Teraz jest 25 kwi 2024, 18:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
No nic. Jedno jest pewne: teraz juz nie ma odwrotu. napisałem do paru devów. Nie możemy się skompromitować.

jest też kolejny pewnik: do konca czerwca raczej mogę wam tylko pokibicować i rozmawiac z odpowiednimi ludzmi (wlasnie napisalem do Vilasa, slynnego polskiego moddera OFP/ArmA - zobaczymy co z tego wyjdzie). Ostatni egzamin mam dopiero 30 czerwca... :?

Do boju! To będzie coś! PR wersja 1.0 i Polacy z Rosomakami na pustyniach A-stanu. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 14:15 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Na początek można poprzerabiaż tekstury bwp-1 i brdm-ow i mamy polski sprzęt ciężki(w iraku jest pare naszych sztuk). Hummve też może na początek być z przerobionymi teksturami. Wiele sprzętu juz jest wymodelowane tylko ktoś kto zrobi z teksturami jest potrzebny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
powiem jedną rzecz jeszcze. Nie napalajcie się za bardzo, bo możliwe, że nic z tego nie będzie. Faktem jest to, że mod to nie klocki lego, że my sobie tu zrobimy polską frakcję a potem doczepimy. DEVsy będą musieli nam później pomóc. Zrobić całą stronę kodową, pancerz, hitboxy, prędkość, miejsca w pojazdach i tysiąc innych rzeczy + jeszcze tesrtowanie tego wszystkiego. A z drugiej strony na przykład cały czas nie ma G3 z granatnikiem. Chinole też nie mają granatnika. Nie ma chellengera i tysiąca innych rzeczy. Boję, że po prostu Egg powie "Fajnie by było ale i tak ledwo dajemy radę z innymi rzeczami a mam przecież jeszcze jakieś RL, nie? Nic z tego". Jeszcze Egg mi nie podpowiedział na maila. Zobaczymy.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Uncle Blues napisał(a):
A z drugiej strony na przykład cały czas nie ma G3 z granatnikiem. Chinole też nie mają granatnika.


przecież mają doczepiane do kałachów w kicie grenadiera, chyba że chodzi ci o granatniki a la RPG.

Jeśli propozycja zostanie przyjęta to zgłaszam się na pomocnika, w prawdzie nie znam się na modelowaniu ale moge coś poszukać, może głos podłożyć :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
$tworazysz$, Ty lepiej zostaw ten projekt w spokoju ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 10:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Dobra chłopaki, mam dobrą wiadomość! Co prawda nie wszyscy uznali PP za dobry pomysł, ale od Eggmana dostaliśmy błogosławieństwo.

[R-DEV]Eggman napisał(a):
Adding more conventional factions beyond the US Army doesn't really appeal to me personally.

BUT.. what does really appeal to me is to see the community develop content. Hell if everybody ad their favorite army in the mod AND we had at least 3 GOOD maps per faction... that would be outstanding!

If you want to do this .. go ahead .. I can work with you to create a design plan and then determine what the best way to go about getting that done would be. You really need to keep things as simple as possible. Additionally you need to have a plan to get at least 3 maps going (one is fine to release with, but I want to see every faction modelled with at least 3 maps to play them on).

Stuff like voice overs can take up a LOT of time. Modelling characters from scratch is VERY time consuming and only something a very experienced team should attempt. Best to use an existing faction and reskin them.

If you have a realistic approach and can get together the resources, we'll help you out.

...czyli dokładnie to na co liczyliśmy. :!:

Teraz to już nie przelewki! Mam nadzieję, że od wczoraj się nie porozmyslaliście. Zaraz piszę kolejne maile - już mniej ogólne. :D

Dobrą nowiną jest też to, że teoretycznie jest możliwość konwersji modeli z OFP/ArmA do BF2. Dalej próbuję się skontaktować z Vilasem, ale jeszcze mi się nie udało. Gdyby Vilas zechciał nam pomóc, to byli byśmy całe lata świetlne do przodu!

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 10:36 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Myślę, że nadszedł czas aby się porządnie zorganizować i naszkicować ogólny plan działania. Ten projekt nie będzie szybki w realizacji więc trzeba do tego podejść bardzo profesjonalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Uncle Blues napisał(a):
Dobrą nowiną jest też to, że teoretycznie jest możliwość konwersji modeli z OFP/ArmA do BF2.


Tyle dobrze :)

Uncle Blues napisał(a):
Dalej próbuję się skontaktować z Vilasem, ale jeszcze mi się nie udało. Gdyby Vilas zechciał nam pomóc, to byli byśmy całe lata świetlne do przodu!


Vilasem? Blech. Jak dla mnie to on srednie addony robil do ofp, nie wiem jak w armie. Zagadaj lepiej do goscia o "ksywce" ag_smith, on lepsze addony zrobil do ofp, nawet mapki. Moze on Wam bedzie chcial pomoc :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 11:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Egg obiecał, że powie nam co musimy zrobić, by pierwsza, wczesna, wersja frakcji Poland weszła do PR'a. Jeszcze z nim nie gadałem na ten temat "na żywo". Narazie mailuję. Teraz śpi (N.A.). :wink:

Możemy jednak na początek założyć, że wymaganie będą podobne jak te dla Canadian Project.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Taki maly przydatny link : http://www.doomlab.com/bf2info.html

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 12:28 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Ja moge zrobić przynajmniej jedną mapke :) Z tego co czytałem to potrzeba 3, a jeżeli ktoś chce oprócz mnie to żeby sie podzielić pracą :)

Kiedyś robiłem modele broni w blenderze.

http://img131.imageshack.us/my.php?image=render9gp1.jpg

tylko ze to bylo hi-poly, a teraz bym musiał pobawić sie w low-poly. Ale wole to zostawić komuś bardziej doświadczonemu. No chyba że coś niewielkiego jak granat albo coś :)

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Kurde chcialbym pomóc ale wogóle nie mam pojecia o co kaman w moddingu.No coz,bede was dopingowal i trzymal kciuki :wink:


P.S Polska flaga na drzwiach i mamy juz 1 pojazd
Obrazek


EdiT: To może zróbmy taki początkowy spis maszyn ??

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 cze 2007, 13:41 przez MATiASSek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 12:40 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
http://www.serwis-militarny.net/wp.php

to sie pewnie przyda.

Myśle że pojazdów bedzie mało do modelowania, bo np. hammvee juz jest, t-72 tez itp. Najwyżej to tesktury ;pp

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Powiedz ze Ty chcesz widziec T-72 w Polskiej armii w tym modzie? :D

Bez urazy, ale T-72 to troche przestarzly czolg... fakt faktem, ze Polacy przerobili go na PT-91 ale to juz inna bajka :).

Ja osobiscie bym widzial w tym modzie PT-91 i Leoparda 2 z czolgow Polskich ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 13:41 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Dokładnie... Co sobie o naszej armii pomyślą. Trzeba dac to co mamy najlepsze. W miare możliwości. Jak się nie da to przerobić troche już będący w modzie sprzęt a potem go powoli wymieniać. Ale najpierw trzeba się zorganizować i wiedzieć co zrobić żeby zacząć snuc jakiekolwiek plany.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL