Teraz jest 19 kwi 2024, 06:33

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 cze 2007, 02:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Blues: Wydzielone z tematu o 0.7

A propos Kanadyjczyków. Może warto by w wakacje zrobić polską frakcję? Myślę, że Egg nie miałby nic przeciwko jej dodaniu (wersja 0.8 może 1.0) - trzeba by ją TYLKO zrobić... :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Ostatnio edytowano 9 cze 2007, 10:03 przez Uncle Blues, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 03:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
A co do polskiej frakcji, to rozwiń tę myśl?? Wiem, że w ekipie DEV jest wielu weteranów turnieju, którzy pamiętają jak dobrze walczyliśmy, ale jak chciałbyś dodać polaków do PR??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 03:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Uncle Blues napisał(a):
A propos Kanadyjczyków. Może warto by w wakacje zrobić polską frakcję? Myślę, że Egg nie miałby nic przeciwko jej dodaniu (wersja 0.8 może 1.0) - trzeba by ją TYLKO zrobić... :D


i przejechać się Turem albo Rosomakiem, postrzelać z Beryla ,polatać sobie F-16 (jołk oczywiście ) ale "Sokołem" i Mi-24 w naszych barwach jak najbardziej :wink: Tylko potrzeba chęci i umiejętności (tych drugich mi brak). A może tak samą petycję napisać i podesłać pare fotek polskiego sprzętu, oni sami lepiej to wykombinują :)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 03:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
mil3k napisał(a):
ale jak chciałbyś dodać polaków do PR??


a jak dodawano brytoli czy milicje :roll: Złóżmy jakąś petycje to może rozważą taką opcje, w końcu ostatnio trochę się udzielamy w konfliktach zbrojnych, choć nie wiem czy umieszczenie polskich wojaków w PR nie wywoła kolejnej burdy (patrz Panzers) w IV RP :?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 09:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
$towarzysz$ napisał(a):
mil3k napisał(a):
ale jak chciałbyś dodać polaków do PR??


a jak dodawano brytoli czy milicje :roll: Złóżmy jakąś petycje to może rozważą taką opcje, w końcu ostatnio trochę się udzielamy w konfliktach zbrojnych, choć nie wiem czy umieszczenie polskich wojaków w PR nie wywoła kolejnej burdy (patrz Panzers) w IV RP :?


Nie wywoluj sztucznej paniki :) Tam chodzlo o kompletne co innego ;)

Pomysl jak najbardzej trafiony imho, zebralo by se pare "osobsitosci" ze swiatka PR'a (vide Kravixon, Maverick, Egg, etc.)
Problemem sa jedynie tekstury i modele, z tym ich ekipa nie nadaza :)
Mogliby mec nawet ten sam szelmowski usmieszek co Brytole przez caly czas, ale byle byli :)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
$towarzysz$ napisał(a):
a jak dodawano brytoli czy milicje
Brytole mieli być od początku jako frakcja PR'owa. Milicja to przecież modele z BF2:SF.

Już tłumaczę o co mi chodzi.

Primo: pisanie petycji możecie sobie na starcie darować. Było już tysiąc różnych petycji o różne frakcje. Deweloperzy mają co robić, poza tym nie chce im się... :wink: Trzeba by się tym samemu zająć, a potem podać na tacy [R-DEV]. Wtedy oni się ucieszą i dodadzą nową frakcję. Tak było właśnie z Kanadyjczykami. Po prostu na głównym forum PR'a napisał jeden gość: Zróbmy Kanadyjczyków. (Nie: dodajcie Kanadyjczykow, tylko: zróbmy). Miał takiego farta, że znalazło się paru napaleńców i zrobili. W końcowej fazie R-DEV im pomogli wszystko wykończyć i jest nowa frakcja (prawie jest - będzie w 0.7).

To byłby trudny projekt, ale wakacje to całe 2 miesiące, a potem jeszcze dla niektórych jest wolny wrzesień. Trzeba by poczytać tutoriale, zapisać się na forum modderów BF2, popytać innych co i jak i po prostu zrobić wszystko samemu. Można by zaangażować w projekt więcej osób, nie tylko ze sceny PR'a ale wogóle ze sceny BF2. Jakby się uprzeć to może to wypalić. Było już wiele pomysłów, żeby zrobić mod z Polakami (oczywiśćie nic nie wypaliło :wink: ). Zrobienie samej frakcji do popularnego, istniejącego juz moda to łatwiejsze, choć dalej wymagające zadanie.

Co musielibysmy zrobić:
    *modele - modele broni, pojazdów (na model żołnierza można by wykorzystać chyba amerykanina... przynajmniej na początku... :roll: )
    *tekstury - to samo + tekstury żołnierzy
    *dźwięki - dźwięki żołnierzy. Brońmi zajmą się R-DEV, trzeba by im tylko dostarczyć próbki


przydalby się też jakiś animator... z czym może być problem... coder też by nie zaszkodził, ale to można poomijac myślę. No mi wypadało byzrobić jedną mapkę. Najlepiej w A-stanie z talibami.

tak na marginesie:
liczę na jakieś deklaracje "mógłbym zajać się tym, albo owym" "nie umiem robić modeli ani tekstur, ale mogę ..." :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 10:23 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Heh w sumie to nie jest to dużo roboty jeżeli zabierze się za to team, który ma jakieś pojęcie o moddingu bf2 a nie napaleńcy bez podstawowej wiedzy.

* Modele:
- co do modeli broni i pojazdów to na pewno część z nich jest dostępna za darmo na necie
- player - model us jest dobry tylko dla początkujących ponieważ jest już bardzo oklepany i pozbawiony dodatków ale za to niewiele byłoby z nim roboty

* Tekstury:
- z tym będzie więcej roboty ale też da się zrobić

* Dźwięki:
- najprostsze co może być - kwestia nagrania i podmian

* Mapa:
- kolejna z prostych rzeczy do zrobienia - wystarczy trochę roboty w edytorze i dobry pomysł ( a taki już mam :] )

Odświeżę dzisiaj moje fora o moddingu i poszukam paru odpowiedzi na pewne pytania :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 10:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ja sie nie znam,ALE.... kolega co sie wkreca w bf2(przez PR 8) ) lubi zajmowac sie robieniem czegos np 3d itp wiec pewnie czyms sie zajmie(np pojazdy)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 10:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ja moge się wziąć za modele broni. Coś kiedys juz robiłem. Co prawda nie do gier, ale zawsze. Ostatnio "tulejkę z uchwytem" w Unigraphics NX na zaliczenie na WAT. A zaczynałem od robienia map dla RTCW. Jeszcze wtedy nie wiedziałałem, że jak się robi teren więc cała moja mapa to było tysiące modeli, niektóre bardzo szczególowe.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 11:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
No ja mogę też podpiąćm się pod modele 3D, bo poćwiczyłbym SolidEdga :D a w ostatecznośći Inventora. Problem może być z importem/exportem tych modeli, bo powyższe programy, jak i Unigrafix są programami inżynierskimi a gry robi się chyba w programach typu Max, Maya itp.

Na pewno będzie potrzebny serwer ftp, do trzymania materiałów i może jakiś program do zarządzania projektem... bo gantów w excelu to ja nie polecam.
Może jeszcze jakieś konto na jakimś darmowym ventylku i mozna się zabierać.

Meewosh jeśli możesz do zapodaj jakieś linki z podstawową "lekturą" dotyczącą robienia modów.

A i jeszcze coś sobie przypomniałem. Może by trzeba było poszukać w księgarniach na necie itp. Jakichś książek o udziale naszych żołnierzy w irackiej imprezie. Ja czytałem, ze GROM brał bardzo czynny udział w pierwszych fazach wojny irackiej. Wiem, że przejmowali platformę wiertniczą w Kusam czy jakoś tak.

właśnie znalazłem topic z darmowymi programami 3d.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 9 cze 2007, 11:54 przez mil3k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 11:37 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Ja korzystam z tych stron:

http://bfeditor.org/forums/ - o wszystkim

http://battlefieldsingleplayer.planetba ... amespy.com - o nowych rozwiązania do singla ( też przydatne, np. jak zrobić nv googles, thermal vision i wiele innych )


Ea wypuściła tylko jeden tutorial dotyczący map i importowania modeli do nich. Dlatego też lektura tych forów będzie o wiele bardziej przydatna

Mogę robić mapy i ewentualnie kombinować, szukać rozwiązań do reszty. W sumie z dobrym tutorialem to nic nie jest straszne :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Co do infa o polakach i polskim sprzęcie. Ja mogę pozbierać i wrzucać itd. Bo nic innego na razie nie umiem. Może mapki ale to bym sie musiał nauczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
http://bfeditor.org/forums/index.php?showforum=17 - comunity tutorials, dużo i dobre :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
To ruszyla machina z kopyta.

Tu jest podforum Canadian Forces na realitymod.com

http://realitymod.com/forum/f113-canadi ... oject.html


Jest tam to zorganizowane i dobrze, bedzie z czego brac przyklad organizacyjny.

Wujek, jako ze masz kontakty, wystosuj jakis konkretny i sensowny list do Egg'a czy innego deva o takiej propozycji/dzalalnosci. Niech napisze co ma byc zrobione, a czym oni sie zajma.

My sie tu jakos podzielmy pewnie, z tym problemu nie edzie, tylko trzeba to podzielic, rozplanowac, a przedewszystkim zebrac informacje/materialy.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Noo ja mogę pobawić się teksturami... już to kiedyś robiłem (ze 3 tekstury graczy zrobiłem) tylko nie w bf... nie wiem jak w nim jest to rozwiązane... a amerykanom można zmienić mundurki, kolorki i będą wyglądali jak Polacy (no przynajmniej dość podobnie...). a modele... hmm może gdyby się zgodzili autorzy możnaby pożyczyc parę z modów do ArmA czy OFP, nie wiem czy by pasowały, podejrzewam ze tekstury na pewno nie ale można sprobować...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL