Teraz jest 27 lis 2024, 06:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sie 2008, 23:51 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
ten model wyglada naprawde swietnie! jestem mile zaskoczony ze tak szybko Ci z nim idzie. nie moge sie doczekac zeby go zobaczyc w calosci. poza tym fajnie ze dodajesz tyle detali.
jesli tak dalej pojdzie to bedziemy mieli najladniejsze pojazdy :)

"Uncle Bensa" o lol :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 00:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
UWAGA!

Informacja z ostatniej chwili! Bardzo ważne!

Norwegowie już zrobili do Project Reality model Leoparda 2A4! Weźmiemy go od nich, tylko go oteksturujemy od nowa. Szkoda troche tylu godzin pracy, ale na pewno nie poszly na marne. Nie ma sensu robić 2 modeli tego samego pojazdu do jednego moda, poza tym Devowie nie zgadzają się na to - powód prozaiczny - waga moda, który już waży ponad 3 giga.

EDIT:
W każdym razie wstrzymaj się trochę. Daj nam pogadać z Norwegami. Byc może każdy kolejny poligon to niepotrzebny wysiłek. Zacznij się zastanawiać nad innym modelem - może Sokół? :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 07:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 20:33
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Ech, no to szkoda, że tak wyszło, ale cóż, mówi się trudno żyje się dalej. Dogadajcie się z nimi, a ja na razie nie ruszam tego modelu. A odnośnie sokoła, to myślę, że jest to jeden z trudniejszych modeli, może najpierw zrobię np. nóż, honkera albo np. lornetkę (jeśli jest potrzebna)

A oto dyskusja na forum PR:
http://www.realitymod.com/forum/f128-po ... k-wip.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 08:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Widze, że już zacząłeś rozmówkę z Z-trooperem. On nie ma żadnej mocy decyzyjnej. To nie o niego chodzi. Ci co maja [R-CON] to znaczy tyle co ty. To ktoś, kto nie jest bezpośrednio związany z modem, a coś dla niego robi - na przykład modele do jednej z frakcji.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 20:33
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Ja zacząłem z nim dyskusję, ale propozycję rzucam ogólnie do wszystkich, a dev'ovie podejmą już decyzję :) Ja się tego kolesia przecież o zgodę nie pytam tylko przedstawiam pomysły. A tak w ogóle ich propozycja żeby połączyć 2a4 i 2a5 to porażka, przecież bardzo się różnią samą wieżyczką.

No to czy w międzyczasie dopóki się sprawa nie wyjaśni mam się zabierać za honkera? Jeśli tak to ktoś z mocą sprawczą i decyzyjną niech mi proszę przedstawi jaką wersję mam robić (hard-top, soft-top, czy w ogóle bez-top)

EDIT: osobiście byłbym za tą wersją:
Obrazek
BTW: zdjęcie z targów Kielce, gdzie mieszkam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 13:11 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2003, 14:25
Posty: 87
Lokalizacja: Rumia
Cytuj:
Ostatnie ostrzeżenie! :wink:

Nauczcie się k^#*a jego mać czytać. Nie jestem ba tyle głupi, żeby wziąć sobie ksywkę od sosu słodko-kwaśnego czy k#$@a jego mać ryżu... :evil:


Kolego mogles wyslac mi to na PW zamiast bic piane w temacie T-rexa.
Przepraszam, rzucilem pobieznie okiem na Twoj nick i wyszlo jak wyszlo. :)
Swoja droga, Uncle Bens tez fajnie brzmi.

T-rex, przydalby sie nowy topic jesli zaczniesz Honkera. :)

Tutaj masz jeszce fotke tego samego Honkera ale z tylu:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 13:24 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
a nie lepiej zajac sie hammerem albo berylem? honker chyba nie jest zbytnio potrzebny.. imo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 14:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
http://www.realitymod.com/forum/f128-polish-forces-mod/44374-vehicle-leopard-2a4-tank-wip.html#post775628

halvor1 napisał(a):
The polish army need to use the Norwegians Leopard 2A4! Just need someone too uv it etc..!


Moim zdaniem problem z głowy, słowa kolesia z napisem LEAD DEVELOPER FOR THE NORWEGIAN FORCES w sygnaturce są chyba całkiem konkretne. Wystarczy wziąść od nich model, zrobić unwrapping, teksturki, coding i heja banana odhaczyć kolejny punkt na liście. Ważne aby wyciągnąć wnioski z tej sytuacji na przyszłość i nie tracić czasu ;)


Wracając do tematu "what should we do next?"

IMO, najpierw powinniśmy zamknąć kwestię wyposażenia żołnierzy a dopiero potem brać się za kolejne pojazdy... Bez beryli nic nie zdziałamy nawet jeśli będziemy mieli cały park maszynowy WP wymodelowany.
Szkoda że Wyspa jest ciągle na wyjeździe i w całej swojej przenikliwości nie zostawił jakiegoś info na ten temat, bez jego wiedzy tajemnej nie wiadomo teraz czy już się ktoś zajmuje np. rodziną Beryli, nożem lub lornetką (dwa ostatnie elementy mają niski priorytet).

BTW. Jakie lornetki wykorzystywane są w wojsku polskim?
(wystarczą nazwy, zdjęcia sam znajdę na google ;) )

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2008, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Z jednej strony szkoda że tak wyszło z drugiej nie bo dzięki temu zaoszczędzicie sporo czasu a ty T-reX możesz brać się za kolejny model. W sumie twoja praca też na marne nie poszła, wszak pokazałeś , że umiesz tworzyć naprawdę świetne modele ;)
Co prawda może wydawać się, że prace nad PP trochę ostały w miejscu, ale myślę że po sezonie ogórkowym praca ruszy pełną parą ;)

Ps. Nie żebym tu was czasem krytykował :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2008, 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Może star ? gdzieś go już widziałem na forum

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2008, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, 23:21
Posty: 34
Lokalizacja: Worcester UK
T rex idziesz w dobrą stronę ale musisz
trochę jeszcze się nauczyć o game arcie :)

Musisz zdecydować albo robisz model HP i go
wrzucasz na normalkę albo dajesz MNIEJ detali.

Tego Leoparda nie sposób później mapować musisz
co niektóre rzeczy rozwiązać inaczej albo upierniczysz
się z mapowaniem po pachy :)

Napisz do mnie to dam ci parę rad :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL