Teraz jest 25 kwi 2024, 01:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 cze 2007, 18:13 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Pierwsza mapa będzie osadzona w Afganistanie w konwencji górskiej. W związku z ogromem prac jakie ma mapper prosiłbym o umieszczanie w tym temacie zdjęć terenu, ew sugestii od teamu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
tu jest zdjecie terenu w Afganistanie, najlpesze co znalazlem :)

http://www.mde.es/actu_ministro/notas_fotom/CIMG2000.JPG

tu macie ich chatki

http://www.ongrescate.org/imbol10/Foto-Afg%E1nistan.gif
fajnie by bylo, jakby w grze mozna byle je zniszczyc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 21:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, 09:52
Posty: 596
Lokalizacja: Koszalin
Takie podobne zniszczalne już są na jednej mapie...może by je zastosować?

_________________
Obrazek
America's Army clan-zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 21:12 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Na razie jestem na etapie modelowania terenu co zresztą jest baaaardzo żmudne w mapie górskiej i zajmie parę dni. Of course mógłbym zrobić mapkę miejską ale takich jest już dużo w PR.

Te zniszczalne domki będą :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Meewosh47, zeby Ci ulatwic chociaz troszeczke zadanie masz tu pare nowych fotek =)

http://www.militaryspot.com/landscape800.jpg
http://www.mbl.is/svipmyndir/syningar/afganistan/afganistan21.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 21:52 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Ok mniej więcej już wiem jak to pomalować. Pozostaje jeszcze kwestia ukształtowania terenu, sprzętu oraz samej rozgrywki. Od tych rzeczy zależy czy mapa będzie grywalna.

Mapa będzie miała wielkość 1024x2 czyli całkiem sporo jak na BF2. I tu właśnie pojawia się problem - transport. Chciałbym zrobić mapę na której transport piechoty będzie ważniejszy od ciężkiego sprzętu naziemnego ( choć ten też będzie przydatny w kilku miejscach ). Aby to osiągnąć należy użyć lotnictwa, o którym na razie cicho lecz czy później będzie ono potrzebne.

I tu mamy 3 wyjścia:

#1 tymczasowo umieszczam helki innych nacji na mapie a potem zastępujemy je naszymi reskinami lub nowymi modelami

#2 zmieniamy całe założenie mapy

#3 robimy inna mapę ( a na inna to na razie pomysłu nie mam)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Meewosh47 napisał(a):
Ok mniej więcej już wiem jak to pomalować. Pozostaje jeszcze kwestia ukształtowania terenu, sprzętu oraz samej rozgrywki. Od tych rzeczy zależy czy mapa będzie grywalna.

Mapa będzie miała wielkość 1024x2 czyli całkiem sporo jak na BF2. I tu właśnie pojawia się problem - transport. Chciałbym zrobić mapę na której transport piechoty będzie ważniejszy od ciężkiego sprzętu naziemnego ( choć ten też będzie przydatny w kilku miejscach ). Aby to osiągnąć należy użyć lotnictwa, o którym na razie cicho lecz czy później będzie ono potrzebne.

I tu mamy 3 wyjścia:

#1 tymczasowo umieszczam helki innych nacji na mapie a potem zastępujemy je naszymi reskinami lub nowymi modelami

#2 zmieniamy całe założenie mapy

#3 robimy inna mapę ( a na inna to na razie pomysłu nie mam)


proponowałbym wyważenie roli ciężkiego sprzętu i śmigłowców coś jak na Operation Ghost Trian. Zależy jakim arsenałem będą dysponować przeciwnicy, heli jest w PR o wiele podatniejsze na ostrzał niż w BF2 co znacznie utrudnia korzystanie z lotnictwa

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 22:22 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Zawsze można użyć BH, przecież sojusznicy nam porzyczają. Albo Mi-8 czy mi-17(cos chyba jest w bf'ie czy pr nie apmietam dokladnie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Mecowie maja Mi - 8/17. Mozna by go urzyc, ale z tym tez jest troche roboty. A z tego co wiem to na razie odpada :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2007, 22:59 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Osobiście widziałbym na tej mapce reskiny "krówki" i hinda. Czołgi też będą ale tylko w pierwszej fazie ataku. Im wyżej tym bardziej pojazdy naziemne będą nieprzydatne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 01:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
wg mnie do Polaków tez pasowalaby duza mapka miejska z gęstymi budynkami,ale z wymaganiami bylby pewnie problem :? gorska mapka tez bedzie pewnie swietna jak bedzie tam ciekawie :) szkoda ze w Afganistanie to głownie puste góry gdzie sam piach. budynki rozwalane są świetne,mam nadzieje ze bedzie ich duuzo :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 08:58 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Mapkę miejską robi się o wiele łatwiej niż górską więc jeżeli ktoś ma czas i chęci to próbować!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2003, 12:26
Posty: 45
Lokalizacja: Łódź
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004098095654367727

http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/352.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/345.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/358.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/25/239.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/25/229.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/25/237.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/22/217.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/18/187.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/18/190.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/22/217.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/1/51.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/1/47.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/18/163.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/18/185.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/25/232.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/28/267.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/28/282.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/28/270.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/31/316.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/356.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/353.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/359.jpg
http://www.isaf.wp.mil.pl/fotogaleria/34/343.jpg

http://www.nosu.no/innhold/Felles/Deployering/Generelt/Bilder/Kabul/fjellvei.JPG

Zrobicie osiołka z ckm na grzbiecie dla rebeliantów? :)

Pozdrowienia

_________________
@',--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 13:17 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
No to mam już mały przełom. Otóż wygenerowane przeze mnie tereny w edytorzy były bardzo płaskie ( mimo że górskie), co zupełnie nie pasowało co specyfiki mapy. Okazało się, że można zmieniać wysokość terenu w edytorze a ta domyślnie była ustawiona na ok 100m (sic!). Zaraz postaram się powrzucać screeny z terenów aby team mógł wybrać jak najlepszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 13:53 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Obrazek 4000 m n.p.m.
Obrazek 3000 m n.p.m
Obrazek 1400 m n.p.m.
Obrazek 1200 m n.p.m.

Oto małe nieoteksturowane próbki heightmap, czyli wysokości mapy. Da radę umieścić w grze nawet te większe, lecz nie wyglądają one za dobrze. Imo najlepiej będzie wyglądać mapa z najwyższym pkt 1200m n.p.m.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL