Teraz jest 26 lis 2024, 00:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:08 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Witam,

Przyszło mi do głowy, żeby przeprowadzić ankietę, jakie mapy preferują polscy gracze. Skoro powstaje polska frakcja, to można oczekiwać, że Polacy będą liczą grupą graczy. Może warto posilić się wiedzą, jakie mapy nam się podobają.

Proponuję twórcom zrobienie ankiety z pytaniami w stylu:

Lubię/ nie lubię map:
dużych, średnich, małych.

Lubię/ nie lubię map:
miejskich (z gęstą zabudową), przemysłowych (zapory, mosty, pola naftowe, porty), dziewiczych (leśnych/pustynnych), górskich

Lubię/ nie lubię:
walk pancernych, walk z udziałem lekkich pojazdów, z udziałem latających, walk piechoty.

Itd.

Ankieta jest niedużym przedsięwzięciem, a może poprawić grywalność przyszłych map.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
niestety wychodze z założenia, że masy sa głupie. Po co zakładać ankietę skoro i tak nie zrobimy małej miejskiej mapy dla piechoty :lol: :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 15:25
Posty: 682
Lokalizacja: Drawsko
Coz za samoocena :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 13:09 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Mapa którą ja robię będzie górka i basta! ;p Btw zapomnijcie o tamtych screenach. Od tamtego czasu teren zmieniał się 10x i na szczęście na lepsze :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
jako propozycje mapy polecilbym cos podobnego do streets w najnowszej odslonie tylko oczywiscie w wiekszym wykonaniu. ciemne niebo od dymu,wraki na ulicach,drabinki na niektore dachy a w tym wszystkim chodziloby o przejecie kilku strategicznych bunkrów(lub czegos innego) 8)
jeden czołg,APC,brak smoglowcow itp. rebelianci te swoje czerwone autka,wszedzie wąskie uliczki,duzo okien!!troche dymu z palących sie samochodów,a caly sens jest w tym wlasnie,ze jest tylko to oto jedno APC i jeden czołg za ktorym musieliby sie chowac zolnierze przed atakami rebeli ---- dlatego wiekszosc budynkow byloby rozwalającymi sie wiec czestymi akcjami byloby rozwalanie pewnych scian C4 zeby np przedostac sie budynkami a nie np obsawioną ulicą :D flankowanie,covering zza scian. zadnych zooomow na kilometr, w 90% karabiny,granaty,ale walka nie w tłoku tylko rozłozona na poszczegolne strefy miasta!!! 8) jakby byla taka mapka gralbym w nią caly czas!!! 8)

no nie mowicie ze was cos takiego nie bierze! :shock: :D 8)
nie ma takiej mapy w PR i nie bylo,streets ma podobny klimat,ale to nie to samo. to jak? robimy? :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2005, 09:15
Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
No to ucz sie BF2editor i zrób mapę , takie trudne ? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 16:39 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Po 30 min w edytorze stwierdzi, że to zabawa tylko dla masochistów, którzy mają pod ręką dużo antydepressantów ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
odnosnie propozycji to tylko podalem :) co do bf2 editor to cos tam robilem chwilke,ale to bylo podczas sesji wiec tak jak Miłosz mowi dalem sobie spokoj bo dosc nerwow mialem :lol: ale cos pocwicze ! 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, 00:04 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
ja padlem po 5 godzinkach 8) efekty byly zbyt male. przydal by sie polski tutorial :P poszukam jeszcze czegos na necie bo kreci mnie taka praca nad mapka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Bad1n, nie potrzebny żaden polski tutorial. Wystarczy dla słownik PL-Ang. Bedziesz miał bodzieć do nauki angielskiego, a jeżeli jesteś małolat to i wymówkę dla starych, że wcale nie grasz tylko uczysz się angielskiego ;)

btw. Ja zacząłem się uczyć angielskiego właśnie dlatego, że dawno temu nie było gier po polsku. a, że uzależniony byłem od grania to musiałem się zacząć uczyć angielskiego.

Michał, masz rację taka mapa byłaby miodzio. Uwielbiam mapy z rozwalanymi budynkami. Niema nic milszego niż rozwalać budynki pełne wrogiego robactwa :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2007, 13:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
dokladnie, mnie wlasnie kreca walki typu BHD.
fajnie by bylo zaskakiwac wrogow rozwalajac sciane, albo wrzucac im molotova aby sie udusili :P
(takie pytanko:czy jak sie jest w zamknietym pomieszczeniu i ktos ci wrzuci molotova to umiera sie od dymu? bo raz tak mialem, ale nie bylem pewnien:/)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2007, 19:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
masterceo napisał(a):
dokladnie, mnie wlasnie kreca walki typu BHD.
fajnie by bylo zaskakiwac wrogow rozwalajac sciane, albo wrzucac im molotova aby sie udusili :P
(takie pytanko:czy jak sie jest w zamknietym pomieszczeniu i ktos ci wrzuci molotova to umiera sie od dymu? bo raz tak mialem, ale nie bylem pewnien:/)


no to pewnie się wykrwawiłeś :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2007, 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
moze, ale to bylo tak, ze wlazlem do budynku jak sie konczyl palic molotov, od samego molotova nie otrzymalem obrazen, ale zaczalem sie tak jakby "dusic" dymem, bo kaszlal, ale moze to bylo cos innego :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2007, 23:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
masterceo napisał(a):
moze, ale to bylo tak, ze wlazlem do budynku jak sie konczyl palic molotov, od samego molotova nie otrzymalem obrazen, ale zaczalem sie tak jakby "dusic" dymem, bo kaszlal, ale moze to bylo cos innego :roll:


gdy mocno oberwiesz zaczynasz mieć halucynacje i kaszleć, jak po gazie pieprzowym w SF :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sie 2007, 17:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Towarzyszu, alez ja wiem, gram juz troche w PRa, ale wtedy mialem full hp (to ja wrzucilem tego molotova, a pozniej sru do budynku jak sie przestal palic i zaczalem kaszlec), wiec moze mi sie tylko zdaje...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL