Teraz jest 4 gru 2024, 11:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sie 2011, 21:14 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2009, 23:02
Posty: 30
Potem zacznie się ja chce kotleta schabowego zamiast paczki ryżu :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2011, 00:16 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Rosomak zgniótłby BTR-ę? Póki co najliczniejsza to btr-80, wkm 14,5 mm to nie to samo co działko 30mm.

A póki co btr-90 posiadają Moskale mało, więc nawet nie mieli by po co modelować :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2011, 12:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2007, 22:32
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław
Popieram, zróbcie tekstury żołnierzy, broni, hmvvv i trucka i wypuśćmy mapą na wzór starego Iron Ridge - same apctki+logistici i głównie walka piechoty.

_________________
www.forgottenhonor.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2011, 14:02 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Tekstury żołnierzy, broni ( niech będą te beryle ), HUMVEE, Rosomak i Star 266 na start. Do tego 1 mapa ( POL vs Taliban, np. Ghazni Desert :P ) i mamy start. Jeżeli wytłumaczycie mi jak się modeluje czy robi potrzebne rzeczy to mogę się za to zabrać.

Pozdrawiam

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2011, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Prędzej to polska frakcja będzie w PR:ArmA 2 niż tu się cokolwiek ruszy ;)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2011, 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
$towarzysz$ napisał(a):
Prędzej to polska frakcja będzie w PR:ArmA 2 niż tu się cokolwiek ruszy ;)

http://www.armaholic.com/page.php?id=15133
Do tego Addon Villasa i gotowe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2011, 00:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2007, 22:32
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław
UP, PR:Arma 2 wychodzi w piątek.
Co robimy ? :)

Informacje: http://www.realitymod.com/forum/f443-pr ... ty-modding

napisał(a):
Project Reality has and always will promote and encourage PR Community Modding, and ARMA2 will be no different.

However as per the PR: ARMA2 EULA, this needs to be done officially to be able to host your Mod on ANY Project Reality WAN server, be it passworded or not.

This has not been designed to create "red tape" to the community, merely to ensure it is done correctly and does not dilute PR: ARMA2, and thus create a situation in ARMA2 which we are attempting to eleveate.

The steps are quite simple and cover all work for example:

Missions
Models
Retextures
Maps
Scripts/Configs
UI



What you need to do if you have a Concept:

Create a design plan - Offline
Create a Thread in here, prefix with what it is, eg [Model], [Mission] etc
Discuss this concept in the thread, and progress with your work
A Dev may at this point advise a different angle during this process if it is clear it will not be suited
Once completed, contact a PR: ARMA2 Dev via the pm system, with a link to your thread and requesting approval from a Red Tag
The files will be requested from you for the team to look over
If the work suits PR and is of suitable quality it will be included into the PR Build ASP, and your full credits will be added
If it is not suited, a Developer will advise what steps need to be taken
The thread once completed will be closed




A similar concept has been running for PR: BF2 for a number of years and has proved a huge success, with many current PR: BF2 Developers starting here. So the option of becoming a PR: ARMA2 Developer is always there if it interests you and the team.


NOTE:

If you intend to create a FULL Faction within PR: ARMA2, please post a full design plan prefixed with:

[FACTION]

eg:

[FACTION]Chinese Design Plan.

Please ensure your design plan is comprehensive, and if approved by reading your design plan, you will be given your own Faction Sub Forum to work in.


In both cases, be aware the Development team are here to advise as required, but their main function is working on PR CORE, so please be patient.



Quote:
LEGAL DISCLAIMER

As per the Project Reality Creative Commons Licence
As per the PR: ARMA2 EULA - Dated July 2011

See the Project Reality Licencing Page
If you do not agree with Project Reality's stance, that is your decision and you would be best advised to Mod for another Modification within ARMA2.


Inna sprawa, trzeba zapytać Vilasa czy on zgodzi się na użycie jego efektów pracy.

_________________
www.forgottenhonor.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2011, 00:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Eee PR do Army2 to już wyszedł w ostatni piątek, niestety serwery jeden po drugim są hackowane. Jest jeden DAO, ale jak jakaś hołota tam wbije to bez admina się grać nie da normalnie.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2011, 11:22 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2009, 14:21
Posty: 14
tzn. jak hackowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2011, 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Tzn. wchodzisz na serwie, teleportuje wszystkich graczy w jeden punkt i widzisz wielki napis na środku ekranu: "U GOT OWNED!" itp. Jedyny grywalny serwer to na chwilę obecną chyba tylko DAO, bo na RiPa zrobili jakieś hasło.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2011, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2007, 22:32
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław
Fajne były też JDAM'y między nogami żołnierzy :lol:

Z tego co wiem, to już ten problem zażegnano w ten sposób, że gdy serwer się wypełni zostaje wtedy wrzucone hasło na serwer i ewentualnego hackera można znaleźć wśród nicków.

_________________
www.forgottenhonor.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2011, 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Nom wczoraj grałem sobie sam na RiPie, leciała mapa Green Zone (Ins) i było całkiem miodnie. Gdyby jeszcze BIS zrobił by coś z tym tragicznym kodem sieciowym... podobno kombinują coś w następnym patchu.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2011, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Zipper5 (jeden z BISowych deweloperów) napisał:

Cytuj:
The warping issues of ARMA 2 in multiplayer are down to the netcode, but can be increased by poor server optimization. However, a new method of interpolation is being developed in the ARMA 2 beta patch program, and although it is currently only for single player and is disabled in multiplayer, our Lead Programmer, Suma, has stated that he's hoping to sort out the multiplayer issues with the new interpolation for patch 1.60. This change will hopefully help with the warping.

(...)

The interpolation changes for MP are likely to be implemented in the 1.60 patch, which is expected sometime soon(tm).

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2012, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, 20:07
Posty: 181
Mam parę sugestii:

-Wydaje mi się, że walki toczone z Ruskimi na terenie polski powinny się rozgrywać między WP a VDV lub chociaż regularną armią, bo po co Rosjanie mieliby atakować nas piechotą morską? (oznaczenia na rosyjskich pojazdach w PR wskazują, że to piechota morska.

-Powinniśmy nawiązać współpracę z innymi ekipami PR lub z innymi modami. Moglibyśmy spytać się o "pożyczenie" modeli np. Mi-24 z moda USI (wystarczyłoby go wtedy przeteksturować).

-Do prac nad modem moglibyśmy zwerbować kogoś jeszcze. Pomagam też przy tworzeniu innego moda do innej gry i mamy tam w ekipie modelarza od broni. Tu macie link do moda. Modele broni zostaly wykonane przez gościa, o którym mówię.

Na razie to wszystko. Później może jeszcze coś dopiszę :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL