Wilson_wro napisał(a):
Cytuj:
"korzystamy z modeli usmc które nie posiadają w kitach beretu"
w 0.85 mozna chyba mieszac wszystko ze wszystkim w kitach.
No tak... przypadkowy efekt 0.85 :]
Geometria kitów jest dostosowana na geometrii modelu, jeśli jest na innym modelu niż docelowy mogą pojawiać się różne kwiatki... np. podnosząc MECem brytyjski kit oficera kawałek głowy wystaje przez beret a słuchawka wisi w powietrzu obok ucha zamiast być przy nim.... o ile w przypadku hełmów efekt "wystającej głowy" nie jest zwykle problemem ze względu na jego rozmiary o tyle beret jest mniejszy i głowa najprawdopodobniej będzie wystawać. Współrzędne położenia w przestrzeni elementów kitów muszą być dostosowane do współrzędnym geometrii modelu... a ponieważ siatka modeli żołnierzy jest różna dla każdej armii mogą pojawiać się niezgodności położenia elementów kitu względem modelu żołnierza... poprawić to można to poprzez wrzucenie modeli do np. 3dsmax, dopasowanie położenia i wyeksportowanie z powrotem (co nie jest łatwe)..... i w tym momencie dochodzimy do głównego powodu dlaczego nie będzie beretów:
-> Nasz team jest za mały i mamy na głowie ważniejsze rzeczy do zrobienia niż tracenie mnóstwo czasu na zaspakajanie gustów estetycznych elementami które nie będą miały żadnego wpływu na gameplay! Jeżeli ktoś z was czuje się na siłach stworzenia nowych modeli kitów i żołnierzy dla naszej armii to zapraszam, jednak ogólny design ustalajcie z nami i róbcie na podstawie aktualnego wzoru umundurowania używanego przez żołnierzy na misjach. Koniec.<-
Wilson_wro napisał(a):
Cytuj:
BTW. mozna prosic linka do Design Planu?
Nie... nie został jeszcze zaktualizowany do wersji 0.85
... pozatym jest obecnie w formie posta na prywatnym forum PP i nie ma komu go przenieść na google docs i zaktualizować.