Teraz jest 17 cze 2019, 14:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sie 2009, 01:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Innymi słowy to tylko gra ;) Żadna gra nigdy nie będzie w 100% realna bo to rzeczywistość wirtualna (a mi się rymnęło :D )

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2009, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2008, 12:46
Posty: 33
Lokalizacja: Hajnówka
$towarzysz$ napisał(a):
Innymi słowy to tylko gra ;) Żadna gra nigdy nie będzie w 100% realna bo to rzeczywistość wirtualna (a mi się rymnęło :D )

A nawet jeśliby była taka gra, to byłby to raczej realizm uzbrojenia, a nie terenu, bo zawsze dobrze dla poprawienia grywalności trochę pozmyślać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sie 2009, 11:38 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Mam takie lekko offtopowe pytanie- Gdzie dzieje się akcja Muttrah City (v2) ?

Badin, planujesz bardziej zagospodarować tą dużą dosyć przestrzeń wodną?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sie 2009, 14:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
Mam takie lekko offtopowe pytanie- Gdzie dzieje się akcja Muttrah City (v2) ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Muttrah

(google czyni cuda.... w 3 sekundy :roll: )

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sie 2009, 18:44 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
@Gapis - niby mozna by ale to jest naprawde duza przestrzen. biorac pod uwage ze mam juz naprawde duzo obiektow na mapie, ze flagi i ogolny zarys rozgrywki sa juz ustalone to raczej nie bede juz nad tym kombinowac. musial bym przerobic miasto z portowego na zwykle, wlasciwie to cale wybrzeze. to masa roboty.

poza tym juz dawno przekazalem outpost Ragniemu a sam dlubie przy czyms innym ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 3 lut 2009, 15:21
Posty: 168
Lokalizacja: Pabianice
http://en.wikipedia.org/wiki/Muttrah

(google czyni cuda.... w 3 sekundy :roll: )[/quote]



i na yt można coś znaleźć

http://www.youtube.com/watch?v=LNwUY1x6 ... re=related

_________________
Obrazek
Obrazek

Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. UapaTwój Czerwony kolor Podpisu Mnie uraził więc go zmieniłem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
na ale ta wyspa to rzeczywiście przegięcie :P prędzej baza helikopterów powinna być w górach czy coś , rozumiem że twórczo nadrabiamy brak lotniskowca :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 17:29 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
dokladnie :D

nie no jak wszyscy beda marudzic to ostatecznie wstawie zamiast wyspy kontenerowiec X)

zobaczcie czy jest tak zle
mala wyspa: beda tylko motorowki na niej.
Obrazek
Obrazek

duza wyspa z 3 helkami:
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 sie 2009, 18:03 przez Bad1n, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 18:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
A myślałeś może o czymś takim?
Obrazek

Można by było uznać że to rzeka i dorobić kawałek lądu przy krawędzi mapy zrobiony w podobnym stylu jak ten podmoknięty teren zaznaczony kółkiem ;)




PS. to stary screeny pokazany kilka stron wcześniej :mrgreen:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 18:06 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
no owszem myslalem, nawet o tym rozmawialismy, ale ten podmokly teren ma calkiem sporo obiektow a mowiles ze i tak jest za duzo.. bardziej bym byl sklonny walnac tam pustynie..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Dziwnie może też wygląda port takich rozmiarów na rzece, no chyba że mówimy o zatoce jakiś. A nie może to by jakaś mieścina w Iraku, Kuwejcie czy jakimkolwiek innym mieście arabskim z dostępem do morza pod pretekstem stacjonowania tam sił MEC albo ich partyzantki ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 20:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
$towarzysz$ napisał(a):
Dziwnie może też wygląda port takich rozmiarów na rzece, no chyba że mówimy o zatoce jakiś.

Uwierz mi na słowo że na rzekach w różnych zakątkach świata są o wiele większe porty... wszystko zależy od tego jak sobie wyobrażasz typową rzekę ;)

(polecam google earth)

$towarzysz$ napisał(a):
A nie może to by jakaś mieścina w Iraku, Kuwejcie czy jakimkolwiek innym mieście arabskim z dostępem do morza pod pretekstem stacjonowania tam sił MEC albo ich partyzantki ?


Może być.... kwestia dobrania przeciwników i trybu gry...

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2009, 20:30 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2009, 02:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Mnie się ogólnie mapka zajebiście podoba i nic bym w niej nie zmieniał, "kwestie fabularną" można pozostawić devom albo coś z tym MEC wymyślić, bo Talibowie to rzeczywiście raczej tu nie pasują.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2009, 22:03 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
To nie jest final, prawda?

Mnie ten port wcale na taki duży nie wygląda, ba, nawet mały on jest bym powiedział. Może dorzuć jakiś zatopiony wrak między płd częścią portu a wyspą (na której zakładam, że będzie main), przy tych pomostach jakieś beczki, skrzynki, sporo drabinek, porzucone samochody na ulicach, ten kompleks na północy jakiś mocno odizolowany jest (pewnie o oczywistych rzeczach mówię, ale nie zapomnij :))

Planujesz stałe rozmieszczenie flag czy AAS random?

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL