Teraz jest 11 kwi 2025, 13:49

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2007, 15:05 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Jest git. Jeszcze jak wrzucisz rendery przerobionych to będzie miodzio.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2007, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2006, 12:55
Posty: 102
Killerek_pl napisał(a):
Nie, Nie, nie i jeszcze raz nie! Mam juz dosyc poprawiania! Tak jak jest jest dobrze :D :lol: :lol: :lol: :lol: 8) :evil: :twisted: :!: :!: :!:


Hihihhi :) jak wcześniej napisałem to :

"tylko taka luźna propozycja bardziej z kategorii estetyka niż powinno być zrobione"

więc się tak nie denerwuj :lol:

Tak jak jest też jest dobrze, nawet bardzo dobrze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2007, 19:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
a jak bedzie z dzwiekiem tj broni? mam nadzieje ze nie bedzie taka typowa jak w AK47 tylko cos jeszcze lepszego,wiecie...taki troche z hukiem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2007, 13:04 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
No to dzis zrobiłem celownik 4x :D Jest to SpecterDR :)

Rendery:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2007, 13:05 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
GJ m8!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 11:02 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sty 2007, 14:41
Posty: 457
Lokalizacja: Poznań
pretty nice:D czy jak to sie pisze :D zajefajne :D
Killerek uwazaj bo niedlugo bedzie lepsza grafa niz w crysisie :D i jeszcze zrobicie dx 11 :-D

_________________
Użytkownik zbanowany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
swietne, bardzo mi sie podoba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 19:15 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Co jest do zrobienia jeszcze w berylach:

- Zmniejszyć jakość
- Tekstury i Normal mapy (wraz z Unwrapem)
- Dopasowanie wielkości do gry, pozycja karabinu w rękach itp.
- Zalączenie animacji z ak47
- Dorobienie Animacji dla granatnika
- Zrobienie Celowniki Iron sight, celownik 4x, itp.

Wujek wciąż nie dostałem EOTecha, i chyba juz nie dostane do soboty, w sobote wyjezdzam...

Pliki dam ci wujek dzisiaj, najpóźniej jutro. Jak jest ktoś chetny do roboty sie zgłaszajcie do Wujka, bo mnie nie bedzie, bo wracam dopiero pod koniec lipca.

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 22:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Killerek_pl napisał(a):
Jak jest ktoś chetny do roboty sie zgłaszajcie do Wujka, bo mnie nie bedzie, bo wracam dopiero pod koniec lipca.


Chyba nie sądzisz, że tak łatwo się wywiniesz :) Beryl jest twoim dziełem i niech tak dalej zostanie. Ty go robiłeś i wiesz co i jak. Zrób ile dasz radę a po powrocie dokończysz. Życzę udanego wyjazdu i dobrej zabawy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2007, 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Tez uwazam, ze Beryl moze na Ciebie poczekac. Wykonales swietna robote i smutno byloby gdybys ja dzielil z kims tylko dlatego, ze wyjechales :)
Nawet jesli celowac bedziecie w 0.7, to jeszcze kupa czasu przeciez.

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2007, 09:56 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Ok, jeżeli się nikt nie znajdzie do mojego powrotu to oczywiscie bede kontynuował prace i Ale tesktury bedzie musial zrobic tak czy siak ktoś inny ;)

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2007, 01:33 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2007, 00:17
Posty: 17
Super giwerki kierek Jesteś boski cały wasz team jest boski nie mogę się już doczekać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 wrz 2007, 22:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Rozumiem że tylko ten jeden karabin będzie w całej grze? Bo limity poly to chyba sam celownik kasuje. Przykro mi to pisać ale nie robi sie w ten sposób modelu do gry. Co można pominąć - pomija się, co można dać na tex daje się na tex (nity!!!!). Tutaj widze high poly, które nawet do przerenderowanej animki bym optymalizował. W czym to jest wykonane? Jak jest potrzeba moge wam machnąć prawidłową siatke, ale musiałbym dostać model, bo mi sie nie chce nad blueprintami siedzieć i studiować maszyny.

Macie dane o broniach z podstawki jakie miały zakresy poly na model? Jest gdzieś dokumentacja do gripów, animacji, celowników itd?

Edit:
Dobra już doczytałem że to blender. Rozumie że eksport przez OBJta będzie szedł? Jeszcze jedna uwaga - modele w gamedevie które nie mają tekstury zrobionej nie warto pokazywać z materiałem - lepiej z wirem wyrenderować, albo nawet printscreena zrobić z edged faces. Od razu widac wtedy co jest do poprawy i jak się facey rozkładają. Ewentualnie AO można dodać bo zazwyczaj się to dopala do tekstury.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 00:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Wiemy o tym Hynol po prostu Kilerek za bardzo się postarał ;) teraz zmniejszamy poly... ale jeśli chcesz w czymś pomóc proszę o kontakt na pewno coś się znajdzie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 03:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Dam znać jak się z robotą troche uporam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL