce FH Rammeule Neville (USA v Nazi)

I leciały tam francuskie piosenki, jeszcze pamietam jak tam wszyscy tanczyli kolo tego radia (btw mozna je bylo zniszczyc)

PS: A propo tych fikcyjnych walk z USA, to Polacy mogli by najpredzej walczyc z Białorusią bo mamy z nimi najbardziej napiete stosununki, ale raczej oni nie beda mieli swojej nacji w PR

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2007, 14:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Cześć!
Czy moglibyście umieścić "design plan" dla polskiej frakcji. Interesuje mnie głównie w co będą wyposażeni nasi żołnierze (chodzi o wyposażenie wszystkich kit'ów) ponieważ lista prawdopodobnych pojazdów już się pojawiła w innym temacie. Dla ułatwienia podaje nazwy wszystkich.

Spec ops, Rifleman, Combat engineer, Combat medic, Rifleman AA (nie, to nie jest Anonimowy Alkoholik tylko Anti Aircraft :D), Sniper, Marksman, Support, Officer, Grenadier, Heavy AT, Light AT, Creman, Pilot.

bagno napisał(a):
to 3d max jest darmowy??!! oo lol mam nawet do niego poradnik, tyle ze akurat teraz nie mam dostępu do swojego komputera...

Ale bylibyscie czyms takim zainteresowani? Jak juz moj komp wroci moglbym popróbowac...


PS. skąd sciągnąć (link)?


Zawsze możesz ściągnąć sobie Gmax'a (trochę okrojony 3ds max). Jest darmowy, jedyne co musisz to ściągnąć program i zarejestrować się (bez podawania szczegółowych danych) by uzyskać kod aktywacyjny. Nie musisz mieć od razu 3ds maxa by wymodelować radio :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 19:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
A ja zupełnie z innej beczki. Wpadł mi taki pomysł do głowy nie wiem czy to jest możliwe do wykonania przez Polish team czy też twórców PR. Chodzi mi o tryb gry, PR jest nastawiony na realizm więc można by było w sumie zrobić tryb gry typu "znajdź i zniszcz"(ostatnio grałem w cod2 i jakos pomysł mi ten przypadł do gustu) albo przynajmniej coś podobnego uwzględniając to że giniesz i to juz koniec albo przynajmniej odczekujesz jakiś dłuższy czas. Nie wiem co na to inni, i czy wogóle ktoś by chciał w taki tryb grać ale mogło by być ciekawie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
hmm czy nie chodzi tu o tryb insurgency? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
EEE chodzi mi żeby zrobić duże buuuum:lol: wysadzić jakiś bunkier, działa, czy psa sąsiada, np celem ruskich jest wysadzenie dział przeciwloniczych a gdy to uczynią powybiojać wszystkich zanim przybedą posiłki wroga... :twisted: a w insurgency to jakoś dziwnie sie gra....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
może kup Quake Wars :wink: tam masz masę zadań na jedną mapkę ;) Ale nie powiem że trochę odświeżyło by to serie, bo sam tryb Insurgency ma niestety wiele wad :(

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
w pr-ce i tak sie długo oczekuje...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL