Teraz jest 11 kwi 2025, 16:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Czy podobają ci się samoloty i helikoptery wymienione w moim temacie ?
Tak 46%  46%  [ 22 ]
Nie 54%  54%  [ 26 ]
Liczba głosów : 48
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2007, 00:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Wyspa, spokojnie... nie śmiem "naciskać" 8)

Gdyby istniała taka możliwość już dawno zasiliłbym wasze szeregi, niestety nie posiadam odpowiednich umiejętności które mogłyby wam się przydać... przynajmniej na razie. Być może dołączę do was w przyszłości (niedalekiej). :D

PS. Kończę offtop z mojej strony

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2007, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ja tam nie moge sie doczekac az chlopaki zrobią te MI 8) bedą zapewnie wygladaly kozacko ! :D
ogolnie jestem za takim sprzetem od ktorego bedzie mozna czuc moc i power ! w PR mamy wiele sprzetow do jazdy czy do latania jednak nie wszystkie sprawiają wrazenie solidnych,chodzi np tez o dzwieki i pancerz. np takim porządnym sprzetem jest wg mnie amerykanski czolg,jak strzela to jest wielki huk w moich glosnikach,jak jedzie tez przey lekkim podgłośnieniu mocno buczy,ale np APC to juz troche taka zabawka. podobnie jest ze smiglowcami, np taki black hawk powienien byc taki "basowy" gdy ma włączony silnik.
mam nadzieje ze chlopaki nasze sprzety zrobią w podobnym stylu czyli dającą sie odczuć moc i siłe w czołgach, śmigłowcach itp,a najlepiej by było jakby taki MI transportowo-bojowy nadlatując brzmiał głośno i przerażająco 8) jakby sie jeszcze dalo zrobic cos takiego,zeby lądując np na pustyni wzniecał mase piasku w powietrze ze prawie nic nie widac by bylo, to byloby cos !!!!!!!!!
upsss..... chyba znow przesadzam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2007, 15:56 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
pan_michal , dobry/e pomysł/y :) :) :) .

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2007, 18:26 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2007, 00:17
Posty: 17
Michał no niezłe :D naprawdę ten piasek fajny pomysł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2007, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
dzieki :) chociaz nic nie umiem zrobic dla projektu to staram sie moze podsunąc jakies pomysły, ktore mogą ulepszyc rozgrywke itp, jezeli Projekt wykorzysta ktores z podanych pomyslow, ulatwi prace bede poprostu sie cieszyl :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2007, 23:58 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2007, 00:17
Posty: 17
to tak jak ja staram sie coś pomoc w tym co umiem czyli myśleniu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 00:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Znawca Lol napisał(a):
to tak jak ja staram sie coś pomoc w tym co umiem czyli myśleniu :D

Pomysl dwa razy i sie dobrze zastanow czy napewno jestes w tym dobry bo czesc moze miec wątpliwości ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 01:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Pomysł z wprowadzeniem chmury pyłu jest fajny... ale raczej nie przejdzie. Pamiętajmy że PR jest tylko modyfikacją BF2 a co za tym idzie wprowadzanie do niego elementów których nie ma w BF2 nie jest rzeczą prostą... PR wykorzystuje engine BF2 i jeśli twórcy tej gry nie wprowadzili do kodu możliwości tworzenia się chmury pyłu to modyfikacja gry chyba tego nie zmieni. Nawet jeśli jest to możliwe (nie twierdzę że nie jest) zmiana musiała by być zaimplementowana w całym MODzie a nie tylko w polskiej frakcji.

PS. Nie znam Python'a, więc mogę się mylić. Wszelkie sprostowania od osób znających ten język programowania i BF2 mile widziane.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 02:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2004, 16:44
Posty: 1184
Lokalizacja: Giżycko
W filmikach z FH2 widać co robią przelatujące samoloty z dymem z płonących wraków, więc wygląda to na możliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 02:29 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
dym pyl etc , się unosi jak masz efekty na wysokie , ale tu raczej chodzi o coś bardziej widowiskowego gęstszy pył chmury pisaku przy stracie :) .

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
dokladnie Blizzard_ , uwazam ze jest to mozliwe i wystarczy "cos" zmodyfikowac (ale ze mnie cholerny laik :lol: ) ,skoro np czołgi itp to robią wiec w samolotach i smiglowcach pewnie tez :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
na kturejs mapie caly czas trwa burza piaskowa moze taki efekt?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2007, 00:17
Posty: 17
i mamy pierwszy pomysł jak to zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Znawca Lol napisał(a):
i mamy pierwszy pomysł jak to zrobić


to zrób. Jakby moderzy nie mieli dużo roboty i mało rąk do pracy :roll:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 21:52 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2007, 00:17
Posty: 17
$towarzysz$ napisał(a):
Znawca Lol napisał(a):
i mamy pierwszy pomysł jak to zrobić


to zrób. Jakby moderzy nie mieli dużo roboty i mało rąk do pracy :roll:


ehh towarzyszu :D czy ja mowie ze teraz ? w kolejnych wersjach np 1.3/1.4 PR albo dalej nie naciskam tylko my se tu gadamy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL